İkisini de kullandim. Viraj cok seviyosan viento sport, yagmurda sogukta gezerim diyosan winter grip plus. Winter grip virajda kaymiyo ama dislerinden dolayi çizgide durmuyo disari dogru gidiyo motor. Pegleri artcili ve artcisiz değdirmis biri olarak soyluyorum. Frende kuruda viento sport fark atar ama islakta da winter grip. Stok lastikle de kuruda cok rahat gazlarsin islakta hic guvenmemen lazım. 8 bin km kullandim stok lastikle
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
Egzozdaki zirilti basladiysa o da biraz titretiyo motoru. Sifirkenki kadar sessiz kalmiyo bi yil icinde zir zir etmeye basliyo egzoz