- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
Akşam nereye kayboldunuz Mesut çok aradım sizi motorlar dışarda siz yoksunuz ? Sanıyorum sinemadaydınız
yok yaa cafe bölümündeydik.bişeyler yedik
arkadaşlar şu dk'dan sonra poyrazlar festivaline gitmeye karar verdim.cumartesi akşamı 8-9 arası kendimi yollara atıcam. :wiinkk:
Son düzenleme: