- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
dediğim gibi dönüştede yalovadan geçiceksiniz anlamam valla ::miiz::::evil::
yalovada size bir yorgunluk çayı ısmarlicam
yalovada size bir yorgunluk çayı ısmarlicam
dediğim gibi dönüştede yalovadan geçiceksiniz anlamam valla ::miiz::::evil::
yalovada size bir yorgunluk çayı ısmarlicam
misafir umduğunu değil bulduğunu yer içermiş :queen::queen:ben çay içmiyorum ama :queen::queen::queen: nasıl olacak
yarın cumaya git :queen::queen:
oylemi :mrgreen: bizde öyle yaparız ozaman pedikten yalovaya sefer varmış buaradaben yalnış bakmışım
bilmiyorum ki konuşup bakıcaz artık
yok zaten öyle birşey yapmayı düşünmüyoruz herhalde pazar günü zaten sabah yenikapı bursa yok yalova var sen merak etme seni alırız :cherry:
bende senin düşündügün gibi düşünmüştüm zatem mustafa abi dönüş için çok uygun 35 ytl olması
mustafa abi tanıdıgın saglam bi tamirci varmı benim motorun çalışma prensibin deyştirmeyi düşünyorumda
Herkeze Merhaba Ben de Bulgaristan göçmeniyim 1978 model
2006 Yılında Honda CBR 600 F le yaptığım gezimi buradan inceleyebilirsiniz.
Sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap vermek isterim...
Selamlar,:king:
çok derin mevzular geçiyo anlamaya çalışıyorum ama öğrenicez zamanla![]()