CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Şimdi bu motorun 0 km sini almayı düşünüyordum. Almayın mı diyorsunuz.

Motor güzel. Ama UMA müşteri memnuniyetini umursamayan bir firma. Yeri geldiğinde garantiye girmesine rağmen, görmeden kullanıcı hatası olduğuna karar verip parça değiştirmeyen bir firma. Klasik yerli firma özetle. Garantiden değiştiren şanslılar oldu ama benim motorumun garanti dışı olduğuna kanaat getirdiler. "Motoru görmeden."
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Sonunda karar çıktı. Firma bana neden reddettiklerine dair bir belge vermedi. Bu belgeyi hem servisten hem firmadan istememe rağmen vermediklerini de şikayet sırasında özellikle belirtmiştim. Hakem heyeti de bu belgeyi iletmediğimi öne sürerek, yeterli belge ve delil yok diyerek talebimi reddetmiş. Bu belgeleri sunarsanız tekrar değerlendiririz demişler. Ne güzel dünya valla. Hakkını aramak da bir işe yaramıyor. Bir amörtisör için bir müşteri kaybettiler. Ben bu amörtisörü yaptırır, ilk fırsatta da bu motoru satarım. Motordan çok memnunum ama UMA müşterisi olmaktan hiç memnun değilim.

UMA tekrar telefonla ulaşıp amörtisörün değişimi konusunda yardımcı oldu. Mutlu sona ulaşmış olduk bir şekilde. İlgi gösteren bir ekip olmasına sevindim. :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Selamlar.

Trenyolda baslama durumum var. Cf 250nk almayi dusunuyorum. Uzun vadede bi problemi, kronik arizasi vs var mi diye arastirdim ama pek bi sey de bulamadim.

Yardimci olursaniz sevinirim :)
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Selamlar.

Trenyolda baslama durumum var. Cf 250nk almayi dusunuyorum. Uzun vadede bi problemi, kronik arizasi vs var mi diye arastirdim ama pek bi sey de bulamadim.

Yardimci olursaniz sevinirim :)

Ben kuryelik için Pulsar 200ns e bakmanızı öneririm. Kuryelikte ne olacağı belli olmadığı için grenaj, yedek parça vs. masrafları 200ns de daha az olacaktır diye düşünüyorum. Bir de kurye yapacağınız için yüksek kilometredeki 200ns, 250nk dan daha kolay satılır diye düşünüyorum. 250nk'yı ben keyif motoru olarak görüyorum gözümde. Kuryeliğe çok gelmeyebilir ama bilemiyorum. 250nk ile kuryelik yapan arkadaşlar varsa onlardan daha sağlıklı bilgi alabilirsin.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Ben kuryelik için Pulsar 200ns e bakmanızı öneririm. Kuryelikte ne olacağı belli olmadığı için grenaj, yedek parça vs. masrafları 200ns de daha az olacaktır diye düşünüyorum. Bir de kurye yapacağınız için yüksek kilometredeki 200ns, 250nk dan daha kolay satılır diye düşünüyorum. 250nk'yı ben keyif motoru olarak görüyorum gözümde. Kuryeliğe çok gelmeyebilir ama bilemiyorum. 250nk ile kuryelik yapan arkadaşlar varsa onlardan daha sağlıklı bilgi alabilirsin.

Cevabiniz icin cok tesekkurlee. Daha oncesinde 200ns kullandim ama isinamadim motora bi turlu. Bi de iki arkadasimin motor kilitlemesinden sonra bayagi sogudum aslinda. Benim istedigim eli yuzu daha duzgun bi motor. Yani trendyol cantasini cikarinca azicik da sekil dursun.😄

Bi de eklemek isterim. Aldigim motorlari zorda kalmadikca satmam. Km falan sorun olmaz yani benim icin. Omurluk olsun omurluk binerim ben☺️
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Cevabiniz icin cok tesekkurlee. Daha oncesinde 200ns kullandim ama isinamadim motora bi turlu. Bi de iki arkadasimin motor kilitlemesinden sonra bayagi sogudum aslinda. Benim istedigim eli yuzu daha duzgun bi motor. Yani trendyol cantasini cikarinca azicik da sekil dursun.

Bi de eklemek isterim. Aldigim motorlari zorda kalmadikca satmam. Km falan sorun olmaz yani benim icin. Omurluk olsun omurluk binerim ben☺️

Ben motor ile ilgili başına ciddi bir problem gelen duymadım. Kronik olarak akülerde sorun vardı ama onu da değiştirmişler sanırım yeni modellerde. Onun dışında güzel bir gösterge olduğu için o baya bir pahalı düşünce sorun olabilir. Bir de benim mesela garantiden vites dişli değiştirme kolu değişmişti onu 2 ay beklemiştim 1 sene önce. Ama sarf malzemeleri falan bulunuyor sitelerde. Zaten 250NK her sene çok satan bir motor gelince direkt satılıyor. O sebeple yakın bir tarihte UMA'nın bu motoru getirmeme gibi bir şey yapacağını düşünmüyorum. Motor daha yaygınlaşınca da parça fiyatları düşüp çeşitlilik artacaktır diye düşünüyorum.

Yani yüksek kilometrede çabuk satma gibi bir probleminiz yoksa bir sorun olacağını düşünmüyorum. Tabi bu motorla daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar daha sağlıklı bilgi verecektir.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Ben motor ile ilgili başına ciddi bir problem gelen duymadım. Kronik olarak akülerde sorun vardı ama onu da değiştirmişler sanırım yeni modellerde. Onun dışında güzel bir gösterge olduğu için o baya bir pahalı düşünce sorun olabilir. Bir de benim mesela garantiden vites dişli değiştirme kolu değişmişti onu 2 ay beklemiştim 1 sene önce. Ama sarf malzemeleri falan bulunuyor sitelerde. Zaten 250NK her sene çok satan bir motor gelince direkt satılıyor. O sebeple yakın bir tarihte UMA'nın bu motoru getirmeme gibi bir şey yapacağını düşünmüyorum. Motor daha yaygınlaşınca da parça fiyatları düşüp çeşitlilik artacaktır diye düşünüyorum.

Yani yüksek kilometrede çabuk satma gibi bir probleminiz yoksa bir sorun olacağını düşünmüyorum. Tabi bu motorla daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar daha sağlıklı bilgi verecektir.

Daha oncesinde 3.5 yil tecrubem var. O motorlarimi da satma niyetim olmamisti hic. Birisi otoparkta yandi diye hurdaya cikti, digerini nakite ihtiyacimdan sattim. Yani 250nk benim 5 sene bindigim bi motor olabilir rahatlikla. Onemli olan o ne kadar dayanikli? 😄
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Daha oncesinde 3.5 yil tecrubem var. O motorlarimi da satma niyetim olmamisti hic. Birisi otoparkta yandi diye hurdaya cikti, digerini nakite ihtiyacimdan sattim. Yani 250nk benim 5 sene bindigim bi motor olabilir rahatlikla. Onemli olan o ne kadar dayanikli?

2018' den beri kullananlar vardır onlar daha sağlıklı bilgi verir uzun dönem açısından. Facebook grubu da vardı sanırım orada da sorabilirsiniz.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben motoru 2.5 yıldan fazladır 19 bin kmdir kullanıyorum. Motordan memnunum bir müddet daha da kullanmayı düşünüyorum
.
 
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
92
Motoru bulabilirsen al derim de bende istiyorum ama nereyi arasam boş :( hiç bir yerde motor yok
 
Katılım
17 Mar 2021
Mesajlar
11
14300km oldu, 2020 yılı aralık ayında aldım. Maşallah beni üzdüğü bir durum olmadı bu zamana kadar, yağmur çamur kar komple gezdim
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
Motor ile imtihanım devam ediyor :) tansiyoner krank derken şimdide abs sorunu var elimde :) aküden zannetmiştim aküyü değiştirdim sonuç aynı.. makineye soktular arka sensörde sıkıntı varmış. Söktüm baktım ki sensör altındaki pulu koymadiklarindan diske sürterek manyetik alan erimiş gitmiş :(( şaka gibi bir makine vallahi.. yenisi 300 TL den fazla ne etsem bilmiyorum..
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Benim ufaklık motorunu büyütmek isteğinden 250 NK satmak ister.
8,500 km
2021 Şubat trafiği çıkışlı,
Michelin road ön arka lastik, sıfır gibi.
Ayna genişletici
Koruma demirileri ve takozları
Rodaj çok düzgün yapıldı.
31,500bırakacak.
 
Katılım
13 Ocak 2020
Mesajlar
83
2 ay önce aldım yaklaşık 4000 km kullandım.
1 gün önce bir kaç kere tekleme yaptı ama sorun olmadı koydum garaja. Sabah kalktım çalıştırdım, yürüdüm, vites 2 ye attım stop etti bir daha da çalışmadı. Sigortalardan birisi sürekli atıyor yenisini takınca motor çalışıyor fakat biraz ilerleyince tekrar sigorta yakıyor gaz kesip stop ediyor daha önce başına gelen var mıdır ? her türlü bilgi işime yarar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
2 ay önce aldım yaklaşık 4000 km kullandım.
1 gün önce bir kaç kere tekleme yaptı ama sorun olmadı koydum garaja. Sabah kalktım çalıştırdım, yürüdüm, vites 2 ye attım stop etti bir daha da çalışmadı. Sigortalardan birisi sürekli atıyor yenisini takınca motor çalışıyor fakat biraz ilerleyince tekrar sigorta yakıyor gaz kesip stop ediyor daha önce başına gelen var mıdır ? her türlü bilgi işime yarar.

Neyin sigortası onu öğren bir yerde şase vardır arttırıyor.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
akü değişen var mı varsa ne taktı piyasadakiler büyük gibi boyut olarak.
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Geçen sene Yiğit Akü taktım, YB9-BS. Kışın yine yattıkça bitiyor ama üstündekinden biraz daha dayanıklı oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst