- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
Hosgeldın Aramıza Delıormanlı Daha Onceden Tanısmıs Olsaydık Daha Guzel Olurdu Dımı Mesut Onuda Alırdın Yolva Festıvalıne Tanısmıs Olurduk Neyse Senı Devamlı Burda Gormek Dılegıyle Delıormanlı
Len Mesut Tamda ıznım Bıttıgı Zamanmı Gelıyosunuz Kac Gun Duracaksınız Peki Burdaaynı Gun Aksamı Gerı Donecekmısınız Peki
valla ozaman davet ettiniz bizde ozaman geliyoruz :cyclopsan
buarada ŞOK ŞOK ŞOK askerlik yada üniversite sebebiyle akşam 24,00 saatlerinde motorsikletimi satmış bulunuyorum.ist gezisinden sonra teslim edeceğim.dün geceden beri ne iştah kaldı ne uyku kaldı :salut:
dönüşüm 4 silindir olacak ama :cat:
ayrıca ben yine buralardayım.tek eksiğim motorsikletim



