Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Uzun yol kullanımı

Arkadaşlar ben cumartesi RR umu Ankara dan teslim alacağım ve İstanbul a geleceğim. Ancak sorun bence şurada. Şaşmaz Oto sanayi sitesindeki bayii Birol ustadan motoru teslim alıp depoyu doldurup kara yolu ile motoru kullanarak İstanbul a gelmeyi düşünüyorum.
1-Motor yeni herhangi bir arıza vs. gibi problem olma ihtimali olabilirmi ?
2-Trafik bilgim ve şöförlüğüm çok iyidir ama motor sürücülüğüm yeni risk payı tahmini nedir?
3-Karayolu ile süre süre gelebilirsin derseniz otoban mı eski yolmu daha güvenli?
4-Sabah çık yavaş yavaş sürerek gel motor açılır İstanbulda da 500 bakımını yaptırır rodajı tamamlanmış olur mu dersiniz?
Diğer görüş ve önerilerinizi bekliyorum ona göre karar vereceğim. Olmazsa arkadaşın Transporter e yükler getiririm.Benim şartlarımda siz olsanız ne yapardınız.
Tecrübe ve fikirleriyle yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Sağlıklı günler
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
123
Geçmiş olsun.........

Unicorn Knight' Alıntı:
bugün saat 12:30 gibi büyükçekmece yurtiçi kargoya uğrayıp tuncay abi'nin yolladığı (sonyakuza) motorumun faturasını almak için yola çıktım...çıkmaz olaydım,başıma gelecekleri nereden bilebilirdim...büyükçekmece'yi bilen vardır belki aranıza,büyükçekmece ordu evi'nin hemen ilerisinde,şelale parkının önündeki dörtyolda önümde seyretmekte olan yeni alınmış (sarı-beyaz/kağıt plakalı) wolkswagen/transporter marka/model araç aniden durdu...hemen ardından ben de yan tarafta parkedilmiş büyük bir belediye aracı olduğu için (sanırım itfaiye kamyonuydu) yanından geçip gidemedim,ilerlemesini beklemeye başladım...derken aracı kullanan öküzoğlu öküz hiç beklemediğim bir şey yaptı...aynalarına bir kez dahi bakmadan aracını geri vitese takıp son hız üzerime gelmeye başladı...arada sadece 2-2.5 metrelik bir mesafe vardı,her ne kadar deli gibi korna basıp bağırıp,aynı zamanda vitesi boşa alıp motoru geri sürümeye kalksamda korktuğum başıma geldi...allahın ayısı ön tekerimin üstüne çıktı ve yaklaşık 1 metre kadar geriye sürükledi beni,ancak o zaman farkedip durabildi...motorun önü tamponunun altına sıkıştığından çekemedim ve nazikçe koruma demirinin üstüne yere bıraktım... (şükür ki sadece kibrit çöpünün uç noktasının yarısı kadar bir çizik oldu nikelajda) ...ama ön çamurluğum paramparça oldu ve didonun maşası eğildi (ikincisini çok sonra farkettik) ...motoru yere bırakır bırakmaz aracın sürücü kapısına geçtim,açtım ve dallamayı yakasından tutup aşağı çektim...direk hırpalamaya başladım,zira o anki hislerim sanki evladının canı yakılmış bir babanın hissettikleri gibiydi... (işim gereği hiç iz bırakmadan maksimum can acısı vererek adam dövmesini iyi biliyorum...) yeterince hırpalayıp "bırak ne olur" diye yalvarmasını sağladıktan sonra ardıma takılmasını,servise gideceğimizi,kaçmaya kalkışırsa yakalayacağımı ve bu kez bayıltmadan bırakmayacağımı (ki öldürebilirdim de,o derece kan beynime sıçradı) ekledikten sonra arkadaşım olan mondial servisine gittik...orda dayak arsızı çıkan araç şöförü arkadaş kendi aracında da hasar olduğunu iddia etmeye kalktı,direk gırtlağına sarıldım,elimden zor aldılar... (motor servisi arkadaşım,onun babası ve telefon açmam üzerine oraya gelen benim babam...)ardından aykon'a telefon açarak tuncay abi'den ön çamurluğun fiyatını öğrendim...hıyar adamdan parayı alıp (sökeee söke) yolladım cehennemin dibine iti...tam o sırada tuncay abi beni cepten aradı ve bana yanlış fiyat verdiğini,parçanın daha pahalı olduğunu,ama kendi hatası olduğu için farkı cepten vereceğini (abi şu olay bile bu motorun servisi hakkında size bir fikir versin,resmen "böyle insanlar kaldımı dünyada yahu" dedirtti bana tuncay abi sağolsun) söyledi...bu arada motorla bir tur atan arkadaşım (daha önce yanında çalışan eleman deneyip didonun az eğrildiğini sökülüp tekrar takılacağını bu sayede düzeleceğini söylemişti) maşanın eğrildiğini söyledi...tuncay abi'nin de önceki telefon görüşmesinde "buraya gelmen daha iyi olur" demesi üzerine yaralı ve acı çekmekte olan kızımla mecidiyeköy'e gittik... (bu arada adam gittiği için maşanın parasını alamadık,onu cepten vereceğiz maalesef) sağolsun tuncay abi,murat abi ve ali usta onca yoğunluğun arasında fazlasıyla ilgi,alaka gösterip sıkıntımı/stresimi üzerimden atmamı sağladılar...bayağı da oturup sohbet ettik tuncay abi ile...aslında motor 1-2 güne kadar hazır olacak,lakin ben haftaya pazartesiye kadar işten izin alamayacağım için o güne dek yatacak aykon'da otoparkta...ayrılık anı benim için de kızım için de çok zordu,1 hafta da öyle çok bağlandık ki birbirimize bi tanemle...otoparka kendi ellerimle indirdim...didon ve benzin deposunu şöyle bir okşayarak merak etmemesini,en kısa sürede yeniden birbirimize kavuşacağımızı söyleyerek teselli ettim hem onu hem de kendimi...bu arada oraya vardığım sırada 460 km'yi devirdiğim için kızımın 500 bakıma alınmasına da karar verdik... (kalan 40 km'yi tuncay abiler devirecekler...)haftaya bu gün kavuşacağız kızımla...yaraları iyileşmiş ama trafikte sadece kendi sürüşümüze güvenmememiz,sürücü kisvesine bürünmüş dallamara da azami dikkat göstermemiz gerektiğini iyiden iyiye idrak ederek...:salut:


Arkadaşım büyük geçmiş olsun Allah beterinden korusun...........

bu arada iki arka yan çanta bir sosis bir tane yüz maskesini 120 ytl ye aldım iyi bir pazarlık oldu. çantalar hakiki deri ve içinde sert bir madde var. eğilip bükülmüyor yani. ustayada verdik 10 ytl cillop gibi oldu


Hayırlı olsun çantaların resmini görmek mümkün olurmu?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unicorn Knight' Alıntı:
bugün saat 12:30 gibi büyükçekmece yurtiçi kargoya uğrayıp tuncay abi'nin yolladığı (sonyakuza) motorumun faturasını almak için yola çıktım...çıkmaz olaydım,başıma gelecekleri nereden bilebilirdim...büyükçekmece'yi bilen vardır belki aranıza,büyükçekmece ordu evi'nin hemen ilerisinde,şelale parkının önündeki dörtyolda önümde .......

Dostum çok geçmiş olsun, bu gibi kazaları son zamanlarda çok duyar olduk, senin deyiminle o öküzler bizi görmediği için kendimizi onlara göstermemiz gerekiyor, yada durduğumuzda önümüzdekinin geri gelebileceğini düşünerek tedbirli olmamız lazım, geçenlerde bir arkadaşımız annesiyle giderken önündeki kamyonun aniden geri gelmesi sonucu azdaha ölüyordu, önceki sayfalarda anlatmıştı.

Senin adamı benzetmenede yorum yok:cat:

Regal Raptorun servisi de kendisi gibi kaliteli, işte örneği, AYKONA TEŞEKKÜR EDERİZ.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
watercolours' Alıntı:
motosikletlerin otobana giriş izni var mı ki? ben bunu bilmiyordum.


MOTOSİKLETLERİN TABİKİ OTOBANA GİRİŞ İZİNLERİ VAR NEREDEN ÇIKARTTINIZ BU BİSİKLET DEĞİLKİ,

BİSİKLET VE AT ARABALARINA YASAKTIR, BUNUN SEBEBİ DE OTOBANLARDAKİ EN AZ SÜRAAT LİMİTİDİR, OTOBANLARDA 60 KM NİN ALTINA DÜŞEMEZSİNİZ.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksu' Alıntı:
Arkadaşlar ben cumartesi RR umu Ankara dan teslim alacağım ve İstanbul a geleceğim. Ancak sorun bence şurada. Şaşmaz Oto sanayi sitesindeki bayii Birol ustadan motoru teslim alıp depoyu doldurup kara yolu ile motoru kullanarak İstanbul a gelmeyi düşünüyorum.
1-Motor yeni herhangi bir arıza vs. gibi problem olma ihtimali olabilirmi ?
2-Trafik bilgim ve şöförlüğüm çok iyidir ama motor sürücülüğüm yeni risk payı tahmini nedir?
3-Karayolu ile süre süre gelebilirsin derseniz otoban mı eski yolmu daha güvenli?
4-Sabah çık yavaş yavaş sürerek gel motor açılır İstanbulda da 500 bakımını yaptırır rodajı tamamlanmış olur mu dersiniz?
Diğer görüş ve önerilerinizi bekliyorum ona göre karar vereceğim. Olmazsa arkadaşın Transporter e yükler getiririm.Benim şartlarımda siz olsanız ne yapardınız.
Tecrübe ve fikirleriyle yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Sağlıklı günler


Arkadaşım sen motorunu al benzinini doldur çık otobana bas gel hiçbirşey olmaz, hem yolda tecrüben artar, hem motorun açılır.

Mutlaka otobandan gel E5 den sakın gelme, otoban nispeten hem tenha olur hemde yolda tehlike azdır, sadece bolu dağını inerken dikkat et, yol hem bozuk hem trafik yoğun olur, bolu inişinde kum ve çakıllara dikkat.

A2 ehliyetin yoksa trafiğe çıkmanı tavsiye etmem?????????

Ayrıca kaskın,montun,dizliklerin mutlaka olsun.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Otobanda motosiklet kullanım izni

Arkadaşlar ben en az ayda bir İst. Ank. yaparım gerek kendi otomla gerek otobüsle yolda onlarca motor gördüm Çouyla yan yana geldiğimde selamlaşır çok güzel işareti yapar onlara moral veririm. Traktör veya iş makinası olsa tamam ama motosiklete otobanın yasak olacağını sanmıyorum. Birazdan bakacağım karayolları Trafik mevzuatına.
Mühendis 1959 fikirlerine aynen katılıyorum. Bolu Dağı ile Sapanca İst.arası biraz çekinceliyim. Ayrıca Kask mont vs. Ankara dan alacağım aceleye gelecek pahalı veya istediğim gibi olmayacak Ayrıca A 2 ehliyetim de yok ne yalan söyleyeyim.
Yani yüzde elli yüzde elli neyse hayırlısı daha 4 gün var
Hız sınırları motosiklet için şehiriçi 50 şehirlerarası 70 otoban 80 km.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiz Siniri Hakkinda

Motosikletler için konan hız sınırı bence motosikletleri tehlikeye atıyor, biraz arttırılması gerek gibi geliyor bana, bu konu için ayrı bir başlık açacağım, herkes orada fikirlerini yazsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksu' Alıntı:
Arkadaşlar ben cumartesi RR umu Ankara dan teslim alacağım ve İstanbul a geleceğim. Ancak sorun bence şurada. Şaşmaz Oto sanayi sitesindeki bayii Birol ustadan motoru teslim alıp depoyu doldurup kara yolu ile motoru kullanarak İstanbul a gelmeyi düşünüyorum.
1-Motor yeni herhangi bir arıza vs. gibi problem olma ihtimali olabilirmi ?
2-Trafik bilgim ve şöförlüğüm çok iyidir ama motor sürücülüğüm yeni risk payı tahmini nedir?
3-Karayolu ile süre süre gelebilirsin derseniz otoban mı eski yolmu daha güvenli?
4-Sabah çık yavaş yavaş sürerek gel motor açılır İstanbulda da 500 bakımını yaptırır rodajı tamamlanmış olur mu dersiniz?
Diğer görüş ve önerilerinizi bekliyorum ona göre karar vereceğim. Olmazsa arkadaşın Transporter e yükler getiririm.Benim şartlarımda siz olsanız ne yapardınız.
Tecrübe ve fikirleriyle yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Sağlıklı günler
İnanılmaz keyifli bir yolculuk olma olasılığı yüksek ama...
Motoru adamın biri toplayacak (çok iyi bir usta olabilir ama sonuçta bir insan). Muhtemelen test sürüşünü de yapacak 1-2 km. Ama motor yeni, yepyeni. Gözden kaçabilecek en küçük bir şey seni Bolu Dağında kurtlara yem yapabilir. Ben olsam muhtemelen muhendis1959'un dediği gibi basar gelirdim ama sıfır bir motorla bunu yapmak biraz riskli gibi. Ne kadar doğru bir tespittir bilmiyorum ama ustalardan "servisten yeni çıkan bir makineyle uzun yola çıkmayın. 80-100 km deneme payı bırakın çünkü ufak tefekte olsa sorunların çoğu servisten hemen sonra kendini gösterir" gibi bir tavsiye işitmiştim.
Bir de rodaj olayı var. Bu konuda sadece duyduğum temel bir iki şey biliyorum. Devirli kullanmayın derler, bunu o yolda yapmak zor değil ama yüksek süratlerde uzun süre kalmayın, vitesler arasında sık sık gezinin tavsiyeleri uymak zor gibi. O yol bu şekilde zor biter. 50-100 arasında sürekli oynayan bir ibrenin bünyeye nasıl bir etkisi olur acaba.
Gerçi ben niye konuşuyorum ki!.. Sadece "ben olsam riskli olduğunu düşünmeme rağmen yapardım" diyorum. Gerisini daha bir bilenlere bırakalım :)
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
erdem.gunduz' Alıntı:
ilk bilgi özgür den geldi, telefonunu, fotoğrafını ve kendisiyle ilgili verdiği kısa bilgiyi izni olmadan yayınlamıyorum.

hadi diğer arkadaşlar sizlerin e-mailini de bekliyorum

1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir

Hakkımdaki bilgileri yayınlayabilirsiniz hiç bir sakınca yok..... Saygılar.

Aksu' Alıntı:
Arkadaşlar ben cumartesi RR umu Ankara dan teslim alacağım ve İstanbul a geleceğim. Ancak sorun bence şurada. Şaşmaz Oto sanayi sitesindeki bayii Birol ustadan motoru teslim alıp depoyu doldurup kara yolu ile motoru kullanarak İstanbul a gelmeyi düşünüyorum.
1-Motor yeni herhangi bir arıza vs. gibi problem olma ihtimali olabilirmi ?
2-Trafik bilgim ve şöförlüğüm çok iyidir ama motor sürücülüğüm yeni risk payı tahmini nedir?
3-Karayolu ile süre süre gelebilirsin derseniz otoban mı eski yolmu daha güvenli?
4-Sabah çık yavaş yavaş sürerek gel motor açılır İstanbulda da 500 bakımını yaptırır rodajı tamamlanmış olur mu dersiniz?
Diğer görüş ve önerilerinizi bekliyorum ona göre karar vereceğim. Olmazsa arkadaşın Transporter e yükler getiririm.Benim şartlarımda siz olsanız ne yapardınız.
Tecrübe ve fikirleriyle yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Sağlıklı günler


Şu an benim rr ile rodajı yeni bitirdim. (Henüz servise gidemedim) Motoru alırken bana max 70 km hız yapmamı ve motoru mümkün olduğunca az sıkıştırmamı söylediler. Motorun bazı parçalarının düştüğünü yada gevşediğini söyleyen arkadaşlarıda dikkate alırsanız sanırım rodaj bitmeden uzun yol biraz tehlikeli.....
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Merhabalar,
Ya bakıyorumda yeni regalciler baya ateşli yahu nekadar çok bilgi paylaşımı vesair oluyor hakketen beni şaşırtıyor!
Bilgisayarımdaki sorunlar yüzünden ve yazılan onca konuyu okuyup bir sonuna gelemiyorumki bende bir iki bir şeyler yazabiliyim :)
Öncelikle aykondan bahsediğim!!!
Ordaki usta var bitane ismide Ali!
Adam benim sararan ve garanti kapsamında olupta değiştirme hakkım olan ekzosumu değiştirmek için beni 4 aydır birşekilde salladı.
Geçen konuyu tekrar gündeme getirdim ve adam yine suratını ekşiterek bana surat yaparak, sanki kendi cebinden çıkıyormuşcasına bana ümit vermez bir havada konuştu! Yazıklar olsun be Ali usta bu tavrına binkez yazıklar olsun!!
Bende buradan bütün regalcilerin içinde seni rezil etmeği kendime borç bilmezmiyim. Dua ette oradaki değerli arkadaşları(murat,Tüncay) düşündüğümden şikayet etmedim senin bu kusurlarını hiç biyere....
Eksozum DEĞİŞSİN artık!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Demek istediğim haklarınızı bilin özellikle garanti şartlarını ve haklarınızı, bu gibi insanlara kanmayın aylarca ve hemen olmasını aksi taktirde şikayet edin!

Birde bu titreşim olayına birde ben gireyim!
Ben regalimi aldıktan birkaç ay sonra aykona gelen regallerde dikkatimi çeken bir kaç ayrıntı oldu bunlarda en önemliside motoru şaseye bağlayan ayaklardan biri olan en üstteki ayakta şase bağlantısı yapılmamış yeri boştu!
Bunu bende sordum ve titreşimi azaltmak için alınmış bir önlem olabilir dediler ama onlarında bu konuda pek bilgisi yoktu açıkçası.
Ama benim bildiğim kadarıyla motorda hala eksiklerin giderilmesi ve şikayetlerin düzeltilmesi gibi çalışmalar var.

Motorumla ilgili biraz bilgi paylaşımı yapayım ihtiyacı olanlar faydalı olmak açısından;

Benim motor şuanda 4700 km ve 19/12/2005 ten beridir bilfiil kullanıyorum.
Yaklaşık olarak titreşim 2000 kmden sonra tarihe kavuşuyor.
Yaklaşık olarak 4000 km den sonra motordaki ani ivmelenmeler tarihe karışıyor ''Yani biraz açayım 1. veya 2. viteslerde düşük hızlarda gazı bırakıp tekrar verdiğinizde olan ivmelenme kafanızı geriye atan ani ileri bir hareketten sonra normal gidişine devam etmesi olayı''

Yakıt durumu:
Bir depoyla(sadece ana depoyla yedek hariç).
ilk 1500 e kadar 240 ile 260 km idi.
1500 ila 3000 arası 290 ile 300 km.
3000 ile 4000 arası 340 ile 350 km.
4000 den sonra 360 ile 375 km.
Yani anlayacağınız regali kullandıkça yani km yaptıkça motorun her konuda sizi nekadar rahatlatacağını görmüş olacaksınız.
Hesaplamalarıma göre uzun yolda 85.00ytl km'de yakıyorşehir içindede 95.00 ytl.

19/12/2005 ten beri motorumda çıkan problemleri listeleyeyim!
1)Sağolsun bizim ali ustanın kusuru ile konan fazla yağ ile bir keçe patladı ve deyişti şuan sorun yok.
2)Aynalar 3000 km sonra sıyırıyor onları deiştirdim(Çünkü bozulan ayarları yüzünden trafikte ihtiyaç duyduğum anlarda bana çok sıkıntı yaratıyordu.
(Aynalar garanti dışıymış!! bende aynı sorunu tekrarlayacak olan aynaya neden tekrar para vereyimki gitiim daha dayanıklı ve daha zarif daha yüksek bir çift ayna alıp taktım.
3)3000 km Zincir ana dişlisini inde barındıran metal uzunca nikelajlı kapğın ayarının bozulması ile hareket halindeki zincirin ona sürterek oluşturduğu ses, kapağın vidaları gevşetilerek ayarlandı şuan sorun yok
4)km 250 motorum soğuk ocak ayında 10 gün kadar yattığı için çalışmadı akü bitti. Aküsünü yarım saat elektrikçide şarza bağladıktan sonra ogün bugündür bir kez olsun akü sorunu yaşamadım.
5)km4650 motorumu çalıştırıyorum stop ediyor neden olduğunu anlamadım yolda kalıyordum azkalsın daha sonra sağa çektim ve bujileri söktüm kontrol ettim ikiside kurum bağlamış ondan mış boğmuşum demek motoru biara.
Yanımda herzaman yedek olarak taşıdığım bir çift bujiyi takarak yoluma devam ettim.
6)km4200 Sapanca gezisinden dönerken stop lambam yandı ve ön farım anlamsız yere yanıp södü.Stopta ampül patlamıştı, ön fardada bağlattığım hareret göstergesi ışığının elektrik kablosunu fara giden kabloya bağladığım için eksik akım almasından olduğunu keşfettim, bağlantı yerini değiştirince no problem oldu.:)

Motora exra olarak taktığım ve monte ettiğim aksesuarlar ve parçalar;
1)öne sosis çanta
2)Arka kendi çantalarını söktüm ve ona benzeyen vinnex(yapay) sert çiftli çanta seti.
3)Orjinal deri elcik püskülleri
4)Öne zealsun sis farları orjinal ışık konrollerine bağlı.(Gece önümü gündüze çevirdiler)
5)Civalı radyatör sondalı sıfır yanılma payı olan hareret göstergesi.(bu göstergeyi taktıktan sonra motorun çok zorlandığı ve ısındığı anlarda rahatlıkla gösterge ile haberdar olmak çok güzel bir duygu.(Geçen hafta serviste hareretten yanmış 2 regal motorunu gördükten sonra ne iyi etmişim dedim)

6)iki yanada küçük havalı korna.(Valla büyük rahatlık artık çaldımı biraz sallıyor etrafı:) ama yol vermeyen yada beklemeyen nadiren oluyor.
Unicorn Knight arkadaşımızda bundan olsaydı kurtarırdı. Aynısı banada olmuştu adam duymamıştı bizim çok zayıf kornayı bende ucuz atlatmıştım bende gittim sorunu kökten çözdüm. Hemde beleşe geldi çifti 15 ytl idi ve kendim montajını yaptım. Serviste, üzerindeki bisiklet kornasının tekini 20 ytl'ye satıyorlar.

7)Mavi ampul park lambası

8)Mini neon çamurluk üstü ışıklar

9)Depo üstü deri koruması.

ileriki projelerim:
Devir saati ramzeyinkini gözüme kestirdim
4'lü flaşör
Depoyu kestirmeden olursa benzin şamandırası göstergesi.
Alarm

Neyse yeni regalcilere bir tafsiyem daha var.
Motorunuz fazla hız yapamıyorsa ve titreşim sorunun bir türlü gideremedim diyen ve 2000 km civarı olan arkadaşlar için söylüyorum.
Motorunuz sağır kullanırsanız bundan kurtulamazsınız yani vitesleri düşük devirlerle.
Düzenli olarak ayda bir defada olsa boş bir otobana çıkın ve 120 sabit hızla minumum 10-15 dk yol alın ve ondan sonra motorunuz azda yakıcaktır ve titreşimide tarihe gömeceksinizdir.

Motorumda yaptığım son değişiklikle alakalı resimleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bahri arkadaşımada şükranlarımı ve saygılarımı sunuyorum derlediği depo üstü kılıfı için,



















grave' Alıntı:
ARKADAŞLAR MACGYVER VE BEN 17 HAZİRAN CUMARTESİ YOLA ÇIKIP, 18 HAZİRAN PAZAR DÖNECEĞİMİZ BİR GECE KAMPLI BİR GEZİ DÜŞÜNÜYORUZ.

yer olarak hala karar vermiş değiliz. çok uzak olmayacak bir yer uygun olur sanırım. kamp için uygun yerleri de fikir beyan ederseniz daha isabetli olmuş olur. (çadırım 4 kişlik, misafir kabul edebilirim)


katılmak isteyen tüm arkadaşları bekleriz...

gerekli malzemeler;

çadır
uyku tulumu veya şişme yatak
met
olta
bir adet mangal
aç kalmayacak kadar yiyecek...


(gelmek isteyen arkadaşlar alttaki linke mesaj bırakırlarsa iyi olur)

Hadi arkadaşlar katılımcı bekliyorum!!
Takılın bize yaşayın hayatınızı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishchy' Alıntı:
Hakkımdaki bilgileri yayınlayabilirsiniz hiç bir sakınca yok..... Saygılar.




Şu an benim rr ile rodajı yeni bitirdim. (Henüz servise gidemedim) Motoru alırken bana max 70 km hız yapmamı ve motoru mümkün olduğunca az sıkıştırmamı söylediler. Motorun bazı parçalarının düştüğünü yada gevşediğini söyleyen arkadaşlarıda dikkate alırsanız sanırım rodaj bitmeden uzun yol biraz tehlikeli.....

Abi öyle bir söylemişsinki, bazı parçalar düşüyor,gevşiyor gibi, yapma yaaa duyanda jinlun sanacak motoru, sen hiç merak etme hiçbirşeyi düşmüyor motorun, sende dikkat et ama montajda gözden kaçan sıkılmadık civata olabilir.

Ben aldım 3 hafta oldu 1250 km yaptım ilk aldığımın ertesi günü 250 km yol yaptım otobandan körfez yalova feribotla istanbul, yolda hiç acımadım motora ne varsa sıkıştırmadan bastım ilk 100kmde 3 sefer durdum ondan sonra hiç durmadım, hiçbirşeyimde düşmedi ve gevşemedi:cat: şimdi motorun gazına dokunamıyorum,hiç zorlanmadan 110 km ye ulaşıyor, vibrasyon kalmadı, yola çıkınca insanın habire gaz basası geliyor doyumsuz bir motor oldu.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Arkadaşlar merhaba regalim siyah incim şuan 230km ye geldi, titreşim ve heryerden gelen seslerden dolayı yarın servise götürmeyi düşünüyorum fren debraj ayarları falan filan bu topici devamlı takipte tutmaya çalışıyorum:) ve motorumla alakalı olduğu içinde merakla okumaya çalışıyorum ama abicim topic 157 sayfa oldu ya kafayı yemek üzereyim :mrgreen: bu işin teknik blgi ve yardımları ile alakalı bu işi bilen abiler var burda bununa alakalı bi topic açsanızda hemen ulaşabilsek valla baştan sona kadar okumak çok zor ya:pr:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 Haziran gezinize kaltılmayı çok isterdim ama biliyorsunuz üniversite sınavı var be benim çocuk sınava girecek, yani gelemiyorum.

cbrhalil' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba regalim siyah incim şuan 230km ye geldi, titreşim ve heryerden gelen seslerden dolayı yarın servise götürmeyi düşünüyorum fren debraj ayarları falan filan bu topici devamlı takipte tutmaya çalışıyorum:) ve motorumla alakalı olduğu içinde merakla okumaya çalışıyorum ama abicim topic 157 sayfa oldu ya kafayı yemek üzereyim :mrgreen: bu işin teknik blgi ve yardımları ile alakalı bu işi bilen abiler var burda bununa alakalı bi topic açsanızda hemen ulaşabilsek valla baştan sona kadar okumak çok zor ya:pr:

Dostum sen bana çok yakınsın ben merterdeyim, eğer bir sorunun olursa beni ara çekinme sana yardımcı olurum, hatta tanışalım. 0532 228 08 59-0212 557 52 20
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
muhendis1959' Alıntı:
17 Haziran gezinize kaltılmayı çok isterdim ama biliyorsunuz üniversite sınavı var be benim çocuk sınava girecek, yani gelemiyorum.



Dostum sen bana çok yakınsın ben merterdeyim, eğer bir sorunun olursa beni ara çekinme sana yardımcı olurum, hatta tanışalım. 0532 228 08 59-0212 557 52 20
Abi çok sağol ya bigun mutlaka geleceğim yanına motorumla şu yağmur bi dinsin:) tanışalım çok iyi olur valla :cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
mühendis1959, sayın abicim ben ehliyetimi alim hemen senin yanındayım şu regal almak için uygun fiyattan dolayı olmadı doğru aykon'a biz alper_tim ile birlikte alacaz (eğer alper_tim beni satmazsa)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
cbrhalil' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba regalim siyah incim şuan 230km ye geldi, titreşim ve heryerden gelen seslerden dolayı yarın servise götürmeyi düşünüyorum fren debraj ayarları falan filan bu topici devamlı takipte tutmaya çalışıyorum:) ve motorumla alakalı olduğu içinde merakla okumaya çalışıyorum ama abicim topic 157 sayfa oldu ya kafayı yemek üzereyim :mrgreen: bu işin teknik blgi ve yardımları ile alakalı bu işi bilen abiler var burda bununa alakalı bi topic açsanızda hemen ulaşabilsek valla baştan sona kadar okumak çok zor ya:pr:

Arkadaşım sen rahat ol panik felan yapma!
Bak yukarda bi yazım var çıkan sorunlarımı yazdım hepside eften püften sorunlar motor iyi.
Tecrübe konuşuyor sen rahat ol!!:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst