Bunlar motorsa bizimkiler ne oluyo????

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
siyah olan hasarlı galiba önden vurmuş ta teker içe kaymış mı ne :):mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2
bu resimleri koyan arkadasim

resimleri herhangi bi sitedenmi aldin yoksa

eline mi gecti?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizimkiler Motor bunlar biblo
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
98
:silent: BUNLARA NE DERSENİZ YAKIŞIR ZATEN HERŞEYDEN ALINTI VAR.



DİKKAT!!!!!!BUNUN ALTINDA DA ÇİN ÇIKABİLİR:pale:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Agresifliğin sınırları zorlanmış !

Çin malı olduğunu hiç sanmıyorum :mrgreen: .
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
bu kırmızı motora nası biniliyo acaba o egzoz adamın göğsünü bacağını heryerini yakar duman manyağı yapar yaw...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
eğer çinlilerse etrafı virüs gibi sardılar ama sanmam çünkü biraz kaliteliye benziyor....
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bunların kopyası çinmalı 50cc zeytinburnundaki galeride vardı satıldımı bilmiyorum çin malı :D
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
Bunlar uzay mekiği bizimkiler motor oluyo lütfen kafa bulandırma bunlar motorsa falan diye:mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
54
bunun siyahından bi motorum olsun 50 milyar borcum olsun(zaten alırsam o da olur öyleyse alayım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst