[Bulgaristan - MT]

Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
ben bekliyodum bişeyler ama bu şekilde olacağını tahmin etmezdim :mrgreen:

çok iyidi valla çoğu kişinin aklı gitti ama :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunca yıllık üyeyim öle kolaymı iptal etmek:queen::queen:

yarın iş dönüşü yaşara bi uruyayım ayıp oldu onada uruycaz dedik bitürlü uruyamadım her günde ordan işe gidip geliyorum motorla

Yarın (çarşamba) akşamı saat 20:30'da işten çıkıyorum fuara gitmeyi düşünüyorum müsaitsen gel beraber gideriz tabi istersen yarın akşam muhakkak fuara gitmem lazım çünkü perşembe işten çıkınca doğru İstanbula gideceğim hem işim var hemde http://www.feyizoglu.com/index.htmlugrayıp kıyafet flan bakcam
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Bunca yıllık üyeyim öle kolaymı iptal etmek:queen::queen:



Yarın (çarşamba) akşamı saat 20:30'da işten çıkıyorum fuara gitmeyi düşünüyorum müsaitsen gel beraber gideriz tabi istersen yarın akşam muhakkak fuara gitmem lazım çünkü perşembe işten çıkınca doğru İstanbula gideceğim hem işim var hemde http://www.feyizoglu.com/index.htmlugrayıp kıyafet flan bakcam

oooooo feyizoğlu haaa.hadi bakalım neler alıcaksın bakalım :bounce: bu arada senin motor ne oldu yaa.ben olsam şimdiye kadar 30 kere o servisi ayağa kaldırmıştım :pr:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
yaşar, neler almayı düsünüyorsun?

Beyler ben de belki motorumu satılıga cıkarabilirim, ama bir türlü icim elvermiyor..:pale: Dersane parasına ihtiyacım var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooooo feyizoğlu haaa.hadi bakalım neler alıcaksın bakalım :bounce: bu arada senin motor ne oldu yaa.ben olsam şimdiye kadar 30 kere o servisi ayağa kaldırmıştım :pr:

motor hazır ortak sadece benim gidip almama kaldı iş eeeee daha ne bekliyorsun diceksiniz ama ehliyeti alıp gitcem oda 1-2 sonra:cat:

yaşar, neler almayı düsünüyorsun?

Beyler ben de belki motorumu satılıga cıkarabilirim, ama bir türlü icim elvermiyor..:pale: Dersane parasına ihtiyacım var.

mont,eldiven öncelikli extradan belki kask ve pantolonda alabilirim hoşuma giderse.Motorunu istemeden satmanı istemem:salut: ama illaki satarsan haberim olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
helloooooooo :cherry: yaşar seni burda görmek güzel :cat:

ooo motor hazır haa sevindim valla ehliyetide alda kavuş hemen motoruna
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Satmayı ben de hic istemiyorum ama satmam gerekebilir..Büyük ihtimalle ekimden sonra doğuda bir yerde görev yapiyor olacagım.Motoru da oralara götürmem, Bursada garajda yıllanacagına satılması daha mantıklı diye düsünüyorum.

dershane için satıyormuş yaa :salut: ihtiyaçtan yani :pr: iyide bu işin taksitli yolu yok mu yaaa..taksitle ödeme yapsana :silent:
Dostum taksitte olsa para lazım, dersaneler 4000-5000 ytl arası:pale:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helloooooooo :cherry: yaşar seni burda görmek güzel :cat:

ooo motor hazır haa sevindim valla ehliyetide alda kavuş hemen motoruna

eyvallah kardeş bugün tatilim bakim dedim ne var neyok :cat:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
iyi ettin yaşar :cat: senin işlerde bayağı yoğun ALLAH kolaylık versin

bulosele valla nedenir bilmem gönül isterki satma ama durumunda belli senin için mantıklı neyse onu yap nediyelim başka:pale:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
o nasıl bir dershanedir yaaa.4000-5000 ytl :silent: neyse önce eğitim gelir.allahın izniyle eğitimini bitirde ozaman yine alırsın :rendeer: satacaksan şimdiden satışa koy derim.motor piyasasının en hareketli dönemine giriyoruz :wiinkk:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Sahibinden.com'da ilan vermek nasıl oluyor? yani bildigim kadarıyla ilan vermek ücretsiz ama komisyon falan alıyor mu site?Bilginiz var mı?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Sahibinden.com'da ilan vermek nasıl oluyor? yani bildigim kadarıyla ilan vermek ücretsiz ama komisyon falan alıyor mu site?Bilginiz var mı?

hayır hiçbir konuda bir para talep etmiyor.ancak anasayfaya gibi yerlerde yayınlanmasını istersen bir miktar ücret alıyor.istersen resimleri ve bilgilerini yolla ben koyarım senin adına :bounce:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
sahibinden diğer paralı sitelerdende çok vasiye ediliyo bencede sahibinden :cat: kısa zamanda yanıt alırsın gündüz vakti güzel bikaç foto yeterli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst