- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
mesut dövmeyi bulgardan bi arkadaş yaptı hala buralarda dövmenin büyüklüğüne göre para alıyo benimkini 120ytl.ye yaptı bitkisel boyalarla hani kolay kolay solmaz sende düşünüyosan artık dört ay sonra gelicek ozaman söyleriz sende istersen gelirsin bir gün buraya yaptırır gidersin hemde misafirimiz olursun.
valla mustafa abi çok istiyorum.bir ara yaptırmak için hatta baya bir araştırma yapmıştım.fakat TR çok fiyat vermişlerdi.BG'de de istediğim dövmeyi bulamamıştım.benim istediğim R1-1000RR gibi bir motorsikletin sadece önden görünüşü olucak.eğer acımazsa yada çok extra bir fiyat almazsa gölgeli yaptırmak istiyorum.bide dedikleri kadar harbi çok acıyor mu
ilk resim tam istediğim gibi benim..yani o resmin dövme hali olucak..bir motorsikletin kafa grenajından görünümü olucak.böle bir dövme bulabilirsek süper olur..altınada motorsikletin markasını yazdırmak istiom...! diğer resimlerde 2.tercih olarak koydum






Son düzenleme: