[Bulgaristan - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşar, hemso hayırlısı ne ise oyle olsun senin icin...

Bugün Edirne sanayiye gittim, bir adam Virago1100 satıyordu, 8-10 ay önce 9500YTL'ye satıyordu simdi 7000YTL'ye düsmüs fiyatı, sasırdım dogrusu.

Amin hemşo valla strese girdim bile :pale:ama 15 temmuzu beklemek zorundayım bakalım bi aksilik çıkmazsa işallah temmuz sonuna doğru başlarız yeni işimize Ankara'da Bursa'yada baya alışmıştım ama:salut::salut:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Amin hemşo valla strese girdim bile :pale:ama 15 temmuzu beklemek zorundayım bakalım bi aksilik çıkmazsa işallah temmuz sonuna doğru başlarız yeni işimize Ankara'da Bursa'yada baya alışmıştım ama:salut::salut:

yasar bir ankara eksikti oda oldu.iş için olduğu için seviniyorum ama bizlerden uzak olacağın için bir okadarda üzülüyorum inan ki :salut:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Pata,dostum söyle diyor arkadas; "Dayı;nasılsınız, oralarda havalar ısındı mı?"

Çok değişik bir dil Mesajı yazan arkadaşın dalga geçtiğini düşündüm bir an Kusura bakmayın. Ama aramızda bu dili bilmeyen arkadaşlar olduğunu düşünüyorum o yüzden Türkçe konuşsak daha iyi olmazmı ?:silent: Sürekli takip ediyorum yazılanları bazen sınıfta kalıyoruz işte Yanlış anlaşılmasın herkez özgür benimki nacizane bir teklif...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Çok değişik bir dil Mesajı yazan arkadaşın dalga geçtiğini düşündüm bir an Kusura bakmayın. Ama aramızda bu dili bilmeyen arkadaşlar olduğunu düşünüyorum o yüzden Türkçe konuşsak daha iyi olmazmı ?:silent: Sürekli takip ediyorum yazılanları bazen sınıfta kalıyoruz işte Yanlış anlaşılmasın herkez özgür benimki nacizane bir teklif...

ömür abi burası bulgaristan mt olduğu için herkes çat pat bişeyler anlıyor.anlamayan bile yazılara yabancı kalmıyor pek.bulgarca yazan kişi mustafa abinin akrabası ve bulgaristanda yaşıyor.türkçeyi çok az biliyormuş.yani türkçe yazma gibi bir ihtimali yok gibi.iyi anlayan arkadaşlarımız saolsun sana-bana çeviriyo işte.sen o yazıdan ne anladıysan bende onu anladım :queen: (yeni hyo geldi yalovaya ömür abi geldi gösterdi şimdi bana):cat:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
ömür abi burası bulgaristan mt olduğu için herkes çat pat bişeyler anlıyor.anlamayan bile yazılara yabancı kalmıyor pek.bulgarca yazan kişi mustafa abinin akrabası ve bulgaristanda yaşıyor.türkçeyi çok az biliyormuş.yani türkçe yazma gibi bir ihtimali yok gibi.iyi anlayan arkadaşlarımız saolsun sana-bana çeviriyo işte.sen o yazıdan ne anladıysan bende onu anladım :queen: (yeni hyo geldi yalovaya ömür abi geldi gösterdi şimdi bana):cat:

Hyo derken GT 250 mi :silent:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkdaslar kazada %100 kusursuz cıktım:cat: trafik sigortasında konusunda deneyimi olan varmı yakasına yapısıcam:)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
herkeze merhaba.
bende biraz problemlem varda fazla giremiyom yani siz bensiz devam edersiniz umarım kızmazsınız.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
burdayız tabi yaşıyoruz :)

hayrola mustafa abi sorun ne
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst