- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
zdr vuu4o kak ste tam mn li e toplo a?
o dediğinden :queen: 2525
zdr vuu4o kak ste tam mn li e toplo a?
zdr vuu4o kak ste tam mn li e toplo a?
Buda ne oluyo hiç bir dile benzemiyor yok böyle bir lugat!:queen:
zdr vuu4o kak ste tam mn li e toplo a?
yaşar, hemso hayırlısı ne ise oyle olsun senin icin...
Bugün Edirne sanayiye gittim, bir adam Virago1100 satıyordu, 8-10 ay önce 9500YTL'ye satıyordu simdi 7000YTL'ye düsmüs fiyatı, sasırdım dogrusu.
Amin hemşo valla strese girdim bileale:ama 15 temmuzu beklemek zorundayım bakalım bi aksilik çıkmazsa işallah temmuz sonuna doğru başlarız yeni işimize Ankara'da Bursa'yada baya alışmıştım ama:salut::salut:
bulgarca oluyo o diL. 25 25
Bulgarca olduğunu bildiğine göre ne yazdığınıda biliyorsundur sen?
Pata,dostum söyle diyor arkadas; "Dayı;nasılsınız, oralarda havalar ısındı mı?"
Çok değişik bir dil Mesajı yazan arkadaşın dalga geçtiğini düşündüm bir an Kusura bakmayın. Ama aramızda bu dili bilmeyen arkadaşlar olduğunu düşünüyorum o yüzden Türkçe konuşsak daha iyi olmazmı ?:silent: Sürekli takip ediyorum yazılanları bazen sınıfta kalıyoruz işte Yanlış anlaşılmasın herkez özgür benimki nacizane bir teklif...
ömür abi burası bulgaristan mt olduğu için herkes çat pat bişeyler anlıyor.anlamayan bile yazılara yabancı kalmıyor pek.bulgarca yazan kişi mustafa abinin akrabası ve bulgaristanda yaşıyor.türkçeyi çok az biliyormuş.yani türkçe yazma gibi bir ihtimali yok gibi.iyi anlayan arkadaşlarımız saolsun sana-bana çeviriyo işte.sen o yazıdan ne anladıysan bende onu anladım :queen: (yeni hyo geldi yalovaya ömür abi geldi gösterdi şimdi bana):cat:
Hyo derken GT 250 mi :silent:
ses bir iki deneme
..........................
herkeze merhaba.
bende biraz problemlem varda fazla giremiyom yani siz bensiz devam edersiniz umarım kızmazsınız.
yaşıyorumda pek istekli olduğum söylenemez insanın motoru olmayınca yazası gelmiyo bakıp geçiyorum geneldesen yaşıyon mu yaaa..uzun zaman oldu :cat: