Cumhuriyet Motoru'nun Doğuşu

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
atilla olm bu ne hal tamirci çırağı:queen: :queen: :queen:





 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
güzel olmuş... emeğinize sağlık... çift egzoz gayet güzel duruyor...

teşekkür ederim arkadaşım sağol :cat:

Çok güzel olmuş...Emeğine sağlık.

teşekkür ederim dostum sağol:cat:

Müthiş bi çalışma.Egsoz olayından sonra orada bırakmayacağın belliydi zaten.Custom scooter diye ben buna derim.Gözünü seviyim ben o bayrağında,heryere yakışıyor.

ah dostum imkanlarım kısıtlı bol param olsa inan çok çılgın şeyler yapıp yok artık dedirtecek kadar hemde ama malum maddiyat işte olsun adım atilla elimden gelen budur:queen: :cat:

arkadaşım ellerine sağlık...ş..sizlere werilebilek en iyi cevap bu olmuş.ELLERİNE SAĞLIK:rendeer:

imkanım olsa kafamda inannılmaz projeler var ama hepsi maddiyata bakıyor dediğin gibi ş.........lere benden bi cevap olsun :cat:

güzel olmuş :cat:

elinize sağlık :rendeer:

sagol adamım görüşemiyoruz bu ara gel artık memleketede biraz hasret gider :cat:

güzel olmuş :cat:

elinize sağlık :rendeer:

sagol adamım görüşemiyoruz bu ara gel artık memleketede biraz hasret gider :cat:

Güzel olmuş gerçekten de.
Çok güzel bir düşünceyi çok güzel bir işle sonuçlandırmışsın.
Fuarda seninle fazla konuşma fırsatımız olmadı ama yine de deli dolu biri olduğun hareketlerinden belliydi,deli dolulu olduğun kadar doğru bir adamsın da.Ellerine,yüreğine sağlık...Bu motosikleti bu şekilde görmek beni gururlandırdı açıkcası.

asıl sizlerin bu övgü dolu yazılarını okudukça ben yaptığım şeyden daha da gurulanıyorum ne diyebilirim ki ülkemi bayrağımı ailemi siz dostlarımı ve motorumu çok seviyorum teşekkür ederim:cat:

kanka beni biliyorsun motorum için gerekirse tamirci çırağı bile olurum. bu sayede çok şey öğreniyorum

cook guzel olmus ellerıne yuregıne saglık gercekten:rendeer:

çok teşekkür ederim dostum sağol varol :cat:

cok güzel olmus :cat:

bi modifiyede bizim motosiklete yaptıralım

dostum şartlar ve imkanlar el verdiği sürece herzaman yardımcı olurum :cat: selamlar

Offf süper olmuşşşş :cat: :rendeer:

çok teşekkür ederim tubi sağol gururlandım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Elinize sağlık,mesleğiniz oto boyacılık değilse bile,elinizi işe vurup,merak duyup,yaptığınız işi severek ve hissederek yaptığınız belli.Sizin ve arkadaşlarınızın ellerine sağlık güzel olmuş şık durmuş.:cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Elinize sağlık,mesleğiniz oto boyacılık değilse bile,elinizi işe vurup,merak duyup,yaptığınız işi severek ve hissederek yaptığınız belli.Sizin ve arkadaşlarınızın ellerine sağlık güzel olmuş şık durmuş.:cat:

valla kaportacılık ve boya işinden anlamam ama bu 6 gün içinde ustalarla beraber çalıştım ve çok şey öğrendim teşekkür ederim ben ve arkadaşlar adına :cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
45
:)

harıka olmuş görüntüsü ayrı güzel ama amacı cok daha güzel işte budur cumhurıyetcı ataturkçü motorcular gördükce cok sevınıyorum cok güzel bende son olaylaradan sonra hemen bı bayrak taktım dagalanıoo :) ellerıne sağlık:rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Atilla abi eline, koluna, emeğine sağlık. Motoru yeniden boyamanın güzel olması ayrı, üzerindekiler süper. Bu motorla gezmek insanın göğsünü kabartır ya. Herşeyiyle 4 4lük.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Şanlı Türk Bayrağı ne güzel de yakışmış.
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
harıka olmuş görüntüsü ayrı güzel ama amacı cok daha güzel işte budur cumhurıyetcı ataturkçü motorcular gördükce cok sevınıyorum cok güzel bende son olaylaradan sonra hemen bı bayrak taktım dagalanıoo :) ellerıne sağlık:rendeer:

asıl bomba yarın meydana gelecek izle :queen: bu arada güzel yorumun için çok teşekkür ederim görüşmek üzere :cat:

Atilla abi eline, koluna, emeğine sağlık. Motoru yeniden boyamanın güzel olması ayrı, üzerindekiler süper. Bu motorla gezmek insanın göğsünü kabartır ya. Herşeyiyle 4 4lük.

evet aynen öyle valla bu motoru görenler çok güzel tepkiler veriyor bugun anadolu ajansa çalışan bi muhabbir le röportaj yaptık ve resim aldı inşallah bunu birileri görür :cat:

hersey iyi guzelde su sigara bozmus be usta...:)

evet aslında o resmi koymayacaktım ama kaynamış arada idare et :cat:

Yazın gelebileceğim ancak. :wiinkk:

gel valla beraber takılırız balık mangal falan işte :cat:

çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Şanlı Türk Bayrağı ne güzel de yakışmış.

çok haklısın gerçekten de harika yorumun için teşekkür ederim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
abi çok güzel olmuş elinize salık işte türkün yaratıcılığı bu işde
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Eline sağlık, çok güzel ve şık bir tepki (Anayasa mahkemesinin kararına "Demokrasiyi çiğnediler" diyen ampüllere kapak olsun) :cat:
Bu arada motor arkadan bakınca rokete benziyo, gazı açsan havalanacak gibi bi hali var :queen:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Eline sağlık, çok güzel ve şık bir tepki (Anayasa mahkemesinin kararına "Demokrasiyi çiğnediler" diyen ampüllere kapak olsun) :cat:
Bu arada motor arkadan bakınca rokete benziyo, gazı açsan havalanacak gibi bi hali var :queen:

aynen dostum kapağın en büyüğü olsun hemde amacım bunu güncel medyaya taşımak ve bu ülkenin sahipsiz olmadığı mesajını vermek bende tepkimi böyle yansıtmaya çalıştım NE MUTLU TÜRK 'üm DİYENE :cat: :queen:

çok şık olmuş dostum........

ooooooooooooooooooooooooo baba ya senide başlık açmasak göremicez buralarda yani nasılsın abi selamlar yorum için teşekkürler:cat: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Üstadım ellerine sağlık.. Motorda , modifiyede , bayrakta , mesajda on numara olmuş.... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Şu günlerde çok anlamı olan bir çalışma,üstelik te çok yakışmış.eline,yüreğine,bileğine sağlık.Tekrar,tekrar tebrikler.:cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Üstadım ellerine sağlık.. Motorda , modifiyede , bayrakta , mesajda on numara olmuş.... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

teşekkür ederim ülkemle gurur duyuyorum :cat:

Şu günlerde çok anlamı olan bir çalışma,üstelik te çok yakışmış.eline,yüreğine,bileğine sağlık.Tekrar,tekrar tebrikler.:cat:

çok teşekkür ederim ağbi bu aralar yüreğim daha bi başka kabardı ve kendimi böyle ifade etmek istedim gurur verici yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim :cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst