[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
dediğim gibi dönüştede yalovadan geçiceksiniz anlamam valla ::miiz::::evil::


yalovada size bir yorgunluk çayı ısmarlicam
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
oylemi :mrgreen: bizde öyle yaparız ozaman pedikten yalovaya sefer varmış buarada:pben yalnış bakmışım
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bilmiyorum ki konuşup bakıcaz artık önemli olan görüşmek geriside gıgır:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bilmiyorum ki konuşup bakıcaz artık

yalovadan tek benim.bursadan direk giderseniz beni 75 Km yalnız mı bırakacaksınız :salut: beni kırmayınnnn.tabi motorsiklet sahibi olursam..araba ile fln gelirsem izin serbest :p


hadi ben kaçar.yarın erkenden okuluma gidicem öSS formumu vericem
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bakarız artık o gün mesut duruma göre zaten yarın kısmetse makinaya binip servise gidicem bi aksilik olmasa işallahta bişey çıkmaz
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yok zaten öyle birşey yapmayı düşünmüyoruz herhalde pazar günü zaten sabah yenikapı bursa yok yalova var sen merak etme seni alırız :cherry:
bende senin düşündügün gibi düşünmüştüm zatem mustafa abi dönüş için çok uygun 35 ytl olması
mustafa abi tanıdıgın saglam bi tamirci varmı benim motorun çalışma prensibin deyştirmeyi düşünyorumda

anlayamad çalışma sistemini deiştirecen motosikletin?
fazla bişey yapmicaksan bizde yapabiliriz.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
aslında yaparız ama biraz zor gibi şöyle anlatayım benim motosiklet çift silindirya ama ikisi aynı anda çalışıyor ben bunları ayrı ayrı çalıştırmak istiyorum boylelikle titreşimi biraz olsun azaltmak istiyorum hem performansıda artar biraz
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ee ne oldu abi.motora binince ağrı sızı hissettin mi? çalışma prensibini değiştirebildin mi?
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
çok derin mevzular geçiyo anlamaya çalışıyorum ama öğrenicez zamanla :)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Herkeze Merhaba Ben de Bulgaristan göçmeniyim 1978 model:p

2006 Yılında Honda CBR 600 F le yaptığım gezimi buradan inceleyebilirsiniz.
Sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap vermek isterim...
Selamlar,:king:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ben bilgisizliğine gülmedim espirine güldüm.ee ne demişler bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır..zaten herkes tam olarak herşeyi bilmiyor.zaten öğrenmek görmek-gezmek-eğlenmek-paylaşmak için burdayız :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst