- Katılım
- 21 Eki 2019
- Mesajlar
- 45
Şimdi bu motorun 0 km sini almayı düşünüyordum. Almayın mı diyorsunuz.
Motor güzel. Ama UMA müşteri memnuniyetini umursamayan bir firma. Yeri geldiğinde garantiye girmesine rağmen, görmeden kullanıcı hatası olduğuna karar verip parça değiştirmeyen bir firma. Klasik yerli firma özetle. Garantiden değiştiren şanslılar oldu ama benim motorumun garanti dışı olduğuna kanaat getirdiler. "Motoru görmeden."