- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Khutuck' Alıntı:******'den kırmızı ampul, krema ve çilek alın; kasiyerin tepskisini seyredin.
puhapuhahahaha :queen:
bi kere bizim burda dibimizdekine gittim saat de namaz vaktiymiş
kapalılardıııııı............:mrgreen:
ama isim vermeyin :wiinkk: