güzel olmuş... emeğinize sağlık... çift egzoz gayet güzel duruyor...
Çok güzel olmuş...Emeğine sağlık.
Müthiş bi çalışma.Egsoz olayından sonra orada bırakmayacağın belliydi zaten.Custom scooter diye ben buna derim.Gözünü seviyim ben o bayrağında,heryere yakışıyor.
arkadaşım ellerine sağlık...ş..sizlere werilebilek en iyi cevap bu olmuş.ELLERİNE SAĞLIK:rendeer:
güzel olmuş :cat:
elinize sağlık :rendeer:
güzel olmuş :cat:
elinize sağlık :rendeer:
Güzel olmuş gerçekten de.
Çok güzel bir düşünceyi çok güzel bir işle sonuçlandırmışsın.
Fuarda seninle fazla konuşma fırsatımız olmadı ama yine de deli dolu biri olduğun hareketlerinden belliydi,deli dolulu olduğun kadar doğru bir adamsın da.Ellerine,yüreğine sağlık...Bu motosikleti bu şekilde görmek beni gururlandırdı açıkcası.
cook guzel olmus ellerıne yuregıne saglık gercekten:rendeer:
cok güzel olmus :cat:
bi modifiyede bizim motosiklete yaptıralım
Offf süper olmuşşşş :cat: :rendeer:
Elinize sağlık,mesleğiniz oto boyacılık değilse bile,elinizi işe vurup,merak duyup,yaptığınız işi severek ve hissederek yaptığınız belli.Sizin ve arkadaşlarınızın ellerine sağlık güzel olmuş şık durmuş.:cat:
sagol adamım görüşemiyoruz bu ara gel artık memleketede biraz hasret gider :cat:
harıka olmuş görüntüsü ayrı güzel ama amacı cok daha güzel işte budur cumhurıyetcı ataturkçü motorcular gördükce cok sevınıyorum cok güzel bende son olaylaradan sonra hemen bı bayrak taktım dagalanıooellerıne sağlık:rendeer:
Atilla abi eline, koluna, emeğine sağlık. Motoru yeniden boyamanın güzel olması ayrı, üzerindekiler süper. Bu motorla gezmek insanın göğsünü kabartır ya. Herşeyiyle 4 4lük.
hersey iyi guzelde su sigara bozmus be usta...![]()
Yazın gelebileceğim ancak. :wiinkk:
çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Şanlı Türk Bayrağı ne güzel de yakışmış.
abi çok güzel olmuş elinize salık işte türkün yaratıcılığı bu işde
Eline sağlık, çok güzel ve şık bir tepki (Anayasa mahkemesinin kararına "Demokrasiyi çiğnediler" diyen ampüllere kapak olsun) :cat:
Bu arada motor arkadan bakınca rokete benziyo, gazı açsan havalanacak gibi bi hali var :queen:
çok şık olmuş dostum........
Üstadım ellerine sağlık.. Motorda , modifiyede , bayrakta , mesajda on numara olmuş.... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Şu günlerde çok anlamı olan bir çalışma,üstelik te çok yakışmış.eline,yüreğine,bileğine sağlık.Tekrar,tekrar tebrikler.:cat:
vayyyyyyyy be abi ne manyak olmuş yorumsuz.