sumensko içmediğin gün var mı :queen: mübarek sünger gibi :queen:
yok sen iç gratski bize daha yasak
sen biran önce ileşmeye bak iki hafta için de toparla ken dini tekrar geçmiş olsun dostum
beyler hadi lekanoş fazla içmeyin :queen:
ya benim şuna kafam takıldı nezaman girsem siteye uçantenere çıkıyor neden acaba hep cıkaca zamanamı denk geliyom acaba:silent::silent:
lekanoş iyi geceler :cat:
ayıp edıyosun bratee hep beraber de cıkarız resmee yaaa bu ucantenekeden kurtulus yok waa her yerde o bende ole dıyom walla eee hep gene sumnuluyuz waa haaa belli sen shumenli rapa yı dınledınmı sarkısını bılıyomusun sesledıgın varmı yoksa atayım sana
kolay gelsinnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:
Eyvallah arkadaşlar kaçamak giriyorum işyerinden çaktırmayın :wiinkk:yaşar kolay gelsin![]()
Salı sabahı yani bu sabah 08:30'da gece vardiyasından çıkıyorum çarşamba perşembe gündüzcüyüm sabah 08:30--20:30 arası çalışıyorum elimde 2 tane bilet var Bursa oto-motoshow için istersen beraber gideriz :cat:İstanbula gidemedik:salut: bari buraya gidelim gerçi burası İstanbul'dakine uymaz ama teselli oluruzyarın bizde yaşarla çektirelim biriki resim bali baksana şumenli atı havasını
Ben içmiyorum çarşamba günü A2 ehliyetimide alıyorum :queen:benim hakkımı kime versem acaba :mrgreen:allah yardımcım olsun..ALLAHIM SANA GELİYORUM :queen: yol için yanınızda getireceğiniz en önemli malzeme şimdi belli oldu;
-içmeyi sevmeyen bir yedek sürücü :queen:
Eyvallah arkadaşlar kaçamak giriyorum işyerinden çaktırmayın :wiinkk:
Salı sabahı yani bu sabah 08:30'da gece vardiyasından çıkıyorum çarşamba perşembe gündüzcüyüm sabah 08:30--20:30 arası çalışıyorum elimde 2 tane bilet var Bursa oto-motoshow için istersen beraber gideriz :cat:İstanbula gidemedik:salut: bari buraya gidelim gerçi burası İstanbul'dakine uymaz ama teselli oluruz
Ben içmiyorum çarşamba günü A2 ehliyetimide alıyorum :queen:benim hakkımı kime versem acaba :mrgreen:
Son bişe daha dicem ama bu işe Mesut çok sıkılacak ama elimden bişe gelmiyor::uzgunum: merak::150:: vede ümitsizlik içinde beklediğim Nisan ayı vardiya listesi çıktı ve malesef 13 Nisanda gündüzcüyüm 08:30-20:30 arasır: bütün varyasyonları denedim ama olmadı zaten 2 kişiyiz scada'da çalışan genelde hep hafta içi tatilim:salut:hafta içi tatil olunca yerimize müdür bakıyor alamadılar 2 adam daha of offffffffffff
r:
r: