[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Akşam nereye kayboldunuz Mesut çok aradım sizi motorlar dışarda siz yoksunuz ? Sanıyorum sinemadaydınız

yok yaa cafe bölümündeydik.bişeyler yedik

arkadaşlar şu dk'dan sonra poyrazlar festivaline gitmeye karar verdim.cumartesi akşamı 8-9 arası kendimi yollara atıcam. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
akşam 6 -7 gibi bizde çıkıcaz yola ilk festivalimizi yaşıyalım bakalım nasılmış
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam millet...

Bu Poyrazlar festivali neresi oluyor? Gelecegimden degil de öylesine sordum.

Özcan, Cumalıkızık'a bir kere gittim, gecen yaz, gercekten harika bir yer.

EAGLE1, Hosgeldiniz.Keske kendinizi bir tanıtsaydınız...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bende bulgaristan göçmeniyim deli ormandan :)
onur aramıza hoş geldin umarım kalıcı olursun burda bazen tankerle gelince haber ver.
veyat buralara gelince sahilde görüşelim.

Zdraveyte, Selam Millet... Bende sizlerdenim, 2005 ve 2006 yılında Kırcali ye gittim (ist dan) motorum 600F ti baya yormuştu ama çook zevkliydi be.Bir sene ara verdik.Bu sene de kısmetse Kırcali ve Sofia yapıcam yeni motorumla...

ZDRAVEİ umarım çabuk kaçmassın bizlerden.
ağustosta bende düşünüyom bulgara gitmeyi istersen beraber gideriz hem ordaki festivallerin nasıl olduğunu görürsün.

arkadaşlar egzos oldu super ama videoyu daha sonra çeker koyarım
turgutun dibi düştü ve o da yaptırmaya karar verdi
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
oldu oldu mustafa abi.adam bana iyi fiyat verdi ama ses içinde okadar para bayılmak istemiyorum biyandan..havadan para gelirse yaptırırz beraber.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hayırlı olsun mustafa abi egzosun.benimki kadar bağırıyor mu :queen: özcan abi beraber gidelim seninle..bide artçın var mı? yoksa burdan bi ark gelmek istiyorda Hani senin arkadanda fln filan ..... :p
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sonunda aldım be ehliyetimi:cherry:
tamam mesut saat sekiz gibi ordayız:cat:

hayırlı olsun mustafa abi egzosun.benimki kadar bağırıyor mu :queen: özcan abi beraber gidelim seninle..bide artçın var mı? yoksa burdan bi ark gelmek istiyorda Hani senin arkadanda fln filan ..... :p

ben doluyum bizim eleman bende geleyim diye tuturunca kıramadım
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sonunda aldım be ehliyetimi:cherry:
tamam mesut saat sekiz gibi ordayız:cat:



ben doluyum bizim eleman bende geleyim diye tuturunca kıramadım

tmm abi yarın haberleşiriz :cat: benim moTorda haciz var. inş polise denk gelmeyizde kafamız ağrımaz.herşeye rağmen gidicem ama :bounce: eğer bir anda basıp gidersem anla ki polislerden kaçıyom :queen: ehliyet hayırlı uğurlu olsun..güle güle kullan :rendeer: haDi abi yarın akşam görüşmek üzere.benim artçıda bugün yada yarın gelecek.video camera-fotoğraf makinesi-çadır-battaniye VS.. gibi şeyleri unutma :p fazlada doldurma sakın benim motor pek eşya almıyorda :queen: :cherry:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
bende aldım motor :d
keeway supershadow oley bugün hemde
heyjandan karnım ağrıyo :)
şimdilik dovijdane
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bende aldım motor :d
keeway supershadow oley bugün hemde
heyjandan karnım ağrıyo :)
şimdilik dovijdane

OOOOOOOOooooooOOOOO arkadaşım hayırlı uğurlu olsun motorsikletin.resim isteriz ama böle kuru kuru olmaZ :p eee yeni motorsikletinle sende gelsene poyrazlar festivaline.yarın akşam çıkıcaZ yola :bounce:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
zdraveyte pichove. kak ste?
ben yeni üye oldum. ama hala motorum yok. inşallah bu kış alacam...
Adım Tuncay.
sichko hubavo. chao za sega...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
oş bulduk. kırdjali-mestanlı danım aslen. izmirde oturuyoruz. ama 4 senedir kayseride öğrenciyim. diyetisyenlik okuyom... yumurta makarna pilav yerim(ne de olsa öğrenci adamız) arada birayla vodka içerim :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bende aldım motor :d
keeway supershadow oley bugün hemde
heyjandan karnım ağrıyo :)
şimdilik dovijdane
hayırlı olsun gratski güle güle bin.
zdraveyte pichove. kak ste?
ben yeni üye oldum. ama hala motorum yok. inşallah bu kış alacam...
Adım Tuncay.
sichko hubavo. chao za sega...

dobresme piç kaji ot kadesi i kade jiveeş?
aramıza hoş geldin umarım kalıcı olursun.

mesut bende bi sürpriz yapabilirim artçı bulabilirsem tabi.
egzosa gelince gazı açtımmı senin makina duyulmaz bile:queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ucanteneke5 az önce yazdım nereli olduğumu;) bu arada en büyük grup bulgaristan gubu mu? bütün motorcular göçmen mi yoksa :)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
ucanteneke5 az önce yazdım nereli olduğumu;) bu arada en büyük grup bulgaristan gubu mu? bütün motorcular göçmen mi yoksa :)

iyişalah yakında enbuk gurubu biz toplıcaz bulgaristan mt olarak aramıza hoşgeldin

hacize pek dikkat etmezlerde sinyaleri taktın dimi ona dikat edebilirler dengelirse polis iyişallah denkgelmez
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
iyişalah yakında enbuk gurubu biz toplıcaz bulgaristan mt olarak aramıza hoşgeldin

hacize pek dikkat etmezlerde sinyaleri taktın dimi ona dikat edebilirler dengelirse polis iyişallah denkgelmez

yok bee abi daha takamadık.istediğim sinyaller 40€. daha denkleştiremedik parayı.gezmicem para toplicam diom ama yine dayanamıyom :p bir risk alıp gidicez artık napalım yani.

mustafa abi arkadaş evden izin alırsa artçın hazır ama oda yalovada işte.valla gelirsin iyi olur yarın akşam en geç 10 gibi otoban gişelerinde oluruz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst