[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Hosgeldın Aramıza Delıormanlı Daha Onceden Tanısmıs Olsaydık Daha Guzel Olurdu Dımı Mesut Onuda Alırdın Yolva Festıvalıne Tanısmıs Olurduk Neyse Senı Devamlı Burda Gormek Dılegıyle Delıormanlı
Len Mesut Tamda ıznım Bıttıgı Zamanmı Gelıyosunuz Kac Gun Duracaksınız Peki Burdaaynı Gun Aksamı Gerı Donecekmısınız Peki

valla ozaman davet ettiniz bizde ozaman geliyoruz :cyclopsan

buarada ŞOK ŞOK ŞOK askerlik yada üniversite sebebiyle akşam 24,00 saatlerinde motorsikletimi satmış bulunuyorum.ist gezisinden sonra teslim edeceğim.dün geceden beri ne iştah kaldı ne uyku kaldı :salut:

dönüşüm 4 silindir olacak ama :cat:

ayrıca ben yine buralardayım.tek eksiğim motorsikletim :pale:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
hmm kım dedı oyle bakım bu hafta sonu gelın barı peki sabah gelıp aksam donecekmısınız yalovoya gerı hemen yoksa bır ıkı gun kalıpmı doneceksınız
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
ulen satma motoru yaaa nıe satıyosun kesınmı peki askerlık yada unıvertes ısı bırak yatsın motor yaaa gelınce satarsın benceee belkı daha ıyı bı musterı cıkar
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ulen satma motoru yaaa nıe satıyosun kesınmı peki askerlık yada unıvertes ısı bırak yatsın motor yaaa gelınce satarsın benceee belkı daha ıyı bı musterı cıkar

çok düşündüm iso.motorsiklete bakacak biri yok.üni sonuçlarını bekliyorum.olursa üni gidicem.olmazsa zaten tecilliyim.tecili kaldırıp askere gidiceğim.yani en kötü kasımda askere gidersin diyolarlar.ekim-kasım gibi satarsam tam ölü sezon.hem ucuza gider hem alıcı çok az olur.iso ben herşeyi düşündüm merak etme.en iyisini yaptım.yüz yüze görüşünce daha ayrıntılı konuşurz..dönüşüm en az 600cc 4silindir bir makine olacak :bounce:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Selamlar
Ne başkanı bu yaa Hayırdır Mesut hiç birşeyden haberimiz yok bizimde ha
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selamlar
Ne başkanı bu yaa Hayırdır Mesut hiç birşeyden haberimiz yok bizimde ha

arkadaşlarla karar aldık ve bir grup kurmaya karar verdik.istemesemde başkan olarak beni seçtiler.grubun isminide UNLİMİTED(sınırsız-lar) koyduk.merak etme sen istemesende üyesin :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut hayrola isan motorunu boyle askerlik veya ünversite için satarmı
buarada yeni gelen arkadaşlarda hoşgeldi diyelim :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut hayrola isan motorunu boyle askerlik veya ünversite için satarmı
buarada yeni gelen arkadaşlarda hoşgeldi diyelim :)

alper abi askere gidersem 15 ay kim bakacak.ayrıca 15 ay sonra geldiğimde motorsikletin değeri düşmüş olacak.parasını bankaya koyar faize işletirim.ayrıca eylül-ekim gibi bir miktar daha para bekliyorum.hepsini yıllık faize koyucam gelince askerden motorsikletim için param hazır olmuş olacak.FAZER-R6-600F gibi bir makine alıcam gelince kısmetse :cat: eğer üniversiteye gidersemde ailemin maddi durumu benim tüm masraflarıma yetmez.üni masdrafları için bir bölümünü harcıyacak gibi görünüyor.bu yüzden motorsikletimi satmaktan başka çağrem yok malesef :salut: inanın 2 günden beri ne iştah kaldı ne uyku ama bu kararı zorda olsa verdim :salut: tek tesellim ilk makinem gibi bir yenisini almak.bugün kaporayı yolladılar.şaka maka satılıyor yani.kısmetse 26-27si gibi teslim edicem makineyi.yani son 18-20 günüm var motorsikletimle :salut: artık artçı olarak beni kabul edersiniz :queen: motorsikletimi sattım diye sizlerden kopmayacağım her zaman ki gibi tam gaz burdayım :bounce:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
karar senin mesut ama benim makinaya artcı olursun anca 80 bilemedin 90 :) km hızla gideriz
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Hosgedınız Arkadaslar Mesut Baska Yokmu Arkadas Yonlerdır Sıteye Onlarıda Bu Arada Hayırlısı Olsun Bence ıyı Dusunmusun Karar ıcın Herseyın Hayırlısı Olsun Bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst