Bunlar motorsa bizimkiler ne oluyo????

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
valla ben bunlara motordiye binmem tamam motoru güçlü olacakta tipte gerek tek motorla iş bitmiyor:farao: :farao:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
19
hocam
bende bedava verseler bınmem neden dıtye sorarsan
.D
benım babamın benzın tarlası yoq ne yakar bunlar :D varya demi :):):)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1
Bunlar Harbiden Uçak şu Siyahi Neler Yapar Acaba!! Kizgin Boğalar Gibi Duruyoo:: ))
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Baştaki kırmızı motosiklet Honda'nın NAS konseptinden esinlenilmiş.

honda-NAS_G-1.jpg


Sondaki ise zaten anlayabileceğiniz gibi Yamaha MT-01 benzeri.

06_mt-01_s3_s.jpg


Resimlerin kaynağı özel siparişle üretim yapan bir fransız firması:

http://www.lazareth.fr/
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
4
Arkadaş bunlar ne böle ya,ağzım açık kaldı.Özellikle 2. resim deki motor çok süper.::sas::
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
İzninizle soruyu degiştirmek istiyorum...

...Bizimkiler motorsa bunlar ne???...:queen:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
yine de benim 2007 YBR kadar güsel diiller işte:p
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
fabrikasyon hatasıı var bunlarda abi hepsi çırıl çıplak toplumumuszun ahlak seviyesini bozuyolar...:)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
benim motorum bunlardan daha güzel. ama siyah olan çok iyimiş :cherry:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buell dıe bır marka var onun motorlarıda bu motorlara benzıor orada daha gusel secneklerde gorebılrsnz
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
MT-03 benzıyor son moto yaa hepside güzel tasarım harikası ama eksoz nıye gövdede duruyor ona çözebılmış degılım
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Abi bunlar nasıl gidiyo boyle nasıl sürülür bunlar. Ne dogru dürüs sase var ne amartisör, nede ön catal. Hele su siyah olan ne oyle ya depo bile yok sanki. Peki su kırmızının sag tarafında ne öyle V kayış gibi bişii...Yok YOK bunlar motor olamaz Motor sınıfına sokulamaz bunlar... Kesin tasarım hatası var bunlardaa... Böyl bişi aklım almıyo yaaa...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst