Bunun Neresi Komik

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
markete girdim yarım kilo çilek tarttım
öküz 600 gram tartmış
bozuk paralarımı çıkardım
5 kuruşum çıkışmadı
kasiyer önemli deil dedi
bende 2 çileği geri koydum
çürükse çöpe at dedi
bende yok hakkın geçmesin dedim
güldüler
ne varki bunda gülüncek:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızlardı kasiyer olan
tüm kızlar güldü
sabır sabır
özgür pis pis gülme:p
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Boşver musticim, rahatla biraz, sen de gül geç, takılma bu kadar:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Alıp baltayı dalsaydın abi.:mrgreen:
Her gün türlü çakallığa şahit olan adamlara dürüstlük bir süre sonra komik gelebilir.

Bazen bana da olur. Bir hafta boyunca 4 duvar arasında çalıştıktan sonra kıra çıkıp bir kelebek görünce " anaa kelebee bak" diye salak salak gülerim.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok rahatımda
şaşırdım lam dedim millet iyice dedim şaşırmış
:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
belki çilekli bi fentezileri vardır,sende çok safmışsın yaw.senin yerinde olsam çilekleri yıkarım,güzel bide krema yanına doooru markete;):cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mart ayı
özgür doğru diyon:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ozgurozeren' Alıntı:
belki çilekli bi fentezileri vardır,sende çok safmışsın yaw.senin yerinde olsam çilekleri yıkarım,güzel bide krema yanına doooru markete;):cherry:

:queen: :queen: :queen: markette fantazi sinemalarda
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
BİM'den kırmızı ampul, krema ve çilek alın; kasiyerin tepskisini seyredin.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bendemi sorun var diyodum
mart ayı herkezde varmış dert:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
puahhahahahahahaahhaa khutuck yapmak lazım valla ama bi de şarap almak lazım. sende kırmızı ampul falan;) len ne fentezili siteymiş beaa
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
zuhahahhahahhahahah:queen:
dalsaydın abi kırsaydın ne var ne yok bugünkü sinir harbini bitirmiş olurdun evdeki takım taklavat rahat gün yüzü görürdü:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şarapçılar:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
şarabıda cepten çıkarıp,göz kırpıcaksın işte....
musti sen halaa burda mısın yaaa,fırlasana kıslara benden de slm söle. ahhh ahh gençlik ne güzeldi:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam gaza getirmeyin
ne diycem
çok güzel gülüyorsunuz:rendeer:
:p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
musty,bence kasiyer hassasiyetinden ötürü gülmüş olabilir.(hakkınız geçmesin)diye geri verdiğin çileklerden öturü yani....bu zamanda kaldımı senin gibi ince insanlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst