[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut dövmeyi bulgardan bi arkadaş yaptı hala buralarda dövmenin büyüklüğüne göre para alıyo benimkini 120ytl.ye yaptı bitkisel boyalarla hani kolay kolay solmaz sende düşünüyosan artık dört ay sonra gelicek ozaman söyleriz sende istersen gelirsin bir gün buraya yaptırır gidersin hemde misafirimiz olursun.

valla mustafa abi çok istiyorum.bir ara yaptırmak için hatta baya bir araştırma yapmıştım.fakat TR çok fiyat vermişlerdi.BG'de de istediğim dövmeyi bulamamıştım.benim istediğim R1-1000RR gibi bir motorsikletin sadece önden görünüşü olucak.eğer acımazsa yada çok extra bir fiyat almazsa gölgeli yaptırmak istiyorum.bide dedikleri kadar harbi çok acıyor mu :p en çok korktuğum konu bu :queen:

ilk resim tam istediğim gibi benim..yani o resmin dövme hali olucak..bir motorsikletin kafa grenajından görünümü olucak.böle bir dövme bulabilirsek süper olur..altınada motorsikletin markasını yazdırmak istiom...! diğer resimlerde 2.tercih olarak koydum





 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mesut ilk resim güzel bana yapan arkadaş yapar ama biraz acıyo ben o yüzden bir şişe rakı içtim hiç bişey hissetmedim:queen::queen:
dün akşam bende son olarak benim dövmenin altına super tenere yazdırdım sende benim kafadansın yani.
çok istiyosan yaptır dayanılmicak bir acı deil yani.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bate fazla acımıyor korkutma mesutu rakı içmedende yaptırırsın ben ayık kafayla yaptırdım korkulacak birşey yok:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ozaman oy birliği ile 1.resime karar verilmiştiR. :p
peki nereye yaptırıcam???
aklımda göğsüme(orası acır dediler) yada boynum ile sırtımın ortasına bir yere diye düşündüm ama sizinde fikrinizi almak istiyorum?

alıştım alper abi.gidip geliyoruz okula işte.standart öğrenci hayatı :p (makarna-yumurta misali) :queen:

mustafa abi bu dövme kaç paraya olur adam ne zaman gelir.nasıl yapar.bu konularda bilgilendirirsen sevinirim..
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
eyyyy cok mıskın olmus mustafa abının dovmesı bızzat ben kremledım kednı ellerımle nası parlıye amaaa heheheheehe bakalım bg de neler yapacaz gıdınceee
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
mustafa abi bulgaristan turu heyecan verici biseye benziyor ama bizde tenere yok dağ falan diyosun çilingoz vari yollara sokma bizi gene.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ozaman oy birliği ile 1.resime karar verilmiştiR. :p
peki nereye yaptırıcam???
aklımda göğsüme(orası acır dediler) yada boynum ile sırtımın ortasına bir yere diye düşündüm ama sizinde fikrinizi almak istiyorum?

alıştım alper abi.gidip geliyoruz okula işte.standart öğrenci hayatı :p (makarna-yumurta misali) :queen:

mustafa abi bu dövme kaç paraya olur adam ne zaman gelir.nasıl yapar.bu konularda bilgilendirirsen sevinirim..

mesut bence omzuna yaptır güzel olur büyüklüğne göre en fazla 100ytl.ye yapar benim adam ama şimdi bayramda gidecek BG.ye ve dört ay sonra gelicek ozaman yaptırırız.
mustafa abi bulgaristan turu heyecan verici biseye benziyor ama bizde tenere yok dağ falan diyosun çilingoz vari yollara sokma bizi gene.

turgut tenereye gerek yok fazla arazi yolu olmicak onu göz önüne alıcaz çünkü sadece sen deil başka endurusu olmayan motorcular olucak yani en az 10 tane de bulgaristanlı olucak heralde yani ortam super olucak bide siz gelirseniz daha da super olucak.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
turugut senin motorda tenere gibi her tarafa çıkar merak etme :) nede olsa o bir cıbır
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
oyle alper abi hertürlu yola girerde ben genede camura girmem:) mustafa abi bu gezi bize duygusal olarak aşşa yukarı nekadara patlar.arkdaslar 6 aralıkta benim asker eglencem var parsellerde ezgim düğün salonunda bi eglence yapiyoruz cıkısta sahile gidip bi 2 tek atıp son içkilerimizi yudumlayalım.bütün motorcu alemini bekliyorum
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
aba herkes yerli yerındee kımse gırmez oldu zatı herkes yazın gelmesını beklıyo anlasılan turgutun nonbrankasına kımler gıdıyoo sımdı suleyın bakalım
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aba herkes yerli yerındee kımse gırmez oldu zatı herkes yazın gelmesını beklıyo anlasılan turgutun nonbrankasına kımler gıdıyoo sımdı suleyın bakalım

turgut kusura bakmasın ama ben kısa bi süre için gelicem sadece
ne yazıki sizinle sahile gelemicem:salut:
planda olmayan işler çıktı evde olmam gerekiyo ama parti bitince sahile değilde bize gelebilirsiniz ortam müsait.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Baktım Mişoda bissürü dövme var Nerde yaptırdığını sordum kendisi yapmış Nasıl yaptığını sordum İlkel yoldan kendi icat ettiği makinayla yaptığını söyledi Dayanamadım benim orjinal dövme makinasını alışması için ona verdim Yani mesut Benim makina Mişo da Neden bedavadan para vereceksin Mişo yapar
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Baktım Mişoda bissürü dövme var Nerde yaptırdığını sordum kendisi yapmış Nasıl yaptığını sordum İlkel yoldan kendi icat ettiği makinayla yaptığını söyledi Dayanamadım benim orjinal dövme makinasını alışması için ona verdim Yani mesut Benim makina Mişo da Neden bedavadan para vereceksin Mişo yapar

ya ömür sen varya valla ömrümüzü tüketicek:queen:
ya böyle bi alet var sende ve söylemiyon çok ayıp yani.
benim resam arkadaş var ama maki yok diye yaptıramadım ona.
mişo da güzel yapıyosa artık ona yaptıralım.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
turgut kusura bakmasın ama ben kısa bi süre için gelicem sadece
ne yazıki sizinle sahile gelemicem:salut:
planda olmayan işler çıktı evde olmam gerekiyo ama parti bitince sahile değilde bize gelebilirsiniz ortam müsait.

oraya gelipte kendinizi gostermenizyeterliydi mustafa abi.iso mahmut hasan mustafa abi geldiğiniz için tekrardan tesekkurler ayaklarınıza sağlık:rendeer: nasıl slaytı beyendinizmi.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
KURBAN Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, yuvanız bereketli olsun...MT ANTALYA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"(Resûlüm!) Kuşkusuz biz sana Kevser'i verdik. Şimdi sen Rabbine kulluk et ve KURBAN KES. Doğrusu sana buğzeden, soyu kesik olanın ta kendisidir. Kevser,108/1,2,3.
Her şeye kadir olan Yüce Rabbimiz, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın!
Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle...Bulgaristan MT,Bursa MT,İstanbul MT ileride Ankara MT :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst