- Katılım
- 14 Eki 2007
- Mesajlar
- 577
ARKadasım su an bende japon motoru war ama ben de bundan 2 sene onceye kadar cın kullandım yalan dııl kapımda bıtane daha cın olesıne duruo 2 motor war yanı ben de mondıalın cup 100cc wardı motorla bır gunde 460 km yol yaptım cıft kısı tık demedıya helal olsun we 1 senede 24000km yol yaptım motora anahtar wurulmadı sıpop ayarı bıle yapılmadı we cok sessızdı kım nederse desın her mal sahıbıne benzer derler nası bakarsan ole gıder.we bu cup motorundan su an bı abımde war 2006 model 60000 km ınanırmısınız tam 60000 yemın ederım kı
we 45000 de sadece sekman pıstonu deıstı motordan sadece bırakında 45000 dede olsun okadar 1000 ytl lık bı motor ıcın sonra hıc bıseyı deısmedı ne krank ne sıboplar ne sılındır su an 60000 km we hala ayakta cın motoru kotuyse buyrun hadı bu motor nasıl 60000de we sıfır gıbı duruyor saygılar
we 45000 de sadece sekman pıstonu deıstı motordan sadece bırakında 45000 dede olsun okadar 1000 ytl lık bı motor ıcın sonra hıc bıseyı deısmedı ne krank ne sıboplar ne sılındır su an 60000 km we hala ayakta cın motoru kotuyse buyrun hadı bu motor nasıl 60000de we sıfır gıbı duruyor saygılar