[Bulgaristan - MT]

Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
başkanım iyi akşamlar nasılsın arkadaşlar nasıllar herkeze çok selam kaza olayını bu akşam pazardayken öğrendim halamdan olay fatih cadd.sinde olmuş halamın gözü önünde çocuk paşaköyden konutlardan banada bu akşam söylediler çocuk arabanın altına girmiş yerinde vefat etmiş galiba boynu kırılmış duyduma göre böyle başkanım bende üzüldüm allah rahmet eylesin başımız sağolsun kendine iyi bak başkanım çao:salut::pr:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
başkanım iyi akşamlar nasılsın arkadaşlar nasıllar herkeze çok selam kaza olayını bu akşam pazardayken öğrendim halamdan olay fatih cadd.sinde olmuş halamın gözü önünde çocuk paşaköyden konutlardan banada bu akşam söylediler çocuk arabanın altına girmiş yerinde vefat etmiş galiba boynu kırılmış duyduma göre böyle başkanım bende üzüldüm allah rahmet eylesin başımız sağolsun kendine iyi bak başkanım çao:salut::pr:

benim öğrendiklerimle aynı bilgiler.demek ki doğruymuş.allah ailesine sabır versin :salut:kazasız belasız sürüşler diliyorum yalova MT :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mesut hadi hayırlısı bakalım kütahya iyi bi yerdir ordaki motorcularla takılırsın artık.
bizim yolumuz düşerse tabiki uğrarız sana.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut hadi hayırlısı bakalım kütahya iyi bi yerdir ordaki motorcularla takılırsın artık.
bizim yolumuz düşerse tabiki uğrarız sana.

valla yol düşsün düşmesin bekliyorum :queen: burda herkes chooper'cı :pale: en son tarzım kişiler..bide ne bilim okadar sıcak insanlar gibi gelmediler..biri benle irtibata geçti.iyi birine benziyor.müsait bir zamanda onun ziyaretine gidicem :cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
tatilimi tamamını burada geçirdim hiç bi yere kımıldamadım her gün sabahta akşama kadar burdaydım ve hiçte pişman olmadım.
seneye isteyen varsa beraber gideriz:cherry:
kpel876vq0.jpg
[/URL][/IMG]
kpel877ow2.jpg
[/URL][/IMG]
kpel878gn1.jpg
[/URL][/IMG]
kpel880xe2.jpg
[/URL][/IMG]
kpel881mw1.jpg
[/URL][/IMG]
kpel883uh4.jpg
[/URL][/IMG]
kpel884vz3.jpg
[/URL][/IMG]
kpel891lm8.jpg
[/URL][/IMG]
kpel893bu0.jpg
[/URL][/IMG]
kpel888ye2.jpg
[/URL][/IMG]
bu ağaçlarda bizim orda merkezde birisi hayrına yapmış bu işlemeleri.
kpel886qe0.jpg
[/URL][/IMG]
kpel887kg0.jpg
[/URL][/IMG]

valla yol düşsün düşmesin bekliyorum :queen: burda herkes chooper'cı :pale: en son tarzım kişiler..bide ne bilim okadar sıcak insanlar gibi gelmediler..biri benle irtibata geçti.iyi birine benziyor.müsait bir zamanda onun ziyaretine gidicem :cat:

bratçet ben sana iyi insanlar demedim iyi bi yer dedim insan olarak oradan kimseyi tanımadığım için sıcak veya soğuk bişey deyemem.
ama sen yinede iyi olan kişileri bulacaığna eminim.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
bate seneye mutlaka bende geliyom seninle beni birinci yaz okey çok özledim memleketi herkeze çok çok selam:cat::bounce:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla mustafa abi iyi eğlenmişsin belli.fkat canlıdan bahsedersen sevinirim :) 1 hafta için ne kadar ücret ödedin.extra neler verdin...kısmetse bende gelirim
halkı çok iyi burasının.insanları çok sıcak.herhalde alnımızda öğrenci yazıyor :) herkes indirim yapıyo.herkes yardımcı oluyo..inş sağ-salim 2 seneyi bitircez burda ;)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bate seneye mutlaka bende geliyom seninle beni birinci yaz okey çok özledim memleketi herkeze çok çok selam:cat::bounce:

tamamdır bratçet sen sadece gelcem de şimdiden kendini bir ağustos 2009 hazırlamaya başla ozaman.hem festivale gideriz hem havuz keyfi yaparız.

valla mustafa abi iyi eğlenmişsin belli.fkat canlıdan bahsedersen sevinirim :) 1 hafta için ne kadar ücret ödedin.extra neler verdin...kısmetse bende gelirim
halkı çok iyi burasının.insanları çok sıcak.herhalde alnımızda öğrenci yazıyor :) herkes indirim yapıyo.herkes yardımcı oluyo..inş sağ-salim 2 seneyi bitircez burda ;)

valla mesut ben iki kere gitim geldim yani toplam 11 gün orda kaldım tabi benim orda kalacak yer sorun deil ama oda tutsan günlük 25 liraya çok super odalar var herşeiyle içinde tv.duş wc falan.
ben 11 günde yeme içme havuz gezme toplam aylece 500 evro harcadım ki bunun heralde sadece 200 evrosu motorun benzin ve evrak masraflarıdır.
artık sende buna göre bişeyler hazırla gelmek istiyosan.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
tamam kanki sen hazırla evrakları ve pasaportları seneye gidiyoz gelmek isteyen varsa yazılsın listeye kayıtlar başlamıştır:bounce::cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bakıyorumda şimdiden tatil için karar vermeye başlamışınız biz seneye gene evde kalıcaz bu gidişle :) mustafa abi baya güzel bi yere benziyor
mesut alıştınmı yeni memleketine
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bakıyorumda şimdiden tatil için karar vermeye başlamışınız biz seneye gene evde kalıcaz bu gidişle :) mustafa abi baya güzel bi yere benziyor
mesut alıştınmı yeni memleketine

idare ediyo alper abi.alıştım gibi bişey.istesemde istemesemde alışmam gerek.tek alışamadığım nokta var oda motorsikletsiz bir hayat :salut: ağlayasım gelio hep :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst