[Bulgaristan - MT]

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Harbi Fuara giden yok mu belki fırsat bu fırsat hemserilerle toplanırız :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
evet arkadaşlar fuar günü yaklaşıyor..yok mu giden?kısmetse büyük ihtimal cuma günü fuarda olucam.geçen sene ki gibi pazar gidip yoğunlukla karşılaşmak istemiyorum.biletimide ayarlayamadım bu sene bakalım nolcak :)
gelen olursa bana ulaşın beraber bir cafe felan içeriz.hep beraber gezeriz fuarı

mesut sen bugün gelipte haber vermediysen söylicek bişey yok yani...
ben yarın öyleden sonra gidecem yani cumartesi(günü geçipte okuyanlar için)
sende hala buralardaysan ki olmicaana eminim yinede ben seni bi arayım bakalım nolucak.
ömürde gelcekti noldu.?
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam Arkadaşlar, Siteye bir göz attım da,
hareket olsun diye birşeyler yazayım dedim.
Herkeze selamlar.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut sen bugün gelipte haber vermediysen söylicek bişey yok yani...
ben yarın öyleden sonra gidecem yani cumartesi(günü geçipte okuyanlar için)
sende hala buralardaysan ki olmicaana eminim yinede ben seni bi arayım bakalım nolucak.
ömürde gelcekti noldu.?

mustafa evet cuma günü geldim fuara...akşamıda 5den sonra süpriz yapıcaktım size fakat bu cenabet ist yine bana yaptı yapacağını..bu gelişimdede arabanın debriyaj hidroliğinin merkezi bozuldu..size gelirken cennet mah. orda araba kaldı..tamirci fln derken saat 21,00 oldu..araba gece kalacağını anlayıncada acil kartala döndüm.sabahta arabanın başında bekledim.öğlende de çıkınca ist'a küfür ede ede yalovaya bastım.yalovada pek kalamadım.bu yüzden ömür abi ile görüşemedim bilemiyorum.bu yüzdende sizle görüşemedim...bu ist'un ben taaaa............. karar aldım bir daha otobüsle gelcem :p
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa evet cuma günü geldim fuara...akşamıda 5den sonra süpriz yapıcaktım size fakat bu cenabet ist yine bana yaptı yapacağını..bu gelişimdede arabanın debriyaj hidroliğinin merkezi bozuldu..size gelirken cennet mah. orda araba kaldı..tamirci fln derken saat 21,00 oldu..araba gece kalacağını anlayıncada acil kartala döndüm.sabahta arabanın başında bekledim.öğlende de çıkınca ist'a küfür ede ede yalovaya bastım.yalovada pek kalamadım.bu yüzden ömür abi ile görüşemedim bilemiyorum.bu yüzdende sizle görüşemedim...bu ist'un ben taaaa............. karar aldım bir daha otobüsle gelcem :p

oğlum araban yolda kaldıysa bi alo yapsaydın ya bizim sadece motosiklet servisinle işimiz yok araba tamircisi dostlarımızda var senin işi halederdik senide misafir eder gönderirdik yani
topkapıda çok iyi araç tamirci arkadaşlarım var.
neyse iyi haletmişsin işini ama beni arasyadın bende halederdim hemde görüşmüş olurduk.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
oğlum araban yolda kaldıysa bi alo yapsaydın ya bizim sadece motosiklet servisinle işimiz yok araba tamircisi dostlarımızda var senin işi halederdik senide misafir eder gönderirdik yani
topkapıda çok iyi araç tamirci arkadaşlarım var.
neyse iyi haletmişsin işini ama beni arasyadın bende halederdim hemde görüşmüş olurduk.

araba kendini hiç belli ettirmedi abi.1 sn içinde gitti.cennet mah. kaldım. topkapıya gitmek için çekici felan lasım.oda bir ton para.zaten birden şok oldum buna noldu birden bire derken.neyse ki çok iyi bir tamirciye denk geldim adam halimizden anladı ve çok uygun fiyata yaptı.zaten kalacak yerim olmasa çalacaktım kapını ama saolsun yatacak yerimiz çok :p dövme yaptırmaya geliceM sana..ozaman misafirin olucam abi :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:

hadi hayırlı olsun bakalım güzel makina.

buralar baya bi durgunlaşmış.
neyse ki arada bir girenler çıkıyoda başlık üstlere gidiyo:cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:

dün akşam alamaya gidicem demiştin.demek ki bugün aldın abi hee.helal valla alıcam dedin aldın..allah kaza bela vermesin abi..iyi günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
arkadaslar yamahayı alamadık adam bıze serefsızlık yaptı yamahayı gıdıp baskasına vermıs neymıs efendım adam daha fazla verıyormus madem oyle o zaman bana nıye soz verıyo anlamıyorum ben bu ınsanları arkadas ya boyle tıcaret olmaz dupeduz ıkıyuzluluk

hem benı cağrıyo pazartesı gel satıs ıslemlerını yapalım dıyo ondan sonrada ben motoru baskasına verdım demezmı bıde
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
mesut sen bugün gelipte haber vermediysen söylicek bişey yok yani...
ben yarın öyleden sonra gidecem yani cumartesi(günü geçipte okuyanlar için)
sende hala buralardaysan ki olmicaana eminim yinede ben seni bi arayım bakalım nolucak.
ömürde gelcekti noldu.?

Selam Hepinizden bu kadar uzak kaldığım için özür dilerim

Mustafa ben fuar zamanında kıbrıs ta idim O yüzden net e dahi giremedim Zaten telefonlarda çalışmıyor o memlekette :p
Motoru bildiğiniz gibi sattım ama yaya değilim bir süreliğine araba ile eşlik edicem size
Dövme konusuna gelince Mişo halen getirmedi makinayı En kısa zamanda Makinayı alıp yanına gelicem Mustafa İnşallah Mesutta denk gelir keyifli olur...:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
arkadaslar sonunda motorumu aldım dun gıttım bugun gekdım ıstanbuldan kendıme suzukı GSR600 KIRMIZI aldım herkese kazasız surusler dılerım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selam Hepinizden bu kadar uzak kaldığım için özür dilerim

Mustafa ben fuar zamanında kıbrıs ta idim O yüzden net e dahi giremedim Zaten telefonlarda çalışmıyor o memlekette :p
Motoru bildiğiniz gibi sattım ama yaya değilim bir süreliğine araba ile eşlik edicem size
Dövme konusuna gelince Mişo halen getirmedi makinayı En kısa zamanda Makinayı alıp yanına gelicem Mustafa İnşallah Mesutta denk gelir keyifli olur...:rendeer:

ömür abi az bir süre konuşmadık neler olmuş öle :silent: motoru satmışsın tekrar kıbrısa gitmişsin felan.mişodan bana hiç haber gelmiyor.yaşıyor mu o adam. dövme konusuna gelince gün belirler gideriz.bende gelirim burdan.zaten sözü var mustafa abinin bende dövme yaptırcam :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst