- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 538
valla ben bunlara motordiye binmem tamam motoru güçlü olacakta tipte gerek tek motorla iş bitmiyor:farao: :farao:
benim motorum bunlardan daha güzel. ama siyah olan çok iyimiş :cherry:
2 senelik topiği hort demişin be kuzum:queen:
iyi seyler yaw :mrgreen: