Bunun Neresi Komik

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Khutuck' Alıntı:
******'den kırmızı ampul, krema ve çilek alın; kasiyerin tepskisini seyredin.


puhapuhahahaha :queen:
bi kere bizim burda dibimizdekine gittim saat de namaz vaktiymiş
kapalılardıııııı............:mrgreen:
ama isim vermeyin :wiinkk:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
8
Onlar sana değil bence meydana gelen anlaşmazlıga gülmüşlerdir, kasiyer 5kuruşun çıkmadığı için sana önemli değil demiş, sende 2 çileği bırakmışsın o da sana çürükse çöpe atın demiş,sende hakkın geçmesin demişsin,onlarda bu duruma gülmüşlerdir.(yazdıklarımıza biraz daha dikkat edelim,bu kadar da ağır eleştiriler de bulunmayalım,sizin ablanız, kızkardeşiniz ,anneniz yok mu...? )::yanliss:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Akira' Alıntı:
Alıp baltayı dalsaydın abi.:mrgreen:
Her gün türlü çakallığa şahit olan adamlara dürüstlük bir süre sonra komik gelebilir.

Bazen bana da olur. Bir hafta boyunca 4 duvar arasında çalıştıktan sonra kıra çıkıp bir kelebek görünce " anaa kelebee bak" diye salak salak gülerim.

onun için balta simgesini koymuş galiba avatara:) ,boşver takılma abi ya sen de birdahaki gidişinde gülersin ödeşirsiniz:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Maksat makara gerginlik yaratmaya gerek yok tepki yada sebeb sonuç ilişkisi istemeyen arkadaş gülmez değilmi ya ulan varya bu günlerde bakkal Osmandan başka yüzümüze gülen yok sende bulmuşsunda bunuyorsun kardeş...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa ne kelebekler sormayın
:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
istanbul' Alıntı:
bu arada iki çilek 100 gram mı geldi??
hormonlu çilek....

yav nelere dikkat ediyosunuz helal olsun.
2 çilek 100 gramsa 1 çürük çilek kaç gram dır :queen: :queen:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
musti81' Alıntı:
markete girdim yarım kilo çilek tarttım
öküz 600 gram tartmış
bozuk paralarımı çıkardım
5 kuruşum çıkışmadı
kasiyer önemli deil dedi
bende 2 çileği geri koydum
çürükse çöpe at dedi
bende yok hakkın geçmesin dedim
güldüler
ne varki bunda gülüncek:silent:

takma kafana. senin davranışındaki inceliği, hak ve adalet dengesini görememişler. o gülümsemeler cehaletin dışa vurması. ama onlar bunun farkında değiller. seni davranışından dolayı kutlarım. :cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
musti! sen bizim! herşeyimizsin!
dalaydın baltayla da televizyonlarda da görseydik seni :queen:
eli baltalı, gözü kanlı cani markette masum çileklere daldı.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
18
haramı helali ayırda bak
ya aptal diyorlar yada avanak
haram dolu haram tencere tabak



bu sözleri bir türküde dinlemiştim
sözlerin sahibi polemik konusu olabilir saklı kalsın
ama davranışından ötürü tebrik ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst