Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
mühendis1959, sayın abicim ben ehliyetimi alim hemen senin yanındayım şu regal almak için uygun fiyattan dolayı olmadı doğru aykon'a biz alper_tim ile birlikte alacaz (eğer alper_tim beni satmazsa)

Tamam kardeşim her zaman beklerim, tanışmak her zaman iyi olur, herkesin bir konuda tecrübesi var, mutlaka faydası olur.

cbrhalil' Alıntı:
Abi çok sağol ya bigun mutlaka geleceğim yanına motorumla şu yağmur bi dinsin:) tanışalım çok iyi olur valla :cat:

Tamam mutlaka bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
muhendis1959' Alıntı:
Abi öyle bir söylemişsinki, bazı parçalar düşüyor,gevşiyor gibi, yapma yaaa duyanda jinlun sanacak motoru, sen hiç merak etme hiçbirşeyi düşmüyor motorun, sende dikkat et ama montajda gözden kaçan sıkılmadık civata olabilir.

Ben aldım 3 hafta oldu 1250 km yaptım ilk aldığımın ertesi günü 250 km yol yaptım otobandan körfez yalova feribotla istanbul, yolda hiç acımadım motora ne varsa sıkıştırmadan bastım ilk 100kmde 3 sefer durdum ondan sonra hiç durmadım, hiçbirşeyimde düşmedi ve gevşemedi:cat: şimdi motorun gazına dokunamıyorum,hiç zorlanmadan 110 km ye ulaşıyor, vibrasyon kalmadı, yola çıkınca insanın habire gaz basası geliyor doyumsuz bir motor oldu.


Yok aman diim yanlış anlama olmasın :rendeer: benim kastım gevşeyen bazı vidaların olmasıydı.

Bu arada bir soru RR ilk 150 km kullanırken vites geçişleri çok iyiydi. Şimdi (300 km de şu an) 3 ten 4 e atarken yada 4 ten 5 e atarken zorlanıyorum bazen vites geçmemiş oluyor debriyajı bırakınca motor yığılıyor. Gerçi cuma servise gideceğim ama kafama takıldı işte....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
unicorn knight geçmiş olsun, kötü olmuş... umarım motorun eskisinden de iyi olur...Sana bişey olmamış o da iyi haber...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
8
MCGYVER: Bahri arkadaşımada şükranlarımı ve saygılarımı sunuyorum derlediği depo üstü kılıfı için,
Abi hayırlı olsun güle güle kullanın siyahta ilk defa gürüyorum depo üstü korumalığı gercekten süper olmuş cok yakışmış:rendeer:
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar

Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [email protected] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur

hadi diğer arkadaşlar sizlerin e-mailini de bekliyorum


1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdem.gunduz' Alıntı:
1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul

Sayende meşhur olduk:)

........-İstanbul bu noktaların yerine semt yazmak gerekiyorsa merter yazabilirsin Erdem kardeşim
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
Aksu' Alıntı:
Arkadaşlar ben cumartesi RR umu Ankara dan teslim alacağım ve İstanbul a geleceğim. Ancak sorun bence şurada. Şaşmaz Oto sanayi sitesindeki bayii Birol ustadan motoru teslim alıp depoyu doldurup kara yolu ile motoru kullanarak İstanbul a gelmeyi düşünüyorum.
1-Motor yeni herhangi bir arıza vs. gibi problem olma ihtimali olabilirmi ?
2-Trafik bilgim ve şöförlüğüm çok iyidir ama motor sürücülüğüm yeni risk payı tahmini nedir?
3-Karayolu ile süre süre gelebilirsin derseniz otoban mı eski yolmu daha güvenli?
4-Sabah çık yavaş yavaş sürerek gel motor açılır İstanbulda da 500 bakımını yaptırır rodajı tamamlanmış olur mu dersiniz?
Diğer görüş ve önerilerinizi bekliyorum ona göre karar vereceğim. Olmazsa arkadaşın Transporter e yükler getiririm.Benim şartlarımda siz olsanız ne yapardınız.
Tecrübe ve fikirleriyle yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Sağlıklı günler


aksu merhaba. sana bu konuda bilgi verecek kişlerden biri olduğuma inanıyorum. regalimle istanbul ankara arası yolculuk yaptım. ancak aldığım gün değil 1000 km bakımını yaptırdıktan sonra yola çıktım. 1000 km içinde hiç motor kullanmadığım için önce motora alışma safhasını atlattım. daha sonra basit arızacılıkları gidermeyi öğrendim. 1000 bakımında yağ değiştirip yola çıktım. güzel fakat yorucu bir yolculuk oldu. motorumu uzun yolda çok daha iyi açmış oldum. dönüşte ise 2500 km bakımını yaptıktan yola çıktım. bu sefer daha tecrübeliydim. öncelikle iki adet sırt çantamı örümcek file yardımıyla arka koltuga sıkıca sabitledim. sırtımı geriye yaslayıp aynalarımı yeni oturuş pozisyonuma göre ayarladım. ve ankaradan çıkıp mola vermeden istanbula geldim. tek durduğum yer sapanca yakınlarındaki benzinlikti. depomu fuulledim, ve devam ettim beşbuçuk saatte istanbul'daydım. otobanı kullandım ve ortalama 130 km hızla geldim. 120 altına bolu hariç düşmedim. ve 140 defalarca gördüm hatta uzun süre açılsın diye 140 km hızla gittim.
(sapanca gezisine giderken motor vites aralıklarını son performansına kadar gördüm. 2 ci vitesi 80'de, 3 cü vitesi 110'da, 4 uncü viteside hafif yokuş aşağı 140'da değiştirdim. 5 nci vites bence etkisiz eleman gibi. hızıda sabit tutmayı pek beceremiyor. 140 km de 5'e atınca sanki daha fazla hızlanmasını istiyor insan. bu motorun etkili vitesi bana göre 4. )

sana tavsiyem ilk defa motor kullanacaksan bence bu uzun yol olmasın.
motorunu tanımıyorsun ve nerde ne tepki vereceğini kestiremessin. durabilirmi frene ani basma vs...
hiç motor kullanmadıysan belin çok ağrır.
çıkaracağı bir arızada donup kalırsın. hararet gibi...
rodaj devresinde 80 km'yi geçmemende fayda var. bu süratte yol bitmez.
bence arkadaşın getirsin veya trenle getir istanbula.
maliyeti 27 ytl' di sanırım...

MACGYVER' Alıntı:
Hadi arkadaşlar katılımcı bekliyorum!!
Takılın bize yaşayın hayatınızı:)

ahmet yer belirtmemişsin. kamp için uygun yer seçmeni istiyorum. biliyorsun istanbul'a yeni geldim. çevre illerde gezilecek yerleri pek bilmiyorum. bursa olabilir güzel şehir diyorlar hiç gitmedim. yada balık tutabileceğimiz bir yere gidelim. yarın internete giremem dostum. perşembe en erken girebilirim. yarın arkadaşlardan da öneri alırsan iyi olur. perşembe geldiğimde en azından yeri kesinleştimiş olursunuz. cumarteside vururuz kendimizi yola...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
37
500,1000 km de yağ değişimi,hava filtresi temizliği,vidaların sıkılması gibi periyodik bakımlara kaç para ödeniyor? Ben 30YTL verdim. Buji değişti onada 20 YTL alındı. Sirkeci de ngk bujiler 5 YTL ye satılmakta.. Bu fiyatlar normalmidir?
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar

Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [email protected] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur

hadi diğer arkadaşlar sizlerin e-mailini de bekliyorum

1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul
3-AloneWolf07 - Ahmet AVCI / Merkez - Antalya


grave' Alıntı:
ahmet yer belirtmemişsin. kamp için uygun yer seçmeni istiyorum. biliyorsun istanbul'a yeni geldim. çevre illerde gezilecek yerleri pek bilmiyorum. bursa olabilir güzel şehir diyorlar hiç gitmedim. yada balık tutabileceğimiz bir yere gidelim. yarın internete giremem dostum. perşembe en erken girebilirim. yarın arkadaşlardan da öneri alırsan iyi olur. perşembe geldiğimde en azından yeri kesinleştimiş olursunuz. cumarteside vururuz kendimizi yola...

ahmet, grave regal toplantısını 1-2 yada 8-9 temmuza erteleyelimmi? çok geniş katılımlı bir toplantı yapmak istiyorum. şimdiden hiç kimsenin program yapmadığı bir tarihi belirleyelim ki katılım geniş olsun. Özellikle istanbul ve çevresindeki RR cilerin tamamına yada çoğuna ulaşmaya çalışacağım. bunun için de zamana ihtiyacım var.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
50
ahmet, grave regal toplantısını 1-2 yada 8-9 temmuza erteleyelimmi? çok geniş katılımlı bir toplantı yapmak istiyorum. şimdiden hiç kimsenin program yapmadığı bir tarihi belirleyelim ki katılım geniş olsun. Özellikle istanbul ve çevresindeki RR cilerin tamamına yada çoğuna ulaşmaya çalışacağım. bunun için de zamana ihtiyacım var.[/QUOTE]

Balık tutmak iyi bir fikir. Ama 1-2 Temmuz olursa ve mümkünse günübirlik gidilip gelinebilecek bir yer olursa benim için daha iyi olur. 8-9 ve 15-16 haftasonları Marmara Adası'nda olacağım.

ooo aslında o da iyi fikir, araçla gidecekler için c.tesi Tekirdağ'dan motorla, araçsız gidecekler için Bostancı-Yenikapı'dan denizotobüsüyle, ya da Sarayburnu'ndan gemiyle Marmara Adası, pazar da geri dönüş. Doğa gezileri için çok güzel bir parkuru var, orman içinde mangal keyfi, mermerli koy'da deniz keyfi, akşam isteyene bar, isteyene çarşıda bir gezinti. botlarını yanında getirene de trekking imkanı.

evet dostlar marmara adası'nı haftasonu turizmine açıyorum :)

Sevgiler,
AA.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar

Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [email protected] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur

hadi diğer arkadaşlar sizlerin e-mailini de bekliyorum

1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul
3-AloneWolf07 - Ahmet AVCI / Merkez - Antalya
4-fevkalbesher - Aytuğ Arıkan / Bostancı - İstanbul
5- Bozkurt - Ali Bozkurt / ........ - Balıkesir




Arkadaşlar Hadiiii, katılımın bu kadarmı olması gerekiyor. nerdesiniz regalcilerrrrrrr

GreatWhiteShark' ın 1. sayfada yazdığı 107 kişilik liste nerdesiniz???
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Unicorn Knight' Alıntı:
bugün saat 12:30 gibi büyükçekmece yurtiçi kargoya uğrayıp tuncay abi'nin yolladığı (sonyakuza) motorumun faturasını almak için yola çıktım...çıkmaz olaydım,başıma gelecekleri nereden bilebilirdim...büyükçekmece'yi bilen vardır belki aranıza,büyükçekmece ordu evi'nin hemen ilerisinde,şelale parkının önündeki dörtyolda önümde seyretmekte olan yeni alınmış (sarı-beyaz/kağıt plakalı) wolkswagen/transporter marka/model araç aniden durdu...hemen ardından ben de yan tarafta parkedilmiş büyük bir belediye aracı olduğu için (sanırım itfaiye kamyonuydu) yanından geçip gidemedim,ilerlemesini beklemeye başladım...derken aracı kullanan öküzoğlu öküz hiç beklemediğim bir şey yaptı...aynalarına bir kez dahi bakmadan aracını geri vitese takıp son hız üzerime gelmeye başladı...arada sadece 2-2.5 metrelik bir mesafe vardı,her ne kadar deli gibi korna basıp bağırıp,aynı zamanda vitesi boşa alıp motoru geri sürümeye kalksamda korktuğum başıma geldi...allahın ayısı ön tekerimin üstüne çıktı ve yaklaşık 1 metre kadar geriye sürükledi beni,ancak o zaman farkedip durabildi...motorun önü tamponunun altına sıkıştığından çekemedim ve nazikçe koruma demirinin üstüne yere bıraktım... (şükür ki sadece kibrit çöpünün uç noktasının yarısı kadar bir çizik oldu nikelajda) ...ama ön çamurluğum paramparça oldu ve didonun maşası eğildi (ikincisini çok sonra farkettik) ...motoru yere bırakır bırakmaz aracın sürücü kapısına geçtim,açtım ve dallamayı yakasından tutup aşağı çektim...direk hırpalamaya başladım,zira o anki hislerim sanki evladının canı yakılmış bir babanın hissettikleri gibiydi... (işim gereği hiç iz bırakmadan maksimum can acısı vererek adam dövmesini iyi biliyorum...) yeterince hırpalayıp "bırak ne olur" diye yalvarmasını sağladıktan sonra ardıma takılmasını,servise gideceğimizi,kaçmaya kalkışırsa yakalayacağımı ve bu kez bayıltmadan bırakmayacağımı (ki öldürebilirdim de,o derece kan beynime sıçradı) ekledikten sonra arkadaşım olan mondial servisine gittik...orda dayak arsızı çıkan araç şöförü arkadaş kendi aracında da hasar olduğunu iddia etmeye kalktı,direk gırtlağına sarıldım,elimden zor aldılar... (motor servisi arkadaşım,onun babası ve telefon açmam üzerine oraya gelen benim babam...)ardından aykon'a telefon açarak tuncay abi'den ön çamurluğun fiyatını öğrendim...hıyar adamdan parayı alıp (sökeee söke) yolladım cehennemin dibine iti...tam o sırada tuncay abi beni cepten aradı ve bana yanlış fiyat verdiğini,parçanın daha pahalı olduğunu,ama kendi hatası olduğu için farkı cepten vereceğini (abi şu olay bile bu motorun servisi hakkında size bir fikir versin,resmen "böyle insanlar kaldımı dünyada yahu" dedirtti bana tuncay abi sağolsun) söyledi...bu arada motorla bir tur atan arkadaşım (daha önce yanında çalışan eleman deneyip didonun az eğrildiğini sökülüp tekrar takılacağını bu sayede düzeleceğini söylemişti) maşanın eğrildiğini söyledi...tuncay abi'nin de önceki telefon görüşmesinde "buraya gelmen daha iyi olur" demesi üzerine yaralı ve acı çekmekte olan kızımla mecidiyeköy'e gittik... (bu arada adam gittiği için maşanın parasını alamadık,onu cepten vereceğiz maalesef) sağolsun tuncay abi,murat abi ve ali usta onca yoğunluğun arasında fazlasıyla ilgi,alaka gösterip sıkıntımı/stresimi üzerimden atmamı sağladılar...bayağı da oturup sohbet ettik tuncay abi ile...aslında motor 1-2 güne kadar hazır olacak,lakin ben haftaya pazartesiye kadar işten izin alamayacağım için o güne dek yatacak aykon'da otoparkta...ayrılık anı benim için de kızım için de çok zordu,1 hafta da öyle çok bağlandık ki birbirimize bi tanemle...otoparka kendi ellerimle indirdim...didon ve benzin deposunu şöyle bir okşayarak merak etmemesini,en kısa sürede yeniden birbirimize kavuşacağımızı söyleyerek teselli ettim hem onu hem de kendimi...bu arada oraya vardığım sırada 460 km'yi devirdiğim için kızımın 500 bakıma alınmasına da karar verdik... (kalan 40 km'yi tuncay abiler devirecekler...)haftaya bu gün kavuşacağız kızımla...yaraları iyileşmiş ama trafikte sadece kendi sürüşümüze güvenmememiz,sürücü kisvesine bürünmüş dallamara da azami dikkat göstermemiz gerektiğini iyiden iyiye idrak ederek...:salut:

Gecmiş olsun dostum..
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Unicorn Knight geçmiş olsun dostum.
henüz motorum yok ama bu motosiklet.net ile birlikte kendimi trafikte daha sakin ve motosiklet kullanıcılarına karşı daha saygılı olmamı sağladığı için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Sevgili Dostlar,

::sos::
Burada Sarıkayalar'dan kimse var mı? Ya da doğrudan temasa gecebileceğim bir mail adresi, isim vs. verebilir misiniz? Bazı işlerimi bayi ve servisle çözemiyorum. Doğrudan temasa geçmek istiyorum.
::sos::
::sos::
::sos::
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba ArkadaŞlar. Son Fİyati Bİldİreyİm Dedİm. İzmİr Fİyati AŞaĞida.pesİn Fİyat. C=4.850 Ytl E=4.490
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Nabiz Yoklamasi..

Mıllet merhaba..

Bu pazar Yakacık ta bır mangal olayına girmeyi planlıyoruz.. Sizin grup olaya gırerse ona gore bır planlama yapalım dıyoruz.. Ne dıyorsunuz katılım olur mu?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
arkadaşlar; şimdiye kadar zannedersem ilk defa okuduğum bazı arızalar hakkında yazmak istiyorum:

Alıntı

"regal raptor kullanıyorum.
3.000 km'de beyni yedi yolda kaldım.
4.000 km'de elektrik aksamı yandı, yine yolda kaldım.
ama her sorun GARNTİ KAPSAMINDA HALLEDİLDİ.
tüm bunlardan sonra şunu diyeceğim; bu kadar ekmeğe bu kadar köftelerin içinde en iyisi!"

bu arkadaş elektrik aksamının yandığını belirtiyor; alternatörün arızalanıp aşırı yüklenmesinden kaynaklanmış. ancak, garanti kapsamında servis arızayı gidermiş. motorun beyin bozulması da muhtemelen elektrik ile ilgilidir. yani önce beyni arızalandı ve değiştirildi. sonra da elektrik aksamı yandı. böyle bir durum ilk defa oluyor gibi. motorun beyni nerde oluyor bu arada? bu arkadaşa, özel olarak bu bilgileri topikte bilgi paylaşımı açısından yazması gerektiğini belirttim ama o yazmadı. ben de arızalar ile ilgili durumları aktarmak istedim.

ikinci ilk durum:

macgyver, 157. sayfada aykon servisinde iki adet hararetten yanmış motor gördüğünü yazıyor. hararetten yanan motor mevzusu ilk defa yapılıyor. bir regalin hararetten yanması için.. sıvı soğutma sisteminin bozulmuş olması gerekir. yani.. fanlar açmamıştır.. müşür bozuktur.. kablo kopuktur.. radyatör deliktir.. radyatörde su yada antifiriz yoktur.. vb. olmalıdır. yada son ihtimal.. motorun aşırı ısındığına dair.. kırmızı ışık yandığı halde bile kullanıcı bunu görmemiş ve sürmeye devam etmiştir.

her durumda da kullanıcı hatasına mı gelmiş oluyoruz.. yoksa "regaller yanıyor" diye yeni bir tartışma mı başlatacağız.

hangisi..

sayın macgyver; madem bu regalleri orda gördünüz.. ne olduğunu tetkik ederek, burda yazsa idiniz, tüm regal kullanıcılarını konu hakkında bilgilendirmiş olur.. ve beni böyle merak içinde bırakmamış olurdunuz. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst