[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bratçetler malum bursa ve yalova takımı 16 ağustos akşamı geliyo bunlar matorcu adamlar iaterseniz hep beraber nevaleyi alıp bi akşamlığına kampa gidelim en yakın yer çekmece gölü ama gölge yok.
biraz daha uzak ama güzel bi yerse yazlıköy avcılardan sadece 55km. ve ortam güzel çadırlara gölge var isteyen olta getirir hatta özellikle ismail botu ve mrejayı alabilir.
hadi bakalım cevapları bekliyom özellikle iso alper.
daha olmassa mesutlar bizim burda çadır kursun ama güneşte kalırlar burdakiler bilir.
hadı yazın bakalım da bi karar verelim bursa takımına güzel bi gece ve zaman geçirtelim çunkü onlar bizi super ağırladı.

yarın yeğen resimleri koyacak şimdi öretiyom o yüzden bikaç resim koyacaz artık afedersiniz dimi yorumlar buraya geldiğinizde.
ssa55215qx6.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55217ut6.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55218xo6.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55219pj2.jpg
[/URL][/IMG]
bu osmanın manitası
ssa55221eh5.jpg
[/URL][/IMG]
ben ve ablam
ssa55220ix8.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
yaw ıyı guzel demısınde ben ayın 13 unde ıs bası yapıyorum artık nasıl olur bılmem keske bu hafta sonu gelselerdı hersey cok daha ıyı olurdu ama senınde ısıne gelmıyooo bu hafta sonu senınde ısın var saat kac gıbı gelecek yalova takımı sabahcı gıdersem saat 3 gıbı bılemedım en gec 4 gıbı cıkabılırım ısten nasıl organızasyon yaparsınız bılemem walla
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
biz cumartesi akşamı yalovadan 20,30'da gaz açıyoruz ve topçular tarafından gelicez.kaç saat yol sürer bilmiyorum ama 2-3 saat sonra ordayız herhalde.pazar günüde kafamıza göre dönüş yapıcaz :cat: mustafa abi gölge yer olsun yaa.sabah 7-8 gibi olunca çadırlarda uyulmaz valla.cayır cayır yanarız.55 km olan yere gidelim.yinede siz bilirsiniz :bounce:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
evet mustafa aga neresi daha güzelse oraya gidelim bize uzak ve uzun yol lazım büyükler nederse yinede o olsun siz bilirsiniz mesut başkanım sen ne dersin oltada alırız
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet mustafa aga neresi daha güzelse oraya gidelim bize uzak ve uzun yol lazım büyükler nederse yinede o olsun siz bilirsiniz mesut başkanım sen ne dersin oltada alırız

valla mişo ist ekibi bir karar versin bizde ona göre oltaları çadırları alır gideriz. :queen: bizim gönlümüz gölge ve balıklı olan yer :cat:

ayrıca bu resimlerde gözüken web sitesi yazısınıda hiç beğenmedim mustafa abi söylim :farao:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Selam arkadaşlar


Büyük ihtimal bende geliyorum Fakat çadır konusu düşündürücü Ama duyduğuma göre Mesut un çadır 3oda 1salon muş Hadi bakalım hayırlısı olsun
Ha bide şu başkanlık işi ne iş halen anlayamadım???
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selam arkadaşlar


Büyük ihtimal bende geliyorum Fakat çadır konusu düşündürücü Ama duyduğuma göre Mesut un çadır 3oda 1salon muş Hadi bakalım hayırlısı olsun
Ha bide şu başkanlık işi ne iş halen anlayamadım???

3 oda 1 salon çadırı malesef motorsikletle götürmek mümkün değil.onun için araba gerekiyor.ufak çadırla gidiceğim ben.ufak bir çadır temin etmeni tavsiye ederim ömür abi.ne oldu pazt teslim ediyorlar mı makineyi :silent: cumartesi akşamı 20,30'da gaz açıyoruz bilgin olsun ömür abi.yine haberleşiriz zaten. yalovada kendi aramızda bir grup kurduk işte.başkan olarakda beni seçtiler.grubun üyeleri başkan diyor bana :p başkan olayı bu yani :cat:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
baskanım ıyı gunler:) bu ne len baskan maskan bızım baskanımız yok daha heheheh hmm bıraz uyum saglattırdınmı arkadaslara
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
baskanım ıyı gunler:) bu ne len baskan maskan bızım baskanımız yok daha heheheh hmm bıraz uyum saglattırdınmı arkadaslara

ben başkanlığı ne kadar kabul etmesemde herkes başkanım diyo :p öle sert kaba başkanlardan değilim :queen: bu hafta şiledeydik.gezi yazılarında görebilirsiniz resimleri :bounce: haftayada kısmetse sizin için gaz açıcaz.haftaya görüşmek ümidiyle :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
nerde bu millet yahu kimse bişey yazmıyo.
son çare mesut siz gelin bizim bahçede iki çadırlık yer var gölgede biraz rüzgarlı ama olsun hem ekstra yol olmaz hem sabah kalkınca avcılarda turlarız olur dimi.
kimse yazmadığına göre böyle yaparız mangalımızı yapıcaz tabiki zaten bizim burayı bilenler biliyo sıkma canını piknik alanı gibi yani:cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
nerde bu millet yahu kimse bişey yazmıyo.
son çare mesut siz gelin bizim bahçede iki çadırlık yer var gölgede biraz rüzgarlı ama olsun hem ekstra yol olmaz hem sabah kalkınca avcılarda turlarız olur dimi.
kimse yazmadığına göre böyle yaparız mangalımızı yapıcaz tabiki zaten bizim burayı bilenler biliyo sıkma canını piknik alanı gibi yani:cherry:

benim için no problem mustafa abi.eğer rahatsızlık vericeksek istersen iptalde edebiliriz.valla ist ekibini kınıyorum...:salut: gelicez diyoruz ama kimseden ses seda çıkmıyo:salut: bunu yazdım bir kenara haberiniz olsun:pr:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam arkadaşlar, Tatilden döndüm fakat internete fazla takılamadım. Memleketten birader geldi de gezdirdim biraz İstanbulu.
Bursa ekibi bu haftasonu geliyor demek ki. Çok iyi olur, hoşgelsinler, buyursunlar.
Gündüz vakti gelmiş olsaydınız çok güzel yerler var ama Siz de karteşim gecenin bir vaktinde geliyorsunuz. O saatten sonra nereye gidilir ki.
En iyisi çekmece gölü kenarında bir yer ayarlamak. Yer o kadar da önemli değil zaten. Önemli olan beraber olmamız.
Bu arada yeni katılan arkadaşlara da Hoşgeldiniz diyorum.
Cumertesi akşamı görüşmek üzere. Selamlar...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selam arkadaşlar, Tatilden döndüm fakat internete fazla takılamadım. Memleketten birader geldi de gezdirdim biraz İstanbulu.
Bursa ekibi bu haftasonu geliyor demek ki. Çok iyi olur, hoşgelsinler, buyursunlar.
Gündüz vakti gelmiş olsaydınız çok güzel yerler var ama Siz de karteşim gecenin bir vaktinde geliyorsunuz. O saatten sonra nereye gidilir ki.
En iyisi çekmece gölü kenarında bir yer ayarlamak. Yer o kadar da önemli değil zaten. Önemli olan beraber olmamız.
Bu arada yeni katılan arkadaşlara da Hoşgeldiniz diyorum.
Cumertesi akşamı görüşmek üzere. Selamlar...

ooooooooo mehmet abi gözlerimiz yollarda kaldı.yaşıyon mu yaa :queen: ewet kısmetse cumartesi akşamı geliyoruz..bursa ekibi değil yalova ekibi ama..çünkü bursalılardan ses seda çıkmıyor..cumartesi akşamı gelicez ama pazarda ordayız.pazar gezeriz bizde.siz aranızda anlaşın.biz neresi olursa geliriz.1-2 gün önceden ne karar aldınız bildirin bizde ona göre malzeme alıcaz yanımıza.gerekirse çadırları yüklicez :cat: dediğin gibi mehmet abi önemli olan birlikte olmak :rendeer: cumartesi akşamı görüşmek ümidiyle :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Bu ne ya, kaç gündür kimse birşey yazmamış.
Herkez mi tatilde yoksa:)
Birkaç fotoğraf yükleyim de gözünüz gönlünüz açılsın biraz.

Teknik arıza nedeni ile fotoğraf yükleyemiyorum, en kısa zamanda görüşmek üzere. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Bu ne ya, kaç gündür kimse birşey yazmamış.
Herkez mi tatilde yoksa:)
Birkaç fotoğraf yükleyim de gözünüz gönlünüz açılsın biraz.

Teknik arıza nedeni ile fotoğraf yükleyemiyorum, en kısa zamanda görüşmek üzere. :mrgreen:

bşr daha böle teknik arızalar olmasın mehmet abi. :p bu arada sen geldin ege turundan ben gidiyorum şimdi :cherry: kısmetse ege turu için 25'i akşamı gaz açıcam :rendeer: ayrıntılı bilgi için topic açtım ordan okuyabilirsiniz :cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
benim için no problem mustafa abi.eğer rahatsızlık vericeksek istersen iptalde edebiliriz.valla ist ekibini kınıyorum...:salut: gelicez diyoruz ama kimseden ses seda çıkmıyo:salut: bunu yazdım bir kenara haberiniz olsun:pr:

siz gelinde burda takılırız sabaha kadar yolu var
pazar günü de biraz turlarız ben zaten yeni tenerenin testine gidecem pazara bi bineyim bakalım nasıl gidiyomuş.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ARKADAŞLAR ÜNİVERSİTEYİ KAZANMIŞIM
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ-bilgisayar programcılığı
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst