[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
sinan hadi hayırlı olsun sonunda aldı yani allah kazasıs belasız bol kilometreler yapasın inşalla
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
sinan hadi hayırlı olsun sonunda aldı yani allah kazasıs belasız bol kilometreler yapasın inşalla

sağol mustafa aga ama lastık fıyetlarını arastırdım bulgarda burdan betermıs arka lastık mışlen 480 leva cok pahalıymıs yaza kadar para bırıktırıp alacaz burdan artık shınko lastıkler var onları cok met edıyolar
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Arkadaşlar merhaba. Ben Erdem, Bursa' da öğrenciyim. Nisanın 18-25 i arası bi organizasyonla Plovdiv' e geliyoruz yaklaşık 20 kişi :) Biraz gezi, biraz staj amaçlı tabiki de. Eğer fırsat olursa orada siz motorcu arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz diye düşünüyorum.
Yine forumu takip edeceğim. Görüşmek dileğiyle :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sağol mustafa aga ama lastık fıyetlarını arastırdım bulgarda burdan betermıs arka lastık mışlen 480 leva cok pahalıymıs yaza kadar para bırıktırıp alacaz burdan artık shınko lastıkler var onları cok met edıyolar
sinan abi shinko lastiği kim met etti sana :silent: valla Gsr için fikrim yok ama bizim hyo'larda orj shinko vardı ve herkes lastiklerden şikayetçiydi.hamuru kötüydü.çabuk ısınmıyordu..sen daha iyi bir araştırma yap derim.shinkodan uzak dur bence :cat:
Arkadaşlar merhaba. Ben Erdem, Bursa' da öğrenciyim. Nisanın 18-25 i arası bi organizasyonla Plovdiv' e geliyoruz yaklaşık 20 kişi :) Biraz gezi, biraz staj amaçlı tabiki de. Eğer fırsat olursa orada siz motorcu arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz diye düşünüyorum.
Yine forumu takip edeceğim. Görüşmek dileğiyle :)

arkadaşım hoşgeldin.şimdiden gezide bol eğlenceler dilerim fakat forum üyelerin hep TR yaşıyor.yani orda görüşeceğin biri zor gibi :silent:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
sinan abi shinko lastiği kim met etti sana :silent: valla Gsr için fikrim yok ama bizim hyo'larda orj shinko vardı ve herkes lastiklerden şikayetçiydi.hamuru kötüydü.çabuk ısınmıyordu..sen daha iyi bir araştırma yap derim.shinkodan uzak dur bence :cat:


arkadaşım hoşgeldin.şimdiden gezide bol eğlenceler dilerim fakat forum üyelerin hep TR yaşıyor.yani orda görüşeceğin biri zor gibi :silent:

mesut su sıteye gır bak orda bulursun shınko marka lastık ıle yazılar var 480 lıra lasrık setı var baslık olarak http://www.fazerturkiye.org/forum2/portal.php

mesut yazıları sonuna kadar oku ama
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
ya arkadaslar nerdesınız yahu fuara gelen var mı hıc olmazsa orda bulusalım ama ben pazar gunu anca gıdebılırım cunku o zaman ızınlı oluyorum buralarda bulgarıstan mt arkadaslarımın yazılarını gormek ıstıyorum artık:bounce:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Kutlama

butun bulgarıstan mt ye selam arkadaslar apache artık gıdıyor onun yerıne yamaha xt660r fume renklı MAKINA aldım kendıme herkes kazasız surusler dılerım:cat:

Sinan Motoru almışsın hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Yaza bir İstanbul yaparsın artık. Motoru da ıslatmış oluruz. :)
Selamlar.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut su sıteye gır bak orda bulursun shınko marka lastık ıle yazılar var 480 lıra lasrık setı var baslık olarak http://www.fazerturkiye.org/forum2/portal.php

mesut yazıları sonuna kadar oku ama
adam dunlop sipariş etmiş valla dunlop al derim ben shinko yerine.yinede sen bilirsin abi.belki başka modelleri kalitelidir ama hyosung'da kötüydü.benden kötü izlenim aldı shinko.takdiri sana bırakıyorum

Sinan Motoru almışsın hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Yaza bir İstanbul yaparsın artık. Motoru da ıslatmış oluruz. :)
Selamlar.
ıslatın tabi ıslatın...:p



bu arada yaz az çok yaklaşıyor.en kısa zamanda herkesi kütahyaya davet ediyorum...herkes toplanıp bir gün gelin.sonbahardan bana sözünüz var valla anlamam.tek tek bekliyorum :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Arkadaşlar ben fuara Cumartesi günü gidiyorum. Öğlen civarı orda olurum herhalde. Elimde 3-4 tane fazla bilet var. İsteyen olursa kapıya gelince beni arasın. Selamlar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Arkadaşlar merhaba. Ben Erdem, Bursa' da öğrenciyim. Nisanın 18-25 i arası bi organizasyonla Plovdiv' e geliyoruz yaklaşık 20 kişi :) Biraz gezi, biraz staj amaçlı tabiki de. Eğer fırsat olursa orada siz motorcu arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz diye düşünüyorum.
Yine forumu takip edeceğim. Görüşmek dileğiyle :)

aramıza hoş geldin arkadaşım sana plovdivde iyi elenceler orası çok güzel bir şehir hoşuna gider ama bizler hep buralarda oturuyoz orda bizden kimseyi bulamasın ama bulgarca biliyosan plovdivde motorcu çok kişiile tanışabilirsin.
plovdiv merkezde meydanda yani görücen yanda bir tepede taşların üstünde kocaman bir saat var onun altında güzel mağaralar var orda biraz hatıralarım var oralara selam söyleyebilirsin.
ayrıca meydan cadesının sonunda yer altında bir eski zamanlardan kalma kafeler var orayı tavsiye ederim git bir bira da benim için iç tamamı??:cherry:

işte size bizim türkiyemizin halerinden birkaç foto.
kısaca olayın özeti.
piskopatın teki bizim Tanju arkadaşımızın babasının oturduğu binadan birinle takışmış bu öküzde göz dağı vermek için giti ve Tanjunun motorunu ve babasının motorunu ikisini birden yaktı hemde tanju arkadaşımızın ve babasının tek suçları bu binada oturmak oldu şimdi bu denyoyo oldururmusun nabarsın allahtan dün yakalandı her şeyi itiraf eti ve şimdi pisi pisine motosikletleri ödicek inşalla.

my.php
[/URL] [/IMG]

kpel907.jpg


kpel906.jpg


kpel904.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
43
böylelerini ibret olsun diye meydanda sallandırmak lazım
araba kundaklamalarından sonra bide motor kundaklamaları eksikti
oda oldu tam oldu yani yazık yahu ne isterler milletin alınterinden
bilmem :farao:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Tanju kardeşime buradan geçmiş olsun diyorum. Suçlunun yakalanması da çok iyi olmuş. İnşallah adalet yerini bulur da motorların yenileri gelir yerine.
Selamlar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
labunya suçunu itiraf etmiş ve kundaklama kamu malına zarar verme cana kastetme ve ağır darptan yargılanacak yani yakında dışarıya çıkamaz ayrıca motosikletlerin masraflarını karşılicam diye ifade vermiş ama Tanju ve babası masrafı değil yenisi istiyoruz diye ifade verdi polislere.
bakalım şimdi nolucak.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
14
mustafa aga pekı makınalrın yenısını alabılecekler mı pekı nasıl olacak o ıs

allah belasını o serefsızın
::158::::158::
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
99
Tanju ve babasının motorlarını görünce şok oldum yaaa kendi motorum gibi üzüldüm :salut: geçmiş olsun umarım o şerefsiz hak ettiği cezayı alır bence yeni motor alması iki taraf içinde hayırlı olur anladınız siz onu
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tanju arkadaşımızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm :salut: benden çok geçmiş olsun dileklerimi sölersin mustafa abi....


yaaa ben motorsiklet kullanmayı çok özledim :salut:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
aramıza hoş geldin arkadaşım sana plovdivde iyi elenceler orası çok güzel bir şehir hoşuna gider ama bizler hep buralarda oturuyoz orda bizden kimseyi bulamasın ama bulgarca biliyosan plovdivde motorcu çok kişiile tanışabilirsin.
plovdiv merkezde meydanda yani görücen yanda bir tepede taşların üstünde kocaman bir saat var onun altında güzel mağaralar var orda biraz hatıralarım var oralara selam söyleyebilirsin.
ayrıca meydan cadesının sonunda yer altında bir eski zamanlardan kalma kafeler var orayı tavsiye ederim git bir bira da benim için iç tamamı??:cherry:
[/IMG]

bilgiler için çok teşekkürler..
mağaraları sanırım gidip görürüz, maksat gezi olsun:)
ayrıca bulgarca ne gezer, sadece ingilizce ve türkce var işte:p
bu bahsettiğiniz kafeler iyi oldu, 20kişi bi basalım oraları:p
bira tabiki de içerim, kulağınızı çınlatırım :) içtikten sonra da burda yazarım merak etmeyin :queen::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst