Bunlar motorsa bizimkiler ne oluyo????

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
10
bunLar motorsa bu topraklar daha ortaçağı yaşıyor demektir...arkeolojik bi tez oldu sanırım :)
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
bunların atsarımında ruh var abijim ruh.. sanki kalkıp yüyücekmiş gibi duruyo aletler...
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
uzayda bunlar hurda olmus bıze postalamıslar astronotla acaba onların motorları nasıl heheh resımler cok guzelmıs elıne saglık:mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
bizimkilerde getircekmiş bunlardan ama gümrük işlemleri uzun sürmüş anca kışın gelir diyolar. :queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
5
1. motor zannedersem buell marka modifiyeli olabilir
siyah olan harley davidson v-rod ama bayaa bi modifiyeli herhalde soonasını ben de anlayamadım :bounce:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
yanlış olmasın onlar motor değil, bizim hayal ürünümüz hepiniz gidip bir duş alın gerçek dünyaya dönün, hepimizi aynı rüyayı gördük bitti. rüya işte buuuuuuuuuuuuu, NEREDE LEYN BU MOTORLAR HASTA OLDUM BEN DELİ BİŞEY BUNLAR YUHAAA OLUNDURULK YAW:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bunlara motor demeye şahit bide noter lazım tabiki bizimkiler motor onlar uçak be abiii
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bedava verseler binmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst