evet arkadaşlar fuar günü yaklaşıyor..yok mu giden?kısmetse büyük ihtimal cuma günü fuarda olucam.geçen sene ki gibi pazar gidip yoğunlukla karşılaşmak istemiyorum.biletimide ayarlayamadım bu sene bakalım nolcak
gelen olursa bana ulaşın beraber bir cafe felan içeriz.hep beraber gezeriz fuarı
mesut sen bugün gelipte haber vermediysen söylicek bişey yok yani...
ben yarın öyleden sonra gidecem yani cumartesi(günü geçipte okuyanlar için)
sende hala buralardaysan ki olmicaana eminim yinede ben seni bi arayım bakalım nolucak.
ömürde gelcekti noldu.?
mustafa evet cuma günü geldim fuara...akşamıda 5den sonra süpriz yapıcaktım size fakat bu cenabet ist yine bana yaptı yapacağını..bu gelişimdede arabanın debriyaj hidroliğinin merkezi bozuldu..size gelirken cennet mah. orda araba kaldı..tamirci fln derken saat 21,00 oldu..araba gece kalacağını anlayıncada acil kartala döndüm.sabahta arabanın başında bekledim.öğlende de çıkınca ist'a küfür ede ede yalovaya bastım.yalovada pek kalamadım.bu yüzden ömür abi ile görüşemedim bilemiyorum.bu yüzdende sizle görüşemedim...bu ist'un ben taaaa............. karar aldım bir daha otobüsle gelcem![]()
oğlum araban yolda kaldıysa bi alo yapsaydın ya bizim sadece motosiklet servisinle işimiz yok araba tamircisi dostlarımızda var senin işi halederdik senide misafir eder gönderirdik yani
topkapıda çok iyi araç tamirci arkadaşlarım var.
neyse iyi haletmişsin işini ama beni arasyadın bende halederdim hemde görüşmüş olurduk.
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:
hayırlı olsun dostum bencede transalpe göre o makina daha uygundu iyi tercih :cat:butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:
hayırlı olsun dostum bencede transalpe göre o makina daha uygundu iyi tercih :cat:
yasar nerdesın be oğlum sen ya hıc gelmıyon sanal aleme coktan berı ıs mıs mı buldun ne yaptın
mesut sen bugün gelipte haber vermediysen söylicek bişey yok yani...
ben yarın öyleden sonra gidecem yani cumartesi(günü geçipte okuyanlar için)
sende hala buralardaysan ki olmicaana eminim yinede ben seni bi arayım bakalım nolucak.
ömürde gelcekti noldu.?
Selam Hepinizden bu kadar uzak kaldığım için özür dilerim
Mustafa ben fuar zamanında kıbrıs ta idim O yüzden net e dahi giremedim Zaten telefonlarda çalışmıyor o memlekette![]()
Motoru bildiğiniz gibi sattım ama yaya değilim bir süreliğine araba ile eşlik edicem size
Dövme konusuna gelince Mişo halen getirmedi makinayı En kısa zamanda Makinayı alıp yanına gelicem Mustafa İnşallah Mesutta denk gelir keyifli olur...:rendeer:
arkadaslar sonunda motorumu aldım dun gıttım bugun gekdım ıstanbuldan kendıme suzukı GSR600 KIRMIZI aldım herkese kazasız surusler dılerım