Bütün Çin Malları Kötü Deildir. İyi Bakarsan İyi Olur..

Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
ARKadasım su an bende japon motoru war ama ben de bundan 2 sene onceye kadar cın kullandım yalan dııl kapımda bıtane daha cın olesıne duruo 2 motor war yanı ben de mondıalın cup 100cc wardı motorla bır gunde 460 km yol yaptım cıft kısı tık demedıya helal olsun we 1 senede 24000km yol yaptım motora anahtar wurulmadı sıpop ayarı bıle yapılmadı we cok sessızdı kım nederse desın her mal sahıbıne benzer derler nası bakarsan ole gıder.we bu cup motorundan su an bı abımde war 2006 model 60000 km ınanırmısınız tam 60000 yemın ederım kı
we 45000 de sadece sekman pıstonu deıstı motordan sadece bırakında 45000 dede olsun okadar 1000 ytl lık bı motor ıcın sonra hıc bıseyı deısmedı ne krank ne sıboplar ne sılındır su an 60000 km we hala ayakta cın motoru kotuyse buyrun hadı bu motor nasıl 60000de we sıfır gıbı duruyor saygılar
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
ARKadasım su an bende japon motoru war ama ben de bundan 2 sene onceye kadar cın kullandım yalan dııl kapımda bıtane daha cın olesıne duruo 2 motor war yanı ben de mondıalın cup 100cc wardı motorla bır gunde 460 km yol yaptım cıft kısı tık demedıya helal olsun we 1 senede 24000km yol yaptım motora anahtar wurulmadı sıpop ayarı bıle yapılmadı we cok sessızdı kım nederse desın her mal sahıbıne benzer derler nası bakarsan ole gıder.we bu cup motorundan su an bı abımde war 2006 model 60000 km ınanırmısınız tam 60000 yemın ederım kı
we 45000 de sadece sekman pıstonu deıstı motordan sadece bırakında 45000 dede olsun okadar 1000 ytl lık bı motor ıcın sonra hıc bıseyı deısmedı ne krank ne sıboplar ne sılındır su an 60000 km we hala ayakta cın motoru kotuyse buyrun hadı bu motor nasıl 60000de we sıfır gıbı duruyor saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKadasım su an bende japon motoru war ama ben de bundan 2 sene onceye kadar cın kullandım yalan dııl kapımda bıtane daha cın olesıne duruo 2 motor war yanı ben de mondıalın cup 100cc wardı motorla bır gunde 460 km yol yaptım cıft kısı tık demedıya helal olsun we 1 senede 24000km yol yaptım motora anahtar wurulmadı sıpop ayarı bıle yapılmadı we cok sessızdı kım nederse desın her mal sahıbıne benzer derler nası bakarsan ole gıder.we bu cup motorundan su an bı abımde war 2006 model 60000 km ınanırmısınız tam 60000 yemın ederım kı
we 45000 de sadece sekman pıstonu deıstı motordan sadece bırakında 45000 dede olsun okadar 1000 ytl lık bı motor ıcın sonra hıc bıseyı deısmedı ne krank ne sıboplar ne sılındır su an 60000 km we hala ayakta cın motoru kotuyse buyrun hadı bu motor nasıl 60000de we sıfır gıbı duruyor saygılar

baktıgın zaman cını japonu hıc bı onemı yok
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
aynen ole kardess he ne olur cin motorununda ufak tefek ıste vıda gewseme kucuk sesler gelmesı rahat olamaması we bunun gıbı bır cok seyy war oda olsun ne kadar para o kadar kofte :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen ole kardess he ne olur cin motorununda ufak tefek ıste vıda gewseme kucuk sesler gelmesı rahat olamaması we bunun gıbı bır cok seyy war oda olsun ne kadar para o kadar kofte :wiinkk:

mtoordan anlıosan hıc tamıre gerek yok az anlıosanda bı 10 bıde 12anahtara bakıo gevsedımı sık işin neki ben her 1haftada bı komple soker tekrar toplardım
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
zaten motordan anlamayan lar ıste bu cın motorunun adını lekelıyo bı wıda gewsese serwıse gıdıyolar sonrada herkez bakıyo cın motorları serwıstee aaa ne oluyo cın motorları kotu tamırden cıkmıo oluyo hepsı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsı sacmalık ben cın motor aldım ve mutluyum ilk motorumdu benı motordan sogutmadı hatta dahada heveslendırdı sımdı alacagım motorda çın ve onada guvenıorum
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
Benim motorum çin malı iyi de bakıyorum ama iyi bakmama rağmen aynası titremeye başladı, vites kutusunda arıza oldu vs..
Çİn malı yerine japon malı yamaha olsa idi mesela bu sorunları yaşamazdım..
ama çin malıda fiyatına göre dayanıklı yinede o kadar sorun olsun..
Ama sorunsuz bi çin malı görmedim diyebilirim görenler varsa sölesin lütfen :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AHAHAHA jackie chanlar

gecen gün arkadaşda arora vardı baktım tekleme yapıyo acayip bi orkestra ses var motorda bi açtım baktım piston kolunun içine vida düşmüş piston vura vura vidayı sıkıştırmış vida erimiş pistonu üst tarafa yapıştırmış:cherry:
yani jackie chanlar öle problemler çıkarıyoki gülmemek elde değil.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Benim motorum çin malı iyi de bakıyorum ama iyi bakmama rağmen aynası titremeye başladı, vites kutusunda arıza oldu vs..
Çİn malı yerine japon malı yamaha olsa idi mesela bu sorunları yaşamazdım..
ama çin malıda fiyatına göre dayanıklı yinede o kadar sorun olsun..
Ama sorunsuz bi çin malı görmedim diyebilirim görenler varsa sölesin lütfen :)
bunlar kul yapısı japonlardada sıkıntı olabiliyor,avuç dolusu para ver sonra motora bineme,örneğin yamaha xmax 250 gibi

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/41980-yamahada-uzmeye-basladi.html
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hepsı sacmalık ben cın motor aldım ve mutluyum ilk motorumdu benı motordan sogutmadı hatta dahada heveslendırdı sımdı alacagım motorda çın ve onada guvenıorum

Bence racera fazla güvenme yolda bırakmadıgı adam yok bugüne kadar servisle anlaşabilen yok sinir krizi geçirmek istemiyosan racerdan uzak durman tavsiye...ona vereceğin paraya artık bi japon al ..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bence racera fazla güvenme yolda bırakmadıgı adam yok bugüne kadar servisle anlaşabilen yok sinir krizi geçirmek istemiyosan racerdan uzak durman tavsiye...ona vereceğin paraya artık bi japon al ..

yani katılıyorum
paran varsa japon(made in japan yazacak ama) al paran yoksa da 20bin -30binkm ye kadar bir çinli az bir masrafla çok rahat iş görür ondan sonra çinli 100bin km gidermi gitmez kaldır at çöpe:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
benim düşüncem bütün japon firmalarının çin malı motosiklet üreten firmalara birere teşekkür plaketi filan göndermesi çünkü çoğu insan önce bi çinli alıp sonradan japona geçiyor bence çin malları olmasaydı japonlar bu kadar rağbet görmezdi
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
benim düşüncem bütün japon firmalarının çin malı motosiklet üreten firmalara birere teşekkür plaketi filan göndermesi çünkü çoğu insan önce bi çinli alıp sonradan japona geçiyor bence çin malları olmasaydı japonlar bu kadar rağbet görmezdi

karga ötmedik çe bülbülün sesi anlaşılmaz ondandır :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ortalama 1700km de yağ değiştiriyorum, yapabileceğim her bakımını yapıyorum, agresif kullanmıyorum,redline a vurmuyorum,subap,karbüratör ayarlarını zamanında yaptırıyorum, şu halde bu motor bana meblalı bi mekanik sorun çıkarırsa, 3000000000 çinlinin ben . . . .

bi zahmet sorun çıkarmayıversin artık o kadar özene!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motorum çin malı iyi de bakıyorum ama iyi bakmama rağmen aynası titremeye başladı, vites kutusunda arıza oldu vs..
Çİn malı yerine japon malı yamaha olsa idi mesela bu sorunları yaşamazdım..
ama çin malıda fiyatına göre dayanıklı yinede o kadar sorun olsun..
Ama sorunsuz bi çin malı görmedim diyebilirim görenler varsa sölesin lütfen :)

ben ama sorunsuz cın deıl sorunsuz motor gormedım sen sorun cıkarmayan bı motor gordunmu ?

AHAHAHA jackie chanlar

gecen gün arkadaşda arora vardı baktım tekleme yapıyo acayip bi orkestra ses var motorda bi açtım baktım piston kolunun içine vida düşmüş piston vura vura vidayı sıkıştırmış vida erimiş pistonu üst tarafa yapıştırmış:cherry:
yani jackie chanlar öle problemler çıkarıyoki gülmemek elde değil.

bizde ılk motor olarak RR alacak kadar para yok kusura bakma:cat:

Bence racera fazla güvenme yolda bırakmadıgı adam yok bugüne kadar servisle anlaşabilen yok sinir krizi geçirmek istemiyosan racerdan uzak durman tavsiye...ona vereceğin paraya artık bi japon al ..

dogru soyluyorsun ama sans ısıne baglı bırazda ben racer olarak 30.000bılıorum hatta sıtedekı serkan abı daha tık yok + alacagım yerde 2oo6 kanunı racer war oda 46.000de ve servıs babamın cocukluk arkadası servısle bı problem yasayacagımı dusunmuyorum + saten cogu ısımı kendım yaparım ama saol tavsıyen ıcın japonlara gelınce cbr125 altımda sınek gıbı kalıo cbf150kurye motoru sevmıorum ybr125 bıse dıyemıcem hıc dsunmedım

yani katılıyorum
paran varsa japon(made in japan yazacak ama) al paran yoksa da 20bin -30binkm ye kadar bir çinli az bir masrafla çok rahat iş görür ondan sonra çinli 100bin km gidermi gitmez kaldır at çöpe:queen::queen::queen:

r1 olsun rr olsun cbr600 olsun bunlarda 100.000goren cok yoktur benım adlıgm motor 2oo7 modelve 1900kmde benı 20.ooo e goturse yeter sonra degıstırırım gene
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
ben ama sorunsuz cın deıl sorunsuz motor gormedım sen sorun cıkarmayan bı motor gordunmu ?

Hondanın durduk yere aynası düşüyomu ??? İbre teli kopuyomu ??
benzin göstergesi bozuluyomu nedeni yokken ?? vs vs vs ..
Demek istediğim çin malı herzaman sorun çıkarır. Zamanı belli olmaz ama uzunda sürmez - dayanmaz bakımını biraz unuttunmu yandı gülüm keten helva..
bebek gibi bakıcaksın o motorlara çok nazlıdırlar..
Ben çin malı kullanıyorum ondan biliyorum.
Sorun çıkarmayan motosiklet çok gördüm ..
Bakımını zamanında yaptıranların temiz tutanın ve motoru üzmeden kullananların motorunun sorun çıkarmadığını gördüm.. :cat:





bizde ılk motor olarak RR alacak kadar para yok kusura bakma:cat:


Bu konuda ise arkadaş çin malının çok gülünç sorunlar çıkardığını yazmıştı bencede öyle sen RR alcak para yok diosun. Sana RR al demiyoki sadece çin malı inanılmicak sorunlar çıkarıyor diyo.. Yalanmı ?? +:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
AHAHAHA jackie chanlar

gecen gün arkadaşda arora vardı baktım tekleme yapıyo acayip bi orkestra ses var motorda bi açtım baktım piston kolunun içine vida düşmüş piston vura vura vidayı sıkıştırmış vida erimiş pistonu üst tarafa yapıştırmış:cherry:
yani jackie chanlar öle problemler çıkarıyoki gülmemek elde değil.

kulakları sağırmıymış o arkadaşın da vida eriyene kadar bişe duymamış
moturunu tanıyorsan en ufak bir tersliğini anlarsın bence :rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Ben şu olaya sinir oluyorum. Arkadaş; zamanında çinli kullanmışsın, ama japon muamelesi göstermişsin motoruna ve sorun çıkarmış, ya da sağdan soldan sorun çıkartan çinli motorları görmüşsün, sonra gelip bende de vardı, arkadaşta vardı, ordan biliyorum, bunlar hep böyle fln. Ya bu nedir böyle? hemen butun çinlileri aynı kefeye koymak mı lazım? Tamam kaltesi düşük lafımız yok, ama bakınca da gidiyor sonuçta mekanik alet..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Genel anlamda çin malları kalite olarak gözle gorulur derecede yetersiz.En buyuk sebepte kalıte kontrol mekanızmasının çinde olmayışı.Yanı motorlarınız uretıldıkten sonra belırlı bır kalıte kontrol standarına gore denetımden gecmıyor.En azından bıze ıhraç ettıklerı motorlar boyle.Avrupayı bılemem.

Belırlı bır kalıte standardının olmayısıda işte bızde çin malı motor kullanıcılarının ve almayı dusunenlerın ikileme düşmelerine sebep olmakta.Yani bakıyorsunuz bir çin kullanıcısı hiç sorun yaşamazken, aynı motoru aynı şekilde kullanan başka bır kullanıcı sorun yaşamaktan kurtulamıyor.İşte bu durumun acıklaması bu.Yani şöyle ornek vereyım sıze;

aynı model çin malı motordan 2 adet satın alan bir kullanıcı eşit zaman dılımlerınde heriki motoruda aynı tarzda kullansa bıle yukarda acıkladıgım sebeplerden dolayı 2 motorun kullanım süreleri farklı olabılir.Ve aynı derecede sorun yaşama oranlarıda farklı olabılır.

Dıger bır etkense tabıkı kullanıcının kendısı.Bu etken her marka ve model motor ıcın zaten geçerli.Motor ıyıde olsa kullanıcı kotuyse yapacak bırsey yok zaten.

Ben çinlilerin kalıte standartlarının olmadıgını bılıyorum.Babam 6 defa çine iş yolculugu yapıp uzun sureler orda kaldı onun anlattıklarıda soyledıklerımı kanıtlar nıtelıktedır.

Kalite standardı olamadığından dolayı.Çinli almak tamamen kısmet meselesi.Kötusune denk gelırsenız ugrasıp durursunuz


Bence "Bütün Çin Malları Kötü Deildir. İyi Bakarsan İyi Olur.." söylemi çokda dogru değildir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst