[Bulgaristan - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar bende bulgaristan burgasdanım yolunuz düserse enturtrans a urayın goruselım . . . bu arada enturtrans & istanbulseyahat silistra istanbul seferlerine başlamıştır haberiniz olsun.

Hoşgeldin :cat:doğru yere geldin :cat: kendini biraz daha tanıtırmısın ve son olarakta katılımcı olman dileğiyle :bounce:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
slm arkadaslar bende bulgaristan burgasdanım yolunuz düserse enturtrans a urayın goruselım . . . bu arada enturtrans & istanbulseyahat silistra istanbul seferlerine başlamıştır haberiniz olsun.

aramıza hoşgeldin arkadaşım.katılımcı olman dileğiyle.dikkat et çünkü ::tutkuy:: :queen:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
hoşgeldin burgazlı arkadaşım inşallah kalıcı olursun:cat:burgazın neresindensin bu enturtrans nerde özetlersen daha iyi olur ordamı çalışıyon::tutkuy::
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
pule , dostum hoşgeldin. umarım katılımın daim olur... yollarda görüşmek üzere..

bulosele , dostum , üçevler hemen beşevlerin arkası (otopazarının karşısı yani)
benim de yenibağlarda baya bir arkadaşım var , az çok bilirim.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bratçetler işte bende artık burdayım bakıyom yeni arkadaşlar da gelmiş.
mesut motoru satığına ve problemsiz teslim etiğine sevindim.
yaşar senin makinada yatarken dökülüyo galiba:cherry:
ama bana sorarsan ön amortisörlerin bozulması motosikleti uzun süre sehpada braktığından dolayı oluyo çünkü keçeler sürekli basınçta durursa bozulmaz ama skıda kaldımı kuruyup çatlıyolar ve ilk basınça kaçırıyo.
ömür sen naptın dostum makina bulabildinmi kafana göre?tenereyi sattınmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bratçetler işte bende artık burdayım bakıyom yeni arkadaşlar da gelmiş.
mesut motoru satığına ve problemsiz teslim etiğine sevindim.
yaşar senin makinada yatarken dökülüyo galiba:cherry:
ama bana sorarsan ön amortisörlerin bozulması motosikleti uzun süre sehpada braktığından dolayı oluyo çünkü keçeler sürekli basınçta durursa bozulmaz ama skıda kaldımı kuruyup çatlıyolar ve ilk basınça kaçırıyo.
ömür sen naptın dostum makina bulabildinmi kafana göre?tenereyi sattınmı?
eyvallah abi nerelerdesin sen yaaa bu amasör keçe olayını çözemedik bitürlü:silent: 2-3 ay yattıktan sonra ilk gün yağ kaçırdı hemen panik yaptım yazmadığım site forum kalmadı ama şimdi yağ kaçırmıyor sen şu sehpa olayını biraz daha açarmısın benim motor ön ve arka sehpa üzerinde durmuştu 2-3 ay kadar
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
mustafa abi hoşgeldin nasıl geçti yolculuk pazar günü seni andık şükrü ilen görüştüm körfez pistinde yarışlarda seni sordum oda yoldadır dedi bugün gelmesi lazı dedi nasılsın iyisin kendine iyi bak mustafa agacım:bounce:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
eyvallah abi nerelerdesin sen yaaa bu amasör keçe olayını çözemedik bitürlü:silent: 2-3 ay yattıktan sonra ilk gün yağ kaçırdı hemen panik yaptım yazmadığım site forum kalmadı ama şimdi yağ kaçırmıyor sen şu sehpa olayını biraz daha açarmısın benim motor ön ve arka sehpa üzerinde durmuştu 2-3 ay kadar
yaşar ön tekeri sehpaya almasan bence sorun olmaz ön amortisörler basınçlı dursun yani zaten dikat ettiğisen bütün motosikletler orta sehpadayken ön teker yere basar arka havadadır yani ön tarafta biraz da olsa basınç olması gerekiyo gerçi senin sehpalardada amortisörler boşta kalmıyo ama başka alternatif gelmiyo aklıma.
ama bir seçenek daha var ve oda ön takım daha önce onarım görmüş ve dandik keçe takılmış olabilir yoksam durduk yerde keçeler kaçırmaz.
mustafa abi hoşgeldin nasıl geçti yolculuk pazar günü seni andık şükrü ilen görüştüm körfez pistinde yarışlarda seni sordum oda yoldadır dedi bugün gelmesi lazı dedi nasılsın iyisin kendine iyi bak mustafa agacım:bounce:
sağol bratçet yolculuk ve ordaki tatil çok güzel geçti donuşte kızımla ikimiz geldik herkes şaşırdı kızıma nasıl gelebildi 500km.motosiklet üstünde ama nede olsa kanında var:cherry:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
merhaba bulosele hemşerim suzuki gs500e japon malı 6vites hava soğutmalı çift silindir seri bi motor benim motor 2000model motorumdan çok ama çok.çok memnunum şu ana kadar hiç bi sorun yaşamadım kendine iyi bak görüşmek üzere çao:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
ucanteneke5, Ahh be Brat mi keyif yapmıssın desene...:wiinkk:

mişocan, eyvallah hemso...Chao...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ewett arkadaşlar 10-15 kadar uzun zaman sonra net başına geçebildim.sağ salim motorumu teslim ettim.dediğim gibi yollar çok yorucu geçti.eve geldiğim gibi üni kayıtı için kütahyaya geldim.saolsun alper abi daha buralara gelip beni ziyaret etti.çok işim olduğu için fazla ilgilenemedim kusura bakma alper abi.şuan herşey rayında beklerim yani.10 dk önce net bağlandı.5 günden beri uğraştık anca oldu.ve mutlu son oldu ve sizle iletişim kurabildim.şuan kütahyadayım ve 2 yıl kadarda buralardayım :) herkesi bekliyorum valla ben anlamam.ziyaretime gelmenizi beklicem.

mişocan yalovada dün kaza olmuş.bir genç ölmüş.daha kaza esnasında haberi geldi bana.bukonuda bilgi geldi mi tanıdık biri mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
ne kusuru mesut bida gelirim a ayıpsın :) daha geçen hafta geçtim ordan gene ama saat geç oldugu için ugramadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst