- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 329
slm millet buğünden itibaren Bursa'dayım akdeniz turu bitti motorun 2 ay yatması bana pahalıya patlayacak gibi:salut: yağ,yağ filtresi,akü(şarja verdim ama ölmüş),buji hepsi 200 ytl. yakın bir para tutuyorale:daha aküyüde bulamadım yuassa marka aradım bulamadım sonra marka fark etmez 7 amper 12 volt olsun yeter dedik ama yine bulamadım çok yer gezdim ama bilmiyorum ne yapacağımı:silent:
ah be agacım , biz burda simsonla idare etmeye çalışıyoz...
senin yaptığın iş mi şimdi , böyle bir durumda ver bana ben benzinini de koyarım , bakımını da yaparım beya...:queen:
