Bütün Çin Malları Kötü Deildir. İyi Bakarsan İyi Olur..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ÇİN MALLARIDA IYI BAKILIRSA ADAM GIBI MOTORLARDIR...

BU ARADA ARTIK MOTORUMU SATACAK VE KANUNI RACER ALACAGIM ICIN ESKI SCOOTERIMLA ILGILI BISEYLER PAYLASMAK ISTEDIM

motoru ılk aldıgımın resmı yok ama ılk aldıgım zaman acaba kac gıtcek dıe denemeler yaparken bu hale geldi :)


ama azim ettik yine şasisini deiştirmeden toparladık çin malı o şekilde ayakta durabılıodu !


Çin malı duz yolda dokulur dedıler derelerden gectık daglara cıktık :)


Galiba ilk aptallıgı yaptık fıyatı kadar far taktık :)

Gezilerimizde oldu o kötüledikleri çin mallarıyla
saat 5 sularında örene girdik

sabaha karsı 6da gömeçede geçtik

Sabah 7de ayvalıkta tostumuzu yıyıp cayımızıda ıctık

Kucukkuyuda lımanda serdık havlumuzu yattık

Canakkalede yapalım dedık yaparmıyız yapamazmıyım bızım cın malları yolda tık demedı bana

[/URL
BU YOLCULUKLARIMDA BANADA ESLIK EDEN ARKADASLARADA TESEKKURLER SUAT , ERKUT , KENAN :)
Yanı bunları sızınle paylasmak ıstedım ıyı kullanıldıktan sonra motor motordur ben kaza yapmasaydım benım motorumun granajlarında çizigi gectım toz bulamazdı kımse 3. senesı olucak herkez 0 die bakar....
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
haklısın kardeş bakarsan bağ,bakmazsan dağ olur

kazsız belasız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun arkadaslar saten bı kere kazadan sonra akıllandım duz yol harıc basmam bu motor bana baya seyı ogrettı ılk aldıgımda kza yapma sebebım hız sevdası sonra eksost sesı eksost sesı dıe bagrındım durdum ıcını bosalttırım 2katı benzın sevdam olustu :D yane butun zararlı seylerı ogrettı bana :D
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
mod güzel bişi ama abartmaya gerek yok.:)
vede işi bilen kişilerle yapmak gerek :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilen kişilerde yapsa basında susmayan bı cene oldugundan bas edemedıler :D
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
gençler,düşüncelerinize katılıyorum.böyle devam ederseniz ne mutlu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
Benmde 2006 model Salcano Cruiserm var çin malı toplam 2 buçuk saatte İstanbuldan gebzeye gidip geldiğimi hatrlıyorum :)
Motordan takırtılar geliyo bazen onuda yaptırırım heralde..
Önemli olan genelde motoru bilinçli kullanmak ve temiz tutmak ama yinede fazla güvenmiyorum çin mallarına benm motorum ve bu arkadaşın scooteri İSTİSNA olabilir :wiinkk:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
bu mondıalllere ın tek ılacı fazla yuklenılmıcek budur uzun seneler bınılır böle kullanılırsa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benmde 2006 model Salcano Cruiserm var çin malı toplam 2 buçuk saatte İstanbuldan gebzeye gidip geldiğimi hatrlıyorum :)
Motordan takırtılar geliyo bazen onuda yaptırırım heralde..
Önemli olan genelde motoru bilinçli kullanmak ve temiz tutmak ama yinede fazla güvenmiyorum çin mallarına benm motorum ve bu arkadaşın scooteri İSTİSNA olabilir :wiinkk:

belki ama tam bıse dııemıcem bızım orası yazlık oldugu ıcın okadar cok racer yok scooter war aynı zaman aldımız cocuk bakmadıgı ıcın motoru parcalandı yane bakımda ıstıo

bu mondıalllere ın tek ılacı fazla yuklenılmıcek budur uzun seneler bınılır böle kullanılırsa

ya dedım ya bu benım ılk motorum dıe motorda yapmadıgım kalmadı kardesım yuklenmek az kalır sadece ıyı dayandı bana arazagazsın bınmem 3kere lastık deıstırdım sadece oda cok kaydırdıgımdan :)

böyle arkadaşlar bende bulsamda bende gitsem :p

altınoluk taraflarına ısın duserse sole sende gel :)

tabiki motora dikkatli bilinçli binince dayanır

ıste dedım ya racer alıorum alınca bılınclı bınıcem bu motor bana motor kullanmanın nası bıse oldugunu nası kullanılcagını belırttı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
katılıyorum ! motorumu seviyorum çektirmiyo değil , ama büyük bir masrafı hiç olmadı hangi motoru alırsam alim bu motorumu kapımdan ayırmam açıkcası. .:wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ne kadar güzel ya :) bende yazın ayvalık turu dşüüyorum çıksam balıkesirden 2 satte giderim herhalde :):)
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
bir çin malıda bende var çift silindir cruiser kangda sadece avans ayarı biraz kaçtı ve karbiratör biraz ayarsız tabi ilk aldığımın 2 günü sinyalin kırıldığını saymazsak yan çantaların vidalarının düştüğünü de :D :D
ama yinede ben istediğim yere gidiyordum göl kenarlarına dağa taşa kullanıyorum şimdilik bir sorun yok ama şu da bir gerçek jawa lar eski olmasına rağmen çin mallarından iyi .....
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
49
al bakalım bir tane kanuni cross dağta taşta gez noluyor ?
ondan sonra buraya deneyimlerini yaz.
dünyada ilk patika yolda giderken zinciri kopan motor kanunidir sanırım.
başımıza geldi ondan bilşyorum.
İstersen altın kaplama yaptır çin yine çindir.
O scooter in her yıl debriyaj balatasını değiştirmen grerk vb.

Tavsiyem 80 model dahi olsa japon alın !! ;)

ama şu da bir doğrudur temiz kullanırsan parçalarını her sene değil de 2 senede bir değiştirirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst