Bunlar motorsa bizimkiler ne oluyo????

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336










yaw bunlar nası şeyler rüyama giriyolar valla her gece :D :D :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bunların motor tarafı yok motorun gövdesi olması lazım ya :mrgreen:
demekki paraları bukadarmış:)
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
103
bizimkiler ( daha henüz alamadık ama:) ) motor oluyor ama sanırım bunlar uçak türevi şeyler oluyor:)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
43
bunların motor hacmi ne acaba?? Araba motoru takmışlar üzerine :)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
kullandıkları motor bakımından
2. motor yamaha V-max'e
3.motor yamaha MT-01'e benziyo.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
31
işe girince biraz para biriktireyim bi supershadow alayım diyodum
sonra biraz daha biriktirip hyosung 250 almaya karar verdim
"yada" dedim, biraz daha koyup 2. el facer alayım...

en iyisi şöyle bikaç milyar dolar biriktirip kendi fabrikamı kurmak. mühendislerime prototip makinalar yaptırıp binecem anasını satayım..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
herhalde bunların daha piyasaya çıkmadığından bizimkiler şimdilik motor sayılıyo bunlar çıkarsa vay halimize:)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Ohooooooooo hacı bunlar uçak uçak !! Asıl bizimkiler motor.. :queen:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
abiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben bittim eridim öldüm ne desem az gelir bu motorlar ne böle ya..

siyah için canımı veriyorum.:queen: :queen: :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi bunlar olsa olsa iş makinası olur...:)
İşte hani diyorlar ya şeytan arabası bunlar olmalı
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bizim ki motorlu bisiklet bozmasi oluyor . Zipir cok moralimi bozdun yaa ben ne gusel mobiletlere hava atarken birden benim ne kadar alt safalarda oldugumu hatirlatin.ahhh ahhhhhh.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Valla onlarda motor bizimkilerde motor, hem boşuna dememişler
yavrusu kargaya şahin gibi görünür diye, benim motorum daha güzel
çünkü benim oldugundan..........
ama tabiki biraz hayal kurmanın kimseye zararı olmaz, mesela garajında
bunlardan bir tane var ve canın isteyince o motorla takılıyorsun..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst