[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bi bilsem mesut biara sitedeydi çıktı yaşar geldi yazdı kayboldu

:silent: :silent: :silent: :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
geldim arkadaşlar burdayım.bir abim 5.20ia almışta onun tadına baktık.birazda kafaları çektik.hem motoru ıslatma bahanesi yaptık :p

oyüzden bu akşam biraz geciktim.yarın sabah 8.30 otobüsü ile balıkesir yolcusuyum.banka onay verdi ve paramı aldım.kısmetse yarın hyo sahibi olucam allah izin verirse ::pulp:::flower:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
mesut bratcetim hadi bakalım hayırlısı, cok sevindim senin adına, sabırsızlıkla fotoları bekliyoruz simdiden...Yanına makina almayı sakın unutma!
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut bratcetim hadi bakalım hayırlısı, cok sevindim senin adına, sabırsızlıkla fotoları bekliyoruz simdiden...Yanına makina almayı sakın unutma!

merak etme kardeşim.şuan yarın için eşyalarımı toparlıyorum zaten :wiinkk:
montun korumalıklarını felna takıyorum.sırt çantasına birkaç parça bişyler koyuyorum işte
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım

alper abi listeye yeni arkadaşlarıda ekle.gelenler varmış.bizde hep aynı sadece değişik olan tek şey var oda yarın hyo sahibi olacağım :queen:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
108
Dobre bre bratlar:) siteye yeni üye oldum aslen İstanbul doğumluyum ama anne baba tarafları komple bg:) malum yaz geliyor ben de motosiklet bakıyorum. honda cbf150 düşünüyordum ilk olacağı için ama dün bi hyosung rt125 gördüm kararsız kaldım şimdi ikisi arasında. herhangi birini kullanan var mı burada? hangisini tavsiye dersiniz ya da iyi kötü yönlerini? (her ikisinin de forumlarını tamamen okudum bu arada)
haydi herkese iyi sabahlar, motor alacak arkadaşa da hayırlı olsun diyeyim şimdiden:)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım

tamam gratski cumartesi bende gelicem yardıma :cat: biz bu hafta sonu sahildeydik sen neden gelmedin
gratskiler son 3 gün :queen: gelecek varsa bildirsin
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
9.hasan
mesut sen naptın brat aldınmı makinayı:)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
tamam gratski cumartesi bende gelicem yardıma :cat: biz bu hafta sonu sahildeydik sen neden gelmedin
gratskiler son 3 gün :queen: gelecek varsa bildirsin
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
9.hasan
mesut sen naptın brat aldınmı makinayı:)

yaşar gelmi yo galiba yalnışmı hatırlıyorum
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
Dobre bre bratlar:) siteye yeni üye oldum aslen İstanbul doğumluyum ama anne baba tarafları komple bg:) malum yaz geliyor ben de motosiklet bakıyorum. honda cbf150 düşünüyordum ilk olacağı için ama dün bi hyosung rt125 gördüm kararsız kaldım şimdi ikisi arasında. herhangi birini kullanan var mı burada? hangisini tavsiye dersiniz ya da iyi kötü yönlerini? (her ikisinin de forumlarını tamamen okudum bu arada)
haydi herkese iyi sabahlar, motor alacak arkadaşa da hayırlı olsun diyeyim şimdiden:)

hoşgeldin brıcet istanbulun neresindensin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst