Merhaba.
Cukurlara girdigimde far sonuyor. Oktay motorda beyin degisti ama hala devam ediyor. Sorun ne olabilir?
Sadece far gidiyorsa kablo bağlantılarında sorun olabilir.
Fark ettim ki çukurdan değil, yuksek devirdeb oluyor. Önceden kontak kapatip acinca geliyordu ama artik canı isterse yaniyor.
Basina gelen oldu mu acaba?
Gece paket dağıtımı yaptigim icin de cok zor oluyor![]()
Devirden oluyorsa konjektörde sorun olabilir. Devir arttıkça alternatörün ürettiği elektrik akımı ve voltajı arttığı için konjektörde sorun varsa bi süre sonra voltaj fazla gelip korumaya alabilir tam bilemiyorum.
Benim de sadece sinyaller çalışıyor. Kısa devre yapıyor onu bulmalıyız dediler.
Devirden oluyorsa konjektörde sorun olabilir. Devir arttıkça alternatörün ürettiği elektrik akımı ve voltajı arttığı için konjektörde sorun varsa bi süre sonra voltaj fazla gelip korumaya alabilir tam bilemiyorum.
Benim de sadece sinyaller çalışıyor. Kısa devre yapıyor onu bulmalıyız dediler.
Fark ettim ki çukurdan değil, yuksek devirdeb oluyor. Önceden kontak kapatip acinca geliyordu ama artik canı isterse yaniyor.
Basina gelen oldu mu acaba?
Gece paket dağıtımı yaptigim icin de cok zor oluyor![]()
Önümüz kış, sence?
Öncelikle engin bilgileriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Ama benim asıl öğrenmek istediğim şuydu;
1) İstanbul'a yağan kar malum, winter plus yerine Viento da iş görür mü?
2) Winter plus modellerinde 140/70 R 17 takıldığı zaman kesin sürtme yapar mı?
3) Eğer 140/70 R 17 ile sürtme oluyorsa bunun yerine 160/60 ZR 17 taksak uzun vadede sorun çıkarır mı?
Daha önceki sayfaları okursanız oralarda paylaşmışlardı sürtme sorununu. 150/60/17 de sorun yaşayan görmedim. 140/70 de direkt sürtmese bile çukurlarda falan sürtebilir. Bir de hızlandıkça lastiğin çapı arttığı için belli bir hızdan sonra da sürtme yapabilir. Kışın sürekli kullanacaksanız ben olsam vientoyu tercih etmem. Viento yumuşak hamurlu ve ısınınca güzel tutan bir lastik. Sadece bu modelde değil direkt viento sport kış kullanımı diye aratırsanız belki daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.
Ben 140 70 anlas winter grip kullanıyorum. Yaz kış kullanıyorum. Zincir yeni ise sürtme yapmıyor ama Zincir uzayınca arka çamurluga sürtüyor. Arka çamurluk küçük bir demir yardımı ile çok basit ve ucuz bir şekilde geri alınabiliyor. Tavsiyem winter grip plus mükemmel bir lastik memnun kalırsınız.