Bunun Neresi Komik

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
markete girdim yarım kilo çilek tarttım
öküz 600 gram tartmış
bozuk paralarımı çıkardım
5 kuruşum çıkışmadı
kasiyer önemli deil dedi
bende 2 çileği geri koydum
çürükse çöpe at dedi
bende yok hakkın geçmesin dedim
güldüler
ne varki bunda gülüncek:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızlardı kasiyer olan
tüm kızlar güldü
sabır sabır
özgür pis pis gülme:p
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Boşver musticim, rahatla biraz, sen de gül geç, takılma bu kadar:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Alıp baltayı dalsaydın abi.:mrgreen:
Her gün türlü çakallığa şahit olan adamlara dürüstlük bir süre sonra komik gelebilir.

Bazen bana da olur. Bir hafta boyunca 4 duvar arasında çalıştıktan sonra kıra çıkıp bir kelebek görünce " anaa kelebee bak" diye salak salak gülerim.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok rahatımda
şaşırdım lam dedim millet iyice dedim şaşırmış
:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
belki çilekli bi fentezileri vardır,sende çok safmışsın yaw.senin yerinde olsam çilekleri yıkarım,güzel bide krema yanına doooru markete;):cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mart ayı
özgür doğru diyon:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ozgurozeren' Alıntı:
belki çilekli bi fentezileri vardır,sende çok safmışsın yaw.senin yerinde olsam çilekleri yıkarım,güzel bide krema yanına doooru markete;):cherry:

:queen: :queen: :queen: markette fantazi sinemalarda
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
BİM'den kırmızı ampul, krema ve çilek alın; kasiyerin tepskisini seyredin.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bendemi sorun var diyodum
mart ayı herkezde varmış dert:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
puahhahahahahahaahhaa khutuck yapmak lazım valla ama bi de şarap almak lazım. sende kırmızı ampul falan;) len ne fentezili siteymiş beaa
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
zuhahahhahahhahahah:queen:
dalsaydın abi kırsaydın ne var ne yok bugünkü sinir harbini bitirmiş olurdun evdeki takım taklavat rahat gün yüzü görürdü:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şarapçılar:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
şarabıda cepten çıkarıp,göz kırpıcaksın işte....
musti sen halaa burda mısın yaaa,fırlasana kıslara benden de slm söle. ahhh ahh gençlik ne güzeldi:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam gaza getirmeyin
ne diycem
çok güzel gülüyorsunuz:rendeer:
:p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
musty,bence kasiyer hassasiyetinden ötürü gülmüş olabilir.(hakkınız geçmesin)diye geri verdiğin çileklerden öturü yani....bu zamanda kaldımı senin gibi ince insanlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst