- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
- Konu Yazar
- #1
Atilla dostum bir haftadır motorsuz takılıyordun motorunu sorduğumda bana süpriz diyip duruyordun.En son motoru bayattırıyorum dedin busefer rengini söylemedinmotorun süper olmuş bu hafta samsun turumuz var hadi hayırlısı
![]()
Çok güzel, ellerine sağlık.
Türk bayrağı her yere yakışıyor..
eline sağlık
abi güzel olmuş da bir sri eksik al iki tane haporlo bir mp3 çalar ufak bir ampfi sonra ön bagajı kesdir joparlo lara göre sonra bağla aküye ohhh tam olur valaha iki tane de araba eksozu al sonra düşür ondansonraok herşeyi trtuning dergisine çıkan sonra
haha :mrgreen: :rendeer:
Çok güzel olmuş, iyi düşünmüşsün.Ellerine sağlık :cat:
Eline sağlık çok güzel bir çalışma olmuş, sinop'ta olsam sana gelirdim.