CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
Merhabalar , motorum şuan 300km de üzerindenki lastikler için pek iyi olmadığını söylüyorlar orjinal lastiklerin + ve - leri nedir ? Daha ne kadar kullanabilirim ve İzmir'de yaşıyorum değişçeği zaman hangi marka ve ebat lastik önerirsiniz ?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Lastikler kuruda idare eder fakat ıslakta kötü. Ben motoru hiç ıslakta kullanmadığım için değiştirmedim 1200km de. Lastikler naylon olduğu için çok bişey beklememek lazım. Hızlı ve sürekli viraj falan yapacaksanız bence riske girilmez. Değiştirirseniz Anlas Viento Sport 150/60/ZR17 ve 110/70/ZR17 var yorumları iyi olarak. Arka lastik 140/60/R17 olduğu için ve 140/60 standart bir boyut olmadığı için ya 140/70 ya da 150/60 takılması gerekiyor. 140/70 lerde lastik sıyırıcıya çok yaklaştığı için sürtme yaptığını söyleyenler vardı. O sebeple 150/60/R17 daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Merhaba.

Cukurlara girdigimde far sonuyor. Oktay motorda beyin degisti ama hala devam ediyor. Sorun ne olabilir?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Fark ettim ki çukurdan değil, yuksek devirdeb oluyor. Önceden kontak kapatip acinca geliyordu ama artik canı isterse yaniyor.

Basina gelen oldu mu acaba?

Gece paket dağıtımı yaptigim icin de cok zor oluyor :(

Devirden oluyorsa konjektörde sorun olabilir. Devir arttıkça alternatörün ürettiği elektrik akımı ve voltajı arttığı için konjektörde sorun varsa bi süre sonra voltaj fazla gelip korumaya alabilir tam bilemiyorum.
 
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
Benim de sadece sinyaller çalışıyor. Kısa devre yapıyor onu bulmalıyız dediler.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Devirden oluyorsa konjektörde sorun olabilir. Devir arttıkça alternatörün ürettiği elektrik akımı ve voltajı arttığı için konjektörde sorun varsa bi süre sonra voltaj fazla gelip korumaya alabilir tam bilemiyorum.

Ekranda akim gosteriyor ama anladigim sey degil tabi. 13lerde baslayip 14.1e sabitleniyor.
Benim de sadece sinyaller çalışıyor. Kısa devre yapıyor onu bulmalıyız dediler.

Bende de sadece sinyaller calisir kaliyor. Kisa uzun far sonuyor ama selektor tusu devrede. Bende eve gelmek icin selektor tusunu bantlayip geldim. Yarin oktay motora birakacagim. Garantiden hallolur umarim. Daha 3400de motor. :(
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Devirden oluyorsa konjektörde sorun olabilir. Devir arttıkça alternatörün ürettiği elektrik akımı ve voltajı arttığı için konjektörde sorun varsa bi süre sonra voltaj fazla gelip korumaya alabilir tam bilemiyorum.

Benim de sadece sinyaller çalışıyor. Kısa devre yapıyor onu bulmalıyız dediler.

Fark ettim ki çukurdan değil, yuksek devirdeb oluyor. Önceden kontak kapatip acinca geliyordu ama artik canı isterse yaniyor.

Basina gelen oldu mu acaba?

Gece paket dağıtımı yaptigim icin de cok zor oluyor :(

Sorun çözüldü. Sele altındaki soket çıkmış 😄
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Yine ben.

Daha once de soyledigim gibi ben motoru trendyol go'da kullaniyorum. Lastik ihtiyacim var. Almisken hem yaz hem kis kullanayim diyorum.

Anlas Viento Sport
Anlas Winter Grip Plus


Hangisi daha mantikli olur?
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Önümüz kış, sence?
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Önümüz kış, sence?

Öncelikle engin bilgileriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Ama benim asıl öğrenmek istediğim şuydu;

1) İstanbul'a yağan kar malum, winter plus yerine Viento da iş görür mü?
2) Winter plus modellerinde 140/70 R 17 takıldığı zaman kesin sürtme yapar mı?
3) Eğer 140/70 R 17 ile sürtme oluyorsa bunun yerine 160/60 ZR 17 taksak uzun vadede sorun çıkarır mı?
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Öncelikle engin bilgileriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Ama benim asıl öğrenmek istediğim şuydu;

1) İstanbul'a yağan kar malum, winter plus yerine Viento da iş görür mü?
2) Winter plus modellerinde 140/70 R 17 takıldığı zaman kesin sürtme yapar mı?
3) Eğer 140/70 R 17 ile sürtme oluyorsa bunun yerine 160/60 ZR 17 taksak uzun vadede sorun çıkarır mı?

Yok mudur agalar bilgisi olan?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Daha önceki sayfaları okursanız oralarda paylaşmışlardı sürtme sorununu. 150/60/17 de sorun yaşayan görmedim. 140/70 de direkt sürtmese bile çukurlarda falan sürtebilir. Bir de hızlandıkça lastiğin çapı arttığı için belli bir hızdan sonra da sürtme yapabilir. Kışın sürekli kullanacaksanız ben olsam vientoyu tercih etmem. Viento yumuşak hamurlu ve ısınınca güzel tutan bir lastik. Sadece bu modelde değil direkt viento sport kış kullanımı diye aratırsanız belki daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben 140 70 anlas winter grip kullanıyorum. Yaz kış kullanıyorum. Zincir yeni ise sürtme yapmıyor ama Zincir uzayınca arka çamurluga sürtüyor. Arka çamurluk küçük bir demir yardımı ile çok basit ve ucuz bir şekilde geri alınabiliyor. Tavsiyem winter grip plus mükemmel bir lastik memnun kalırsınız.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Daha önceki sayfaları okursanız oralarda paylaşmışlardı sürtme sorununu. 150/60/17 de sorun yaşayan görmedim. 140/70 de direkt sürtmese bile çukurlarda falan sürtebilir. Bir de hızlandıkça lastiğin çapı arttığı için belli bir hızdan sonra da sürtme yapabilir. Kışın sürekli kullanacaksanız ben olsam vientoyu tercih etmem. Viento yumuşak hamurlu ve ısınınca güzel tutan bir lastik. Sadece bu modelde değil direkt viento sport kış kullanımı diye aratırsanız belki daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.

Yaz ayrı kış ayrı lastik kullanmayı düşünyorum. Kış için winter grip, yaz için viento daha uygun olacak gibi. Teşekkürler.

Ben 140 70 anlas winter grip kullanıyorum. Yaz kış kullanıyorum. Zincir yeni ise sürtme yapmıyor ama Zincir uzayınca arka çamurluga sürtüyor. Arka çamurluk küçük bir demir yardımı ile çok basit ve ucuz bir şekilde geri alınabiliyor. Tavsiyem winter grip plus mükemmel bir lastik memnun kalırsınız.

Arka çamukluğu uzatma aparatını aliexpresste gördüm ama ülkemizde bulamadım. Nereden temin edebilirim?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Öyle temin edilebilir birşey mi bilmiyorum. Ben bir demirciye yaptırdım.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
65
Agalar tekrar selamlar,

El koruma lazım bana. Tex 293 Aero aldım ama debriyaj maneti sığmadı, rahat hareket etmiyor. İade edip başka bi model almak istiyorum. Var mı bu tarz bi ürün motorunda kullanan? Tavsiyelere açığım.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Ben kullanmadım ama GP Kompozit' de 250NK uyumlu elcik koruma satıyorlar. Onun uyum problemi olacağını sanmıyorum. Ben onlardan radyatör koruma almıştım bir sorun çıkartmamıştı. Universal bir şey bakıyorsanız sanayiye gidip deneyip almak lazım dediğiniz gibi her ürün uymuyor.

Edit: Siz direkt kuryelik için soğuk korumalı bir şey istiyormuşsunuz galiba anladığım kadarıyla. Ben normal elcik koruma için önermiştim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst