Cumhuriyet Motoru'nun Doğuşu

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
En son siyasi gelişmelerden sonra ülkeme sahip çıktığımı bir şekilde belirtmek istedim. bunuda motorumu şanlı bayrağımızın motifleriyle ve Atatürk'ümüzün bir resmiyle süslüyerek göstermek istedim. 6 günlük bir çalışmayla işte sizlere cumhuriyet motorumun resimleri adı Baştacı













 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok güzel olmus :cat:

bi modifiyede bizim motosiklete yaptıralım
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
cook guzel olmus ellerıne yuregıne saglık gercekten:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Atilla dostum bir haftadır motorsuz takılıyordun motorunu sorduğumda bana süpriz diyip duruyordun.En son motoru bayattırıyorum dedin busefer rengini söylemedin :) motorun süper olmuş bu hafta samsun turumuz var hadi hayırlısı :)
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
teşekkür ederim dostum nasılsın iyimisin fuardan beri görüşemiyoruz

Atilla dostum bir haftadır motorsuz takılıyordun motorunu sorduğumda bana süpriz diyip duruyordun.En son motoru bayattırıyorum dedin busefer rengini söylemedin :) motorun süper olmuş bu hafta samsun turumuz var hadi hayırlısı :)

sağol kanka beğendiğine sevindim evet bu pazar allah kısmet ederse gidelim samsuna samsun mt ye tüm dostlara selamlar:cat: :rendeer:

Çok güzel, ellerine sağlık.

teşekkür ederim arkadaşım sağol :cat:

teşekkür ederim ayrı ayrı dishy ,,, kirke ,,,, ve deer 152 saolun arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
abi güzel olmuş da bir sri eksik al iki tane haporlo bir mp3 çalar ufak bir ampfi sonra ön bagajı kesdir joparlo lara göre sonra bağla aküye ohhh tam olur valaha iki tane de araba eksozu al sonra düşür ondansonraok herşeyi trtuning dergisine çıkan sonra
haha :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
abi güzel olmuş da bir sri eksik al iki tane haporlo bir mp3 çalar ufak bir ampfi sonra ön bagajı kesdir joparlo lara göre sonra bağla aküye ohhh tam olur valaha iki tane de araba eksozu al sonra düşür ondansonraok herşeyi trtuning dergisine çıkan sonra
haha :mrgreen: :rendeer:

onun çalışmaları var zaten kardeşlik hala sürüyor proje ben daha kapsamlı bişey yapmayı düşünüyorum yakında onuda resimlerim ok :cat:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Eline sağlık çok güzel bir çalışma olmuş, sinop'ta olsam sana gelirdim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güzel olmuş... emeğinize sağlık... çift egzoz gayet güzel duruyor...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Müthiş bi çalışma.Egsoz olayından sonra orada bırakmayacağın belliydi zaten.Custom scooter diye ben buna derim.Gözünü seviyim ben o bayrağında,heryere yakışıyor.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
arkadaşım ellerine sağlık...ş..sizlere werilebilek en iyi cevap bu olmuş.ELLERİNE SAĞLIK:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel olmuş gerçekten de.
Çok güzel bir düşünceyi çok güzel bir işle sonuçlandırmışsın.
Fuarda seninle fazla konuşma fırsatımız olmadı ama yine de deli dolu biri olduğun hareketlerinden belliydi,deli dolulu olduğun kadar doğru bir adamsın da.Ellerine,yüreğine sağlık...Bu motosikleti bu şekilde görmek beni gururlandırdı açıkcası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst