Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
23
tüm regalci ve iki tekere gönül vermiş arkadaşlarımın yeni yılını canı gönülden kutlar her yeni yılın gönlünüzce geçmesini dilerim.
tintinopsella arkadaşımıza bende hah hah ve hah diye gülmekten katılıyorum yaklaşık 3900 km ye geldim canavar biraz önce turladım semtimde yine canım sıkıldıkça biniyorum yağmur çamur demeden. böyle keyifli bişey yoktur heralde yazın çıkıcamız uzun yolların hayalini kuruyorum.
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Herkese merhaba,
Baya süredir oturamıyorum (Hem bilgisayar başına hemde koltuğa) zira geçen hafta bir operasyon geçirdim. (Yok kaza falan değil tibbi bir müdahalee) tabi dolayısıyla motorda kapıda yatıyor. Neyse ıyıleşip bineceğim günün hayali acılarımı ve sancılarımı azaltıyor bugun yataktan kakabildim ve su forumda neler olmuş diye bir bakimm dedim.
Topuz sana cevap verememiştim
1.Vibrasyon yok
2 2 çamurlanma işini çözdüm akşam yağmurda tem den dönüyorum trafiğe ayak uydurunca yanımdan geçen veya benim geçtiğim araçların kaldırdığı su ve çamurdan oluyor muş.
3 Vizore yağmur kaydırıcı sürüyorum artı eldivenle de siliyorsun hatta bazı eldivenlerde bunun için aparatlar var.
Neyse herhalde 1 ay sonra tekrar motorumun üzerinde olacağım. (Bu arada havalarında iyi gitmesinden nefret ediyorum.
Herkese ıyı seneler..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
sayın kaldera,
ne bu şiddet bu celal..
teşekkürlerimiz olsun sana helal.

ama aykon motor için, defalarca yazılan husus ismi idi. yanılmıyorsam sadece bir sayfada web adresi vardı... geriye dönüp baktığımda.. forum 39 sayfa olmuş.. internet hızı yavaş.. bir web adresine ulaşmak için tüm sayfaları ne kadar zamanda incelemeliyim.. . yardımcı olun arkadaşlar.

batista123, bir soru sordun, kaldera bastı bize fırçayı.. "böyle soru olur mu" diye. neydi bu soru.. detayı ile şöyleydi:(şu anda forumun 29. sayfasında)

"özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor. Sizde de oluyormu?"

sorunun cevabını, o zaman itibariyle ben de yağmurlu havalarda etraftaki araçların sıçratması manasında vermeye çalışmıştım ama.. yine de emin olamamıştım. çünkü, regal için daha tecrübeli arkadaşlar var. benim yazdığım teorik bir husus idi. özellikle arka çamurluğun kısa olup olmamasını ben de merak etmekte idim. demek ki çamurluktan kaynaklanmıyormuş. neyse.. bu sorunun cevabını 29., 38. ve 39. sayfalarda almış olduk.

kaldera, "vibrasyonun bu süpap ayarıyla hiçmi hiç alakası yoktur.kim demiş ki onu.." diyor. motorsiklet forumlarının bir yerinde okumuştum. şu an hatırlamıyorum. ben de doğru olup olmadığını sormuştum zaten. bunu da öğrenmiş olduk. ama şunu sorabiliriz.. bir motorsikletin vibrasyon sorunu var ise, sebebi nedir? ne yapmalıyız? mesela.. lastik havalarını kontrol ettik, jantlara baktık.. balans vs. yaptık ama yine de vibrasyon var.. şimdi ne olacak? en azından bu konuda bilgimiz olsun anlamında soruyorum.. konuyu sadece regal için düşünmeyelim. yani, bu sorun regalde yok diye.. bilgi sahibi olmasak da olur diye düşünmeyelim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
topuz arkadaşım şiddet falan yok.yanlış anlaşılma olmasın.yağışta ıslanma,çamurlanma konusunda batista bakın ne demiş.
batista123' Alıntı:
2 2 çamurlanma işini çözdüm akşam yağmurda tem den dönüyorum trafiğe ayak uydurunca yanımdan geçen veya benim geçtiğim araçların kaldırdığı su ve çamurdan oluyor muş..
dediğim gibi budur.
motorlardaki vibrasyonun sebebini bilmemizin yararı olur diyorsun.sebebi motorların şaseye temas ettiği bağlantı noktalarıdır.buradaki malzemeler ne kadar kaliteli olursa titreşim o kadar az olur.
lastik takozlar kaliteli olup darbeyi emecek.sarsıntıyı şaseye en az seviyeye düşürecek.bağlanti cıvataları sıkı olacak gevşeme yapmayacak,sık sık kontrol edilecek.
aynı takozlardan araç motorlarındada vardır.motor takozudur isimi.dayanıklı lastik malzemedir.zamanla aşınır eskirler,ve motor öyle sarsıntılı çalışırkı tüm kasayı sallar.yeni takozlar takılır,vibrasyon biter.
aynı bizim motorlarda var.ama bazı motorlarda bu lastik aksam yok.sonradan bağlantı cıvatalarını ve lastik takozlar ekleyenlerin sorunu kısmen düştü.diğer markalar için yanliş anlaşılmasın,bizim motorda bu sorun yok..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Senin sitemini anliyabiliyorum fes71 zannedersem artik kis geldiginden biraz daha ilgi azaldi ve sunu biliyorum ki artik Regal&Reptor da asamiyacagimiz problem kalmadi gerci hos su ana kadar cok onemli bir sorun olmadi ama yinede bu canavarin beklenen statunun ustunde ciktigi...


Arkadaslar gunden gune cogaliyoruz biliyormusunuz artik nerden baksaniz rahat bi 100 kisi olmusuzdur nerden boyle bi kaniya variyorsun diyeceksin size kisaca ozetliyeyim; taksime giderken,sisliden gecerken,capada, ve aklima gelmeyen bir cok yerde DADWY250E goruyorum ve o kadar da mutlu oluyorum ki anlatamam ve her gordugumde de martta benimde olcak sabirli ol murat diyorum...:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
3
Bu topicteki arkadaslara tekrar merhaba diyerek baslamak isterim.
Bu konuyu yaklasik 4.5 aydir hemen hemen hergun takip ettigimden dolayi herkese asinayim.
Birseyler yazmak icin neden bu kadar bekledin diye soracak olursaniz; Regalin Ankarada dogru durust bir bayiisi bile yoktu.(benim bildigim kadari ile) Sanirim Ankarada bayii ve servis acilmasini bekledim.

Bu siteden arastirdigim kadari ile sinifinda fiyatida goz onune alindiginda motor isine kisitli butce ayirabilecek kisiler icin alinabilecek en iyi motorlardan birisi(bence en iyisi) Regal.Bu sebeple sanirim bende bir kac aya kadar Regallenecegim.

Ankara bayiisi icin de hayirli olsun diyorum.Umarim SWING bu sitede kalici olur ve ufak tefek sorunlarin cozumu konusunda da yardimci olur.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
fes71

GWS'den ses seda yok

Dostum bi tatil yaptık geldik yaa... Ayağı kırmadan bitirdik ya ona şükrediyorum...:mrgreen:

batista geçmiş olsun... Umarım en kısa zamanda iyileşir motoruna kavuşursun...

Yaklaşık motorum 1 aydan beri yatıyordu... O soğuk ve karlı günlerde parkta idi... Geçen gün gidip bir gezeyim dedim...
Marşa bastım 3-4 sn. sonra bıraktım... Belli ki akünün gücü zayıflamış derken marşa bir daha bastım... Tam motor çalışacaktı ki aküden birdaha ses seda çıkmadı...
Anlayacağınız akü öldü... Bu kadar zaman çalışmayınca ve özelliklede karlı havalardan sonra ( arabaları bile uzun zaman çalıştırmazsanız akü problemi olur zateee) akünün bitmiş olmasına şaşmadım... Sonra düşündüm ne yapabilirim diye... Aküyü söküp biryerde şarj ettirmem lazım dedim ama vazgeçtim...
1. vitese taktım... Debriyajda iken motoru 2-3 adım ileriye kaydırıp debriyajı bıraktım ve motor çalıştı... Ben bu arada çok yavaşta olsa gidiyorum... Debriyajı sıkıp durunca motor da durdu... Hımmmmm dedim... Tekrar 2-3 adım debriyajda gidip bırakınca çalıştı ve bu sefer durmadan hafifi hafif gittim...
1. viteste ve jikle çekik durumda... yaklaşık 2-3 kaika sonra durunca motorun çalışması devam etti... Biraz sonra jikleyide kapadım... Gazladım biraz meyillli bir yolda durup stop ettirdim... Hani çalışmazsa aşağıya doğru gidip bir daha vurdururum diye... :mrgreen: Ama bu sefer bir kerede çalıştı kereta...
Yani akünün tekrar kendine gelmesi 10 dakikayı bulmadı bile...
Sonra bir boğaz yapayım dedim ve Beşiktaş'tan Sarıyer'e kadar gittim... Hava da fena değildi... Bu arada boğazda çok sayıda motor sevdalıları da vardı benim gibi... Motorunu alan, hatta artçısını alan boğaza gelmişti... Kuryeler dışında bütün motorcular boğazdaydı sanki... Uludağ da bile bu kadar eğlenmemiştim yaa...
Bu arada Regal Raptorumu ne kadar çok sevdiğimi daha da iyi anladım...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rüzgarınız bol olsun arkadaşlar... Bayramda 2 hafta yine istanbul dışında olacağım... Bayram sonrası iyi bir hava denk gelirse neden buluşulmasın ki???:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
YOK...
Olmaması da daha iyi bence.... Ama olsaydı ileri doğru ilerletmeye gerek olmadan çalıştırabilirdim...
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
34
Regal - Ankara

SWING' Alıntı:
Ankara'da MARINMAK Ltd. tarafından 16.Ocak.2006'dan itibaren 18 aya varan kolay ödeme seçenekleri ile motosiklet severlerin hizmetine sunuluyor.

Swing Merhaba,
Yazdıklarınızdan sizin Marinmak yetkilisi olduğunuzu düşüneyim mi? Eğer öyleyse, hoşgeldiniz.. Hemen talebimi ileteyim; yukarda 18 aya varan vadeden bahsetmişsiniz alternatif satış şekillerinde misal aynı anda birden fazla alım gerçekleşirse ödemede göstereceğiniz kolaylıkları net olarak ifade etseniz ne güzel olur.. Açıkçası yaza doğru Ankara'da 2 bayi olacağı gözüküyor, hem satış hem de satış sonrası hizmetlerde kim daha iyi teklifle gelirse hem bizim yüzümüz hem de kendi yüzü güler..

Detayları Watercolors arkadaşımız verecektir..
Selamlar,
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
2
Arkadaşlar herkese selamlar.Beni tanımıyorsunuz ama ben formu iki aydır takip ediyorum.Sadece bir defa yazmıştım.Regalimi Kasım 17 de aldım.Şu an 1000 km deyim.Herşey çok mükemmel.Sabahları tek marş ta çalışıyor.ama ısınması Çok uzun sürüyor,bu da otolar da ki gibi bir devridaim termostatının olmamasından kaynaklanıyor sanırım.Yani motor ısınıncaya kadar su sirkilasyonunu durdurmuyor.
Zincir gevşeme problemini bende yaşıyorum,ama normal.Yalnız 1000km olmama rağmen bu gün 4. çift bujileri taktım yani 8 adet buji!!!! Bu nedir yaaa...NGK C6HSA,CR7HSA,DENSO U22FS-U Şu an yine NGK C6HSA var.Benzin sıkıştırma oranını henüz öğrenemediğimden 95 oktan kullanıyorum.Ama hondası olan bir arkadaş 98 kullanıyor.Lütfen bu konuda Bana yardımcı olur musunuz.Teşekkürler.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşım deponun altındaki yakıt musluğunu açık konumda bırakıyorsan eğer,yakıt sızdırıyor olabilir.aynısı benim motorda oldu.motorun üzerinde ngk marka C6HSA parça numaralı buji çıkıyor.ben ilk buji değişiminden sonra ki benim motor 25 günlük park durumunda kalıyordu sürekli.fakat buji değişiminden sonrada sıkıntı bitmedi.çalışmama sorunu vardı.yeni buji takınca
sorun kalmıyordu.
sana önerim çalıştırmadan önce bujileri söküp bir bak.eğer bujılerin nemli veya ıslaksa yakıt sızdırıyor demektir.ben depomu devamlı kapalı konumda bırakıyorum artık.sorun kalmadı diyebilirim.
bujimi de CR7 HSA olarak taktım.farkı (R) REZİSTANS anlamına geliyor.sanırım soğuk iklim şartları bujisi.yakıt olarak hepimiz 95 oktan kullanıyoruz.sorununun yakıtla alakası yok.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Arkadaşlar selam.Ya gerçekten öğrenmek istediğim bi durum var.Piyasadaki 250lik çirt silindir motorların hiçbirinde Kick start yok.Kanuni Tger tek silindir.Onda var.Bu nedendir.Avrupa ve Japon markalarında da bu durum böyle midir.Teknik bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi vermelerini rica ediyorum.Belki benim ki bir ütopya ama ya marş motoru yanarsa ne olacak.Bu motorları Vurdurmak ne derece doğru.Şanzımana yazık değil mi yahu???:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
haklısınız arkadaşlar 250 cc ve üstü motorlarda kick start yoktur.neden yoktur..bu sistem genelde yarış motorları yada dağda bayırda sık dolaşan motorlar için düşünülmüştür.ve bunlar genelde tek silindirdir.
eğer 250 cc 350 cc motorlarda bu sistem olsa yanlış bir harekette motor ters teper ayağınızı kırarsınız 500 cc 600 cc motorlara aynı ters harekette bacağınızı kırarsınız.ayrıca kick start motoru viteste unutup marşa basarsanız düşme ihtimaliniz yüksektir yanı aslında sakat bir durum söz konusu.bizim motorlarda kick start olmaması hepimizin hayırınadır.merak etmeyin..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
sentimental demiş ki;
"Sabahları tek marş ta çalışıyor.ama ısınması Çok uzun sürüyor,bu da otolar da ki gibi bir devridaim termostatının olmamasından kaynaklanıyor sanırım.Yani motor ısınıncaya kadar su sirkilasyonunu durdurmuyor."

bu ısınma konusunda daha önce de bir sorum olmuştu; bu vesile ile tekrar sormak istiyorum. umarım bu sefer cevap alabiliriz:
motoru çalıştırdıktan 1-2 dakika sonra, ısınmasını beklemeden üzerine binip.. işimize bakalım. motoru fazla zorlamadan yavaşça ve sakince ilerleyelim. böylece hem motoru yavaşça ısıtmış oluruz.. hem işimize gitmiş oluruz.. hem de yakıt tasarrufu sağlamış oluruz. bence, motor hareket halinde iken daha çabuk ısınır.

diye düşünüyorum. bunun yanlış bir tarafı var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sevgili Topuz;Tespitin doğru.Daha önce de değinmiştim.Sabahları jikleyi çekip motoru çalıştırınca,hemen yürüyorum.Hem motor daha çabuk ısınıyor,hem de yakıt tasarrufuna katkısı oluyor.Sadece ısınana kadar sıkıştırmıyorum. Bu arada geçen gün hararet müşürü gevşemiş ve suyu bitmiş.Vaktinde farkedip müdahale ettim.Hararet müşürüne dikkat. Hoşgeldin Sea scout.İsabetli seçiminden dolayı kutlarım.Hayırlı olsun.Ben de 10 yıllık bir aradan sonra motor sevdası depreşenlerdenim.Regal'i beş ay önce aldım,binemediğim her günü ''kayıp''olarak görüyorum. Bu gün bayide Reptor'ün B serisini inceledim.Bayilere dağıtılmış.Bekleyen arkadaşlara duyrulur. Arkadaşlar,hepinizin kurban bayramını kutlar,kazasız sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
97
Arkadaşlar; Motosikletimi dün akşama doğru teslim aldım:cherry: . DADYW DD250E-9 Regal Raptor. Bu sabah ta A2 sürüş sınavına katıldım. Eve döner dönmez makinemi çalıştırdım ve yağıştı soğuktu demeden trafiğin pek olmadığı bir alanda bir saate yakın pratik yaptım.
Kendimden tanıtım bölümünde kısaca bahsettim. Üç aydır çeşitli forumlarda motosiklet sohbetlerini izleyerek cruser motosikletler hakkında bilgi topladım. Pekçok bayi ile konuştum. Beni Regal almaya yönlendiren bu topikten aldığım bilgi ve pozitif enerji oldu. Özellikle Great White Shark ve diğer arkadaşlara teşekkür ediyorum:rendeer: . Bayramınız Kutlu Olsun.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
dogma' Alıntı:
Arkadaşlar; Motosikletimi dün akşama doğru teslim aldım:cherry: . DADYW DD250E-9 Regal Raptor. Bu sabah ta A2 sürüş sınavına katıldım. Eve döner dönmez makinemi çalıştırdım ve yağıştı soğuktu demeden trafiğin pek olmadığı bir alanda bir saate yakın pratik yaptım.Bayramınız Kutlu Olsun.

Motorun hayırlı olsun dogma. Aynı sınava ben de katıldım. Hayatımda bu kadar berbat bir sınav görmedim. Önce komisyon üyeleri gecikti herkes buz kesti, sonrasında 10 saniyelik bir tur attırıldı adaylara. Kargaşadan, üyelerin başına yığılanlardan adayları izlemek mümkün değildi. Ben de en son turu atan oldum ve daha ben tura başlamadan dubaları kaldırmaya başladılar. Komisyon üyesi, dön gel artık işareti yaptı eliyle (o da üşüdü ne yapsın) :) Sınavda tur atarken düşenler de oldu, dengeyi bile zor kuranlar oldu, ama onlar artık trafiğe çıkmaya hak kazandılar :) Aman arkadaşlar, lütfen dikkatli olalım trafikte.

Bu yazdıklarımın gittiğim kursla ilgisi yok, kendilerine yönelik bir şikayet değil. Türkiye genelinde böyle bu durum. Sadece "yazık" diyorum. Gözlerimle görünce anladım ki bu ülkede trafik kazalarının önüne ASLA geçilmez, bunu gerçi onlar da biliyor. Eğer kazalar azalırsa Türkiye'de pekçok sektörün satışları ve gelir kapısı düşecek veya kapanacak. Ne alaka demeyin ve trafiğe çıkana kadar veya kazadan sonra harcanılan paraları düşünün hak vereceksiniz. Allah sonumuzu hayr etsin. Herkese kazasız sürüşler diliyorum. Dogma arkadaşın dileğine katılıyorum; hepinize hayırlı bayramlar.
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
selam herkese,
bayadır motoruma hasret kalmıstım bugun ınım bir çalıştırayım halini hatırını sorayım dedım,
ama yaklasık 25-30 gündür ugramayınca küsmüş aküsü komple gitmiş.
Neyse başta vurdurmayı denedim yemedi bizim otoparkta dum duz.
neyse akuyu sokup bir oto elektirikcisinde şarj ettım ama akşam oldu takamadım
1,Sorum aku yu normal araba akusu gibi şarj ettiler sorun olur mu ki malum havalar bozuk takmazsam aku nekadar zamanda boşalır.

2 motor brandanın altında ama birisi sol elcık deki nikalejlı parcayı yurutmus (belkide ben de düştü elcıge ğpüskül takmıştım) neeyse şimdi aykona kadar gitmiim dedimde bizim tarafta Kadıkoy nerede servisi vardı yazarsanız yarın iki dakika ugrım de alayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst