Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ÇİN MALLARIDA IYI BAKILIRSA ADAM GIBI MOTORLARDIR...
BU ARADA ARTIK MOTORUMU SATACAK VE KANUNI RACER ALACAGIM ICIN ESKI SCOOTERIMLA ILGILI BISEYLER PAYLASMAK ISTEDIM
motoru ılk aldıgımın resmı yok ama ılk aldıgım zaman acaba kac gıtcek dıe denemeler yaparken bu hale geldi

ama azim ettik yine şasisini deiştirmeden toparladık çin malı o şekilde ayakta durabılıodu !


Çin malı duz yolda dokulur dedıler derelerden gectık daglara cıktık


Galiba ilk aptallıgı yaptık fıyatı kadar far taktık

Gezilerimizde oldu o kötüledikleri çin mallarıyla
saat 5 sularında örene girdik

sabaha karsı 6da gömeçede geçtik

Sabah 7de ayvalıkta tostumuzu yıyıp cayımızıda ıctık

Kucukkuyuda lımanda serdık havlumuzu yattık

Canakkalede yapalım dedık yaparmıyız yapamazmıyım bızım cın malları yolda tık demedı bana

[/URL
BU YOLCULUKLARIMDA BANADA ESLIK EDEN ARKADASLARADA TESEKKURLER SUAT , ERKUT , KENAN
Yanı bunları sızınle paylasmak ıstedım ıyı kullanıldıktan sonra motor motordur ben kaza yapmasaydım benım motorumun granajlarında çizigi gectım toz bulamazdı kımse 3. senesı olucak herkez 0 die bakar....
BU ARADA ARTIK MOTORUMU SATACAK VE KANUNI RACER ALACAGIM ICIN ESKI SCOOTERIMLA ILGILI BISEYLER PAYLASMAK ISTEDIM
motoru ılk aldıgımın resmı yok ama ılk aldıgım zaman acaba kac gıtcek dıe denemeler yaparken bu hale geldi

ama azim ettik yine şasisini deiştirmeden toparladık çin malı o şekilde ayakta durabılıodu !


Çin malı duz yolda dokulur dedıler derelerden gectık daglara cıktık


Galiba ilk aptallıgı yaptık fıyatı kadar far taktık

Gezilerimizde oldu o kötüledikleri çin mallarıyla
saat 5 sularında örene girdik

sabaha karsı 6da gömeçede geçtik

Sabah 7de ayvalıkta tostumuzu yıyıp cayımızıda ıctık

Kucukkuyuda lımanda serdık havlumuzu yattık

Canakkalede yapalım dedık yaparmıyız yapamazmıyım bızım cın malları yolda tık demedı bana

[/URLBU YOLCULUKLARIMDA BANADA ESLIK EDEN ARKADASLARADA TESEKKURLER SUAT , ERKUT , KENAN
Yanı bunları sızınle paylasmak ıstedım ıyı kullanıldıktan sonra motor motordur ben kaza yapmasaydım benım motorumun granajlarında çizigi gectım toz bulamazdı kımse 3. senesı olucak herkez 0 die bakar....