[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Evet burgas enturtransta calısıyorum sızler gıbı motorcuyum yolunuz duserse ugrayın

aramıza hoş geldin bratçet te anlamadım hangi burgazda çalışıyon bulgardakimi yoksam burdakimi??

yaşar sen neler karıştırdın yine de engelendin bi açıkla bakalım da bilelim bizde seni sesiz sakin biliyoduk ama:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bişe yapmadım abi ben masumum :salut:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
Çankırıdan slm

Merhaba arkadaşlar ÇANKIRIDAN arıyorum 150 junlin motorum vardı patladı yarıldı arkadaşlar bana 200 cc-250cc tek silindir motorsikletin motoru lazım sizlerin bilgisi vardır çıkmada olur ama japon sıfır 125cc faturalı da olur yardımlarınızı bekliyorum...........!:pr:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Merhaba arkadaşlar ÇANKIRIDAN arıyorum 150 junlin motorum vardı patladı yarıldı arkadaşlar bana 200 cc-250cc tek silindir motorsikletin motoru lazım sizlerin bilgisi vardır çıkmada olur ama japon sıfır 125cc faturalı da olur yardımlarınızı bekliyorum...........!:pr:

arkadaşım iyi güzel yazmışsın da zanedersem kimse yardım edemez sana.
sana kimse bulamaz istediğin motoru ayrıca o bahsetiğin 200 veya 250cc yi koyarsan o senin kasaya sonra hangi parçasını nerelerden toplican artık bilmem.
sen iyisimi hiç masraf etme onu at hurdaya biraz para biriktir el kendine ikinci el bi japon bak keyfine.

mesut sen nabıyon okul nasıl ayrıca kütahyadaki soğuklar ne alemde??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay yaşar bey facebook ta beni ekle de görüşelim yani bak orda bizim videoların çoğu var.
arat diye çıkar.
ekle bakalım neler olucak ayrıca burdaki arkadaşlardan başkalarıda varsa eklesinler.
dediğin gibi mustafa ayvazoğlu yazdım 2 seçenek çıktı resimlerin hiçbiri sana benzemiyordu:silent::silent:bende en üsttekini ekledim motorlu bi resim koysaydın daha kolay olurdu benim gibi:wiinkk: yaşar bilgin yaz direkt ben çıkarım motordan belli yani:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
dediğin gibi mustafa ayvazoğlu yazdım 2 seçenek çıktı resimlerin hiçbiri sana benzemiyordu:silent::silent:bende en üsttekini ekledim motorlu bi resim koysaydın daha kolay olurdu benim gibi:wiinkk: yaşar bilgin yaz direkt ben çıkarım motordan belli yani:queen::queen::queen:

zaten motorun üstünde resmim sen başkasını aklemişsin ben seni eklerim şimdi.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
slm mıllet herkes kaybolmus sezonun acılmasınımı beklıyosunuz hepınız anlamadım bız boyle degıldık yasarken olduk mısalı takılmaktan vazgecin yaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten motorun üstünde resmim sen başkasını aklemişsin ben seni eklerim şimdi.
hoppa :pale:iki tane ufaklık vardı beyazlar içinde onu ekledim motorlu kimse çıkmadı :silent:mail adresinden arattım ama ordanda çıkmadın :silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşım iyi güzel yazmışsın da zanedersem kimse yardım edemez sana.
sana kimse bulamaz istediğin motoru ayrıca o bahsetiğin 200 veya 250cc yi koyarsan o senin kasaya sonra hangi parçasını nerelerden toplican artık bilmem.
sen iyisimi hiç masraf etme onu at hurdaya biraz para biriktir el kendine ikinci el bi japon bak keyfine.

mesut sen nabıyon okul nasıl ayrıca kütahyadaki soğuklar ne alemde??

yarı yıl bitti.şuan yalovadayım.fuar içinde yakında ist'a gelicem.kütahyayı en son karlar altında bıraktık.şuan ki durumunu bilmiyorum ama soğuk olduğu kesin :p
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
99
slm millet ben Yaşar en sonunda olan oldu bu BBBR beni süresiz uzaklaştırdı siteden::angry2::::ranntign::eviiil::::rantinp:09.02.2006'dan beri üyeyim ben burda yapılırmı bana bu ::angry2::::ranntign::eviiil::::rantinp:

BBBR'nin herzamanki işi bu sorgusuz sualsiz yargısız infaz etti altı üstü sahibinden.com'daki ön ve arka sehpaların ilanını ekledim bu seferki uzaklaştırma süresiz o yüzden bu saatten sonra fark etmez o kovar ben yeni hesap açarım duydunmu BBBR::151::::151::::151::::151::
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ben bişe yapmadım abi ben masumum :salut:

slm millet ben Yaşar en sonunda olan oldu bu BBBR beni süresiz uzaklaştırdı siteden::angry2::::ranntign::eviiil::::rantinp:09.02.2006'dan beri üyeyim ben burda yapılırmı bana bu ::angry2::::ranntign::eviiil::::rantinp:

BBBR'nin herzamanki işi bu sorgusuz sualsiz yargısız infaz etti altı üstü sahibinden.com'daki ön ve arka sehpaların ilanını ekledim bu seferki uzaklaştırma süresiz o yüzden bu saatten sonra fark etmez o kovar ben yeni hesap açarım duydunmu BBBR::151::::151::::151::::151::

yaşar senden korkulur valla sakın başka ince işler olmasın burda:queen:

ya herşeyı brakında bügünkü kazaayı okudunuz herhalde ben tam kazaadan 15.dakka sonra ordaydım manzara çok fenaydı sadece şunu dicem rahmetli arkadaşımızın kaskın içinde vücütan 8 metre ılerde gözler açıkt duruyodu bütün gün ruh gibi dolaştım çünkü ani baş kopmasında beyin en az 1,5 dakika daha fonksiyonları normal çalışır yani düyüyo görüyo sadece hareket ve ses veremiyo artık siz düşünün.
umarım BBBR bu yazı için benide uzaklaştırmaz çünkü resimlerde var ama onları hiç koymiyom.
herkezi allah korus arkadaşlar.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mustafa abi o kazayı hatırlatma ben haberi okudum için bi tuaf oldu
reis sende kızdırma adamı :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ewet bende okudumm..gerçekten üzücü bir olay olmuş..resimleride paylaş ya..inceldiği yerden kopsun..kim ne yapcak :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet arkadaşlar fuar günü yaklaşıyor..yok mu giden?kısmetse büyük ihtimal cuma günü fuarda olucam.geçen sene ki gibi pazar gidip yoğunlukla karşılaşmak istemiyorum.biletimide ayarlayamadım bu sene bakalım nolcak :)
gelen olursa bana ulaşın beraber bir cafe felan içeriz.hep beraber gezeriz fuarı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst