mesut bratcetim hadi bakalım hayırlısı, cok sevindim senin adına, sabırsızlıkla fotoları bekliyoruz simdiden...Yanına makina almayı sakın unutma!
alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım
Bulgaristan MT'ye selamlar, sevgiler, keyifli sürüşler.
alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım
tamam gratski cumartesi bende gelicem yardıma :cat: biz bu hafta sonu sahildeydik sen neden gelmedin
gratskiler son 3 gün :queen: gelecek varsa bildirsin
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
9.hasan
mesut sen naptın brat aldınmı makinayı![]()
Dobre bre bratlarsiteye yeni üye oldum aslen İstanbul doğumluyum ama anne baba tarafları komple bg
malum yaz geliyor ben de motosiklet bakıyorum. honda cbf150 düşünüyordum ilk olacağı için ama dün bi hyosung rt125 gördüm kararsız kaldım şimdi ikisi arasında. herhangi birini kullanan var mı burada? hangisini tavsiye dersiniz ya da iyi kötü yönlerini? (her ikisinin de forumlarını tamamen okudum bu arada)
haydi herkese iyi sabahlar, motor alacak arkadaşa da hayırlı olsun diyeyim şimdiden![]()
sumensko benim haberim yok gelmiycekse çıkartalım listeden