- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
- Konu Yazar
- #2,781
sinan hadi hayırlı olsun sonunda aldı yani allah kazasıs belasız bol kilometreler yapasın inşalla
sinan hadi hayırlı olsun sonunda aldı yani allah kazasıs belasız bol kilometreler yapasın inşalla
sinan abi shinko lastiği kim met etti sana :silent: valla Gsr için fikrim yok ama bizim hyo'larda orj shinko vardı ve herkes lastiklerden şikayetçiydi.hamuru kötüydü.çabuk ısınmıyordu..sen daha iyi bir araştırma yap derim.shinkodan uzak dur bence :cat:sağol mustafa aga ama lastık fıyetlarını arastırdım bulgarda burdan betermıs arka lastık mışlen 480 leva cok pahalıymıs yaza kadar para bırıktırıp alacaz burdan artık shınko lastıkler var onları cok met edıyolar
Arkadaşlar merhaba. Ben Erdem, Bursa' da öğrenciyim. Nisanın 18-25 i arası bi organizasyonla Plovdiv' e geliyoruz yaklaşık 20 kişiBiraz gezi, biraz staj amaçlı tabiki de. Eğer fırsat olursa orada siz motorcu arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz diye düşünüyorum.
Yine forumu takip edeceğim. Görüşmek dileğiyle![]()
sinan abi shinko lastiği kim met etti sana :silent: valla Gsr için fikrim yok ama bizim hyo'larda orj shinko vardı ve herkes lastiklerden şikayetçiydi.hamuru kötüydü.çabuk ısınmıyordu..sen daha iyi bir araştırma yap derim.shinkodan uzak dur bence :cat:
arkadaşım hoşgeldin.şimdiden gezide bol eğlenceler dilerim fakat forum üyelerin hep TR yaşıyor.yani orda görüşeceğin biri zor gibi :silent:
arkadaşım hoşgeldin.şimdiden gezide bol eğlenceler dilerim fakat forum üyelerin hep TR yaşıyor.yani orda görüşeceğin biri zor gibi :silent:
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:
adam dunlop sipariş etmiş valla dunlop al derim ben shinko yerine.yinede sen bilirsin abi.belki başka modelleri kalitelidir ama hyosung'da kötüydü.benden kötü izlenim aldı shinko.takdiri sana bırakıyorummesut su sıteye gır bak orda bulursun shınko marka lastık ıle yazılar var 480 lıra lasrık setı var baslık olarak http://www.fazerturkiye.org/forum2/portal.php
mesut yazıları sonuna kadar oku ama
ıslatın tabi ıslatın...Sinan Motoru almışsın hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Yaza bir İstanbul yaparsın artık. Motoru da ıslatmış oluruz.
Selamlar.
Sinan Motoru almışsın hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Yaza bir İstanbul yaparsın artık. Motoru da ıslatmış oluruz.
Selamlar.
Arkadaşlar merhaba. Ben Erdem, Bursa' da öğrenciyim. Nisanın 18-25 i arası bi organizasyonla Plovdiv' e geliyoruz yaklaşık 20 kişiBiraz gezi, biraz staj amaçlı tabiki de. Eğer fırsat olursa orada siz motorcu arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz diye düşünüyorum.
Yine forumu takip edeceğim. Görüşmek dileğiyle![]()
[/IMG]
aramıza hoş geldin arkadaşım sana plovdivde iyi elenceler orası çok güzel bir şehir hoşuna gider ama bizler hep buralarda oturuyoz orda bizden kimseyi bulamasın ama bulgarca biliyosan plovdivde motorcu çok kişiile tanışabilirsin.
plovdiv merkezde meydanda yani görücen yanda bir tepede taşların üstünde kocaman bir saat var onun altında güzel mağaralar var orda biraz hatıralarım var oralara selam söyleyebilirsin.
ayrıca meydan cadesının sonunda yer altında bir eski zamanlardan kalma kafeler var orayı tavsiye ederim git bir bira da benim için iç tamamı??:cherry:
[/IMG]