- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
markete girdim yarım kilo çilek tarttım
öküz 600 gram tartmış
bozuk paralarımı çıkardım
5 kuruşum çıkışmadı
kasiyer önemli deil dedi
bende 2 çileği geri koydum
çürükse çöpe at dedi
bende yok hakkın geçmesin dedim
güldüler
ne varki bunda gülüncek:silent:
öküz 600 gram tartmış
bozuk paralarımı çıkardım
5 kuruşum çıkışmadı
kasiyer önemli deil dedi
bende 2 çileği geri koydum
çürükse çöpe at dedi
bende yok hakkın geçmesin dedim
güldüler
ne varki bunda gülüncek:silent: