Cumhuriyet Motoru'nun Doğuşu

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Eline sağlık.Ülkemize sahip çıktığımızı dost düşman herkes görmeli.:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
kanka hakikaten çok eylenceli bi gezi oldu bu seferde samsunlu arkadaşlarla tanışamadık ama olsun yeşilyutta ki ilgiden de ayrıca çok memnunum acayip gurur duydum ya:salut:

evet yaa hakikatten bukadarını beklemiyorduk costüm motor olarak çıktınya yürü aslanım. yanturu'da unutmamak lazım. bu arada atinin motoru satıldı heralde. ati bir basın açıklaması yaparsın artık he he :) :p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
bende motosikletin grenajlşarını degiştirecem sana yollasam bi calısma yapsan neyse masrafı hallederiz olurmu

hiç sorun değil dostum sen nasıl birşey istediğini söyle gerisi kolay:cat:

gerçekten hoş çalışma olmuş eline sağlık

çok teşekkür ederim arkadaşım sağol:cat:

Eline sağlık.Ülkemize sahip çıktığımızı dost düşman herkes görmeli.:cat:

kesinlikle haklısın.bu ülke bu topraklar sahipsiz değil bu vatan hepimizin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
çok guzel olmuş düşüncene eline koluna saglık..

ya benim kafama bişey takıldı sakın beni yanlış anlama ama mesela amerkanlar gibi bayragımızdan bikini yapmıyoruz
yasalar çerçevesindede yasal değil.

motorsikletin belki normal bir motor olsaydı aklıma gelmezdi belki o zaman depo uzerine falan yapardın ama koltuk altı biraz ne bilim..

umarım yanlış anlatmamışımdır..
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
evet yaa hakikatten bukadarını beklemiyorduk costüm motor olarak çıktınya yürü aslanım. yanturu'da unutmamak lazım. bu arada atinin motoru satıldı heralde. ati bir basın açıklaması yaparsın artık he he :) :p

merhaba kanka ben bu işe soyunsam iyi olacak galiba biçok kişiden teklifler almaya başladım kostüm işi ile ilgili valla düşünmüyor değilim ama yakında daha büyük işlere imza atmayı planlıyorum planımın içinde sende varsın umarım bu iştende yüzümün akıyla çıkarım bu arada evet motorumu isteyen 2 kişi var 1400 ytl teklif ettiler suan karar vermedim henüz ama bu motorun daha fazlasını hakettiğini itiraf etmeliyim sonuçta biliyorsun çok emek sarfettim:cat:

:cat:
çok guzel olmuş düşüncene eline koluna saglık..

ya benim kafama bişey takıldı sakın beni yanlış anlama ama mesela amerkanlar gibi bayragımızdan bikini yapmıyoruz
yasalar çerçevesindede yasal değil.

motorsikletin belki normal bir motor olsaydı aklıma gelmezdi belki o zaman depo uzerine falan yapardın ama koltuk altı biraz ne bilim..

umarım yanlış anlatmamışımdır..
:cat:

Dostum seni çok iyi anladım evet güzel bir konuya değindin.
Ben bunu baya bi araştırdım yapmadan önce bayrak kanunu'da inceledim şayet koltuğumun veya ayağımın altında olmuş olsa bu hakarete girer ve cezası çok büyük ama motifler yanlarda olduğu için ve üzeri hiçbir şekilde kapanmadığı için sorun yok öyle bir durum söz konusu olsa asla böyle birşey yapmam :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
çok güzel olmuş elllerinize sağlık yüreğinize sağlık dostum.yalnız motosikletinde türk malı olsaydı tam süper olucakdı:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

kardeşim atilla vardiğin emekler amacına ulaşmış, çabaların ve gayretlerin süper bir motor çıkarmış ortaya. çok şık olmuş üstündede iyi durmuşun.kutlarım seni.:cat: :cat: :cat: :thumleft: ::biggrinn ::biggrinn ::tutkuy::
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
kardeşim atilla vardiğin emekler amacına ulaşmış, çabaların ve gayretlerin süper bir motor çıkarmış ortaya. çok şık olmuş üstündede iyi durmuşun.kutlarım seni.:cat: :cat: :cat: :thumleft: ::biggrinn ::biggrinn ::tutkuy::

ümmet abi çok
teşekkür ederim yorumların için gurur duydum abi sağol bu yaz görüşüyoruz inşallah yine dimi:queen: :cat:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
8
işte budur olay çözülmüş:cat:
ellerine sağlık babacan:wiinkk:
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
türklük bu zamanda bellı olur vatanımızı sahip çıkıyosak bunu hersekılde göstermelıyız abim bir başlangıca imza attı sıra bizlerde bizde bi şekilde vatan ve bayrak sevgimizi göstermelıyız emeğine yüreğine sağlık olsun bu vatan bizim asla başkasının olmas :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
türklük bu zamanda bellı olur vatanımızı sahip çıkıyosak bunu hersekılde göstermelıyız abim bir başlangıca imza attı sıra bizlerde bizde bi şekilde vatan ve bayrak sevgimizi göstermelıyız emeğine yüreğine sağlık olsun bu vatan bizim asla başkasının olmas :cat: :cat: :cat:

sevgili kardeşim kadir sana bu satırları yazarkene:salut: :salut: :salut: o kadar dugulandım ki :salut: :salut: :salut: anlatamam ama yinede çok teşekkür ederim bu arada ehliyet sınavını kazanmışsın vatanımıza milletimize hayırlı bir evlat olur bilinçli motosiklet kullanıcıları arasında yerini alırsın seni seven abin:salut: :salut: :salut: :rendeer: ::tutkuy:: ::pala:: ::sefereee ::whip:: ::jester::
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
sevgili kardeşim kadir sana bu satırları yazarkene:salut: :salut: :salut: o kadar dugulandım ki :salut: :salut: :salut: anlatamam ama yinede çok teşekkür ederim bu arada ehliyet sınavını kazanmışsın vatanımıza milletimize hayırlı bir evlat olur bilinçli motosiklet kullanıcıları arasında yerini alırsın seni seven abin:salut: :salut: :salut: :rendeer: ::tutkuy:: ::pala:: ::sefereee ::whip:: ::jester::

allah cezanı vermesin ati :) aynı okul müdürleri gibi konuştun puhahaha:queen: :queen: :queen: müdür olacak adammışsın he he :queen: :queen: :cat: :cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
16
Motorun çok güzel olmuş tebrikler... fakat bir nokta var paylaşmak istediğim o da şu: ben bayrağımızı arka alt kısma yapmazdım, selenin altında kalması beni rahatsız ederdi açıkçası, abartı bulabilirsiniz ama saygımdan yani ağabeyler yanlış anlaşılmasın, emeğine saygı duyuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst