kanka hakikaten çok eylenceli bi gezi oldu bu seferde samsunlu arkadaşlarla tanışamadık ama olsun yeşilyutta ki ilgiden de ayrıca çok memnunum acayip gurur duydum ya:salut:
bende motosikletin grenajlşarını degiştirecem sana yollasam bi calısma yapsan neyse masrafı hallederiz olurmu
gerçekten hoş çalışma olmuş eline sağlık
Eline sağlık.Ülkemize sahip çıktığımızı dost düşman herkes görmeli.:cat:
evet yaa hakikatten bukadarını beklemiyorduk costüm motor olarak çıktınya yürü aslanım. yanturu'da unutmamak lazım. bu arada atinin motoru satıldı heralde. ati bir basın açıklaması yaparsın artık he he![]()
![]()
:cat:çok guzel olmuş düşüncene eline koluna saglık..
ya benim kafama bişey takıldı sakın beni yanlış anlama ama mesela amerkanlar gibi bayragımızdan bikini yapmıyoruz
yasalar çerçevesindede yasal değil.
motorsikletin belki normal bir motor olsaydı aklıma gelmezdi belki o zaman depo uzerine falan yapardın ama koltuk altı biraz ne bilim..
umarım yanlış anlatmamışımdır..
çok güzel olmuş elllerinize sağlık yüreğinize sağlık dostum.yalnız motosikletinde türk malı olsaydı tam süper olucakdı:wiinkk:
kardeşim atilla vardiğin emekler amacına ulaşmış, çabaların ve gayretlerin süper bir motor çıkarmış ortaya. çok şık olmuş üstündede iyi durmuşun.kutlarım seni.:cat: :cat: :cat: :thumleft: ::biggrinn ::biggrinn ::tutkuy::
işte budur olay çözülmüş:cat:
ellerine sağlık babacan:wiinkk:
türklük bu zamanda bellı olur vatanımızı sahip çıkıyosak bunu hersekılde göstermelıyız abim bir başlangıca imza attı sıra bizlerde bizde bi şekilde vatan ve bayrak sevgimizi göstermelıyız emeğine yüreğine sağlık olsun bu vatan bizim asla başkasının olmas :cat: :cat: :cat:
sevgili kardeşim kadir sana bu satırları yazarkene:salut: :salut: :salut: o kadar dugulandım ki :salut: :salut: :salut: anlatamam ama yinede çok teşekkür ederim bu arada ehliyet sınavını kazanmışsın vatanımıza milletimize hayırlı bir evlat olur bilinçli motosiklet kullanıcıları arasında yerini alırsın seni seven abin:salut: :salut: :salut: :rendeer: ::tutkuy:: :ala:: ::sefereee ::whip:: ::jester::
allah cezanı vermesin atiaynı okul müdürleri gibi konuştun puhahaha:queen: :queen: :queen: müdür olacak adammışsın he he :queen: :queen: :cat: :cat:
Atilla eline sağlık kardeşim gerçekten 10 numara olmuşşşşş
Türk bayrağı her yere yakışıyor..
eline sağlık