Bütün Çin Malları Kötü Deildir. İyi Bakarsan İyi Olur..

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
.

Çin yakında motor fiyatlarını 100 tl yapar sizde sevinirsiniz...
Neymiş ucuzmuş Türkiye motosikletle tanışmış... pehh
Fiyat bu kadar ucuz olunca herkes motosiklet alıyor bilen - bilmeyen..
Sonunda ne oluyor ----> kaza
Bizim ülkemiz trafikte o kadar gelişmemişken motosiklet artışı yanlış olur..
Çin malları bir sürü polemiği beraberinde getirdi bakalım daha neler olacak


.

daha bişiy olmadı yaz sezonu bi gelsin bilen bilmeyen motor tepesine bi çıksın ozaman olmaya başlayacak .......
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
.

Çin yakında motor fiyatlarını 100 tl yapar sizde sevinirsiniz...
Neymiş ucuzmuş Türkiye motosikletle tanışmış... pehh
Fiyat bu kadar ucuz olunca herkes motosiklet alıyor bilen - bilmeyen..
Sonunda ne oluyor ----> kaza
Bizim ülkemiz trafikte o kadar gelişmemişken motosiklet artışı yanlış olur..
Çin malları bir sürü polemiği beraberinde getirdi bakalım daha neler olacak


.

ortak çok ağır konuşmuşsun
iyi ozaman 50.000 liradan aşağı motor satılmasın
parası olmayanlar almaz kaza da olmaz
bilmeyenler de hiç öğrenmesin
bilenler zaten ezelden beri motor sürmeyi biliyordu

oldu mu şimdi bu
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
ortak çok ağır konuşmuşsun
iyi ozaman 50.000 liradan aşağı motor satılmasın
parası olmayanlar almaz kaza da olmaz
bilmeyenler de hiç öğrenmesin
bilenler zaten ezelden beri motor sürmeyi biliyordu

oldu mu şimdi bu

yok ortak bence güzel yazdım.. Burda çin malınıda biraz karalamışım ama aslında suç devlette.
devletimizin eğitimler hakkında bişeyler yapması lazım.. ÖR/ ehliyet fiyatlarını indirebilir.. Otomobil sürücülerini vs. bilgilendirebilir..
Motosiklet ehliyetini 18 yaşa çıkartabilir. Yollardaki bariyerleri vs. düzenleyebilir
Çukurları kapatabilir daha çok şey yapabilir yani trafik seviyemizi avrupadaki seviyelere çıkarabilir.. Bunların hepsi çabayla ve istemekle oluyor ama bakıyoruzki hepsi oy toplamakta ve boş konuşmakta..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
yok ortak bence güzel yazdım.. Burda çin malınıda biraz karalamışım ama aslında suç devlette.
devletimizin eğitimler hakkında bişeyler yapması lazım.. ÖR/ ehliyet fiyatlarını indirebilir.. Otomobil sürücülerini vs. bilgilendirebilir..
Motosiklet ehliyetini 18 yaşa çıkartabilir. Yollardaki bariyerleri vs. düzenleyebilir
Çukurları kapatabilir daha çok şey yapabilir yani trafik seviyemizi avrupadaki seviyelere çıkarabilir.. Bunların hepsi çabayla ve istemekle oluyor ama bakıyoruzki hepsi oy toplamakta ve boş konuşmakta..

Haklısın ortak :cat: daha çok yol katedilmesi lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst